自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


琥珀宮

積分: 191406

馬年勳章


1#
發表於 24-6-27 23:14 |只看該作者
換左部冷氣

點評

登陸火星    發表於 24-6-27 23:15


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 24-8-16 22:06 |只看該作者
mandy952 發表於 24-6-28 07:19
係架,佢之前真係話之你
佢滴一次我就投訴一次,最最最重要係要比全幢樓都知佢部冷氣滴水,我有晚頂唔順大 ...

勁呀


大宅

積分: 1363


48#
發表於 24-8-16 21:47 |只看該作者
回覆 mandy952 的帖子

次次都有同管理處投訴,佢哋都有派人黎睇,但係就係好難搵到係邊層,有d人又唔開門,唉


琥珀宮

積分: 191406

馬年勳章


47#
發表於 24-8-16 09:17 |只看該作者
brother4 發表於 24-8-16 08:56
不講笑,自己打1823投訴,结果漏水不是樓上,是不知幾樓漏水到樓上再漏落來,就close file...自己只好買多塊3M ...

咁要投訴埋食環啦


水晶宮

積分: 74938


46#
發表於 24-8-16 08:56 |只看該作者

回覆樓主:

不講笑,自己打1823投訴,结果漏水不是樓上,是不知幾樓漏水到樓上再漏落來,就close file...自己只好買多塊3M地氈放冷氣機顶,個窗開吾到,但總有方法放上去


水晶宮

積分: 74938


45#
發表於 24-8-16 08:51 |只看該作者

回覆樓主:

你買咗上面單位


侯爵府

積分: 21418


44#
發表於 24-8-16 08:50 |只看該作者
mandy952 發表於 24-6-27 23:14
換左部冷氣

我以為你話樓上搬左


珍珠宮

積分: 35304


43#
發表於 24-8-16 08:36 |只看該作者
本帖最後由 mmya 於 24-8-16 08:37 編輯
mandy952 發表於 24-8-16 08:32
點解可以忍咁耐,佢滴2日我都發癲

我唔開窗就當佢冇滴囉
不過嗰個窗開唔開都冇所謂嘅
開少一隻囉
另一邊 窗又係滴水
不過我嗰個係梗窗
啲滴水直頭弄到有一個流水痕
抹都抹唔到 仲要喺正廳中間


琥珀宮

積分: 191406

馬年勳章


42#
發表於 24-8-16 08:32 |只看該作者
mmya 發表於 24-8-16 08:18
我嗰度滴咗十年八年
我都放棄喇
嗰個窗永遠開唔到

點解可以忍咁耐,佢滴2日我都發癲


珍珠宮

積分: 35304


41#
發表於 24-8-16 08:18 |只看該作者

回覆樓主:

我嗰度滴咗十年八年
我都放棄喇
嗰個窗永遠開唔到


琥珀宮

積分: 191406

馬年勳章


40#
發表於 24-8-16 08:12 |只看該作者
CJ1r1s 發表於 24-8-15 21:45
如果晾濕衫褲呢?我樓上都滴水 ,唔知道係幾樓,比較難搵出來,但係又好奇怪,次次都係滴同一個位置,但係 ...

同管理處投訴,每次都要投訴
再同步用1823投訴,一定要用1823,之後食環會揾你比個直線你,叫你唔使經1823投訴,因為你長期經1823投訴,佢地仲驚因為顯示到佢地未同做野,總之滴一次就同1823投訴一次,如果佢同你講唔使次次都投訴,你就鬧返佢點解佢可以日日滴水我唔可以日日投訴,佢唔滴水我未唔投訴囉


琥珀宮

積分: 191406

馬年勳章


39#
發表於 24-8-16 08:06 |只看該作者
brother4 發表於 24-6-28 09:23
自己投訴樓上,樓上又話佢樓上漏落佢到,食環話结果不關樓上事,cases 完成,自己買多塊防音在冷氣顶上 :laugh2 ...

繼續投訴,投訴到食環要揾到源頭為止,一句揾唔到就唔駛做,咁點解納稅人仲要請佢呢


琥珀宮

積分: 191406

馬年勳章


38#
發表於 24-8-16 08:04 |只看該作者
本帖最後由 mandy952 於 24-8-16 08:13 編輯
babycei 發表於 24-8-15 20:47
恭喜樓主,我冇你咁幸運,樓上多家滴水,投訴完管理處都冇用,每晚好似交響樂咁嘈過不停,我又醒瞓,基本上 ...

其實投訴管理處真係冇用,但都要投訴,因為要有record
你未日日都用1823投訴囉,投訴到食環怕左你,佢地就會做野
記住必須用1823app投訴,滴一次就投訴一次


公爵府

積分: 26709

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 24-8-16 00:51 |只看該作者
Cinken 發表於 24-8-15 21:38
C Fu 話兇手係塵,塵埃累積,濕了便会塞住喉管入口,引致水難於經喉管排走,致滴水 ...

咁佢有冇咩建議?


大宅

積分: 1363


36#
發表於 24-8-15 21:45 |只看該作者
如果晾濕衫褲呢?我樓上都滴水 ,唔知道係幾樓,比較難搵出來,但係又好奇怪,次次都係滴同一個位置,但係嗰個位置又無理由係冷氣機滴水


珍珠宮

積分: 43626

2024年龍年勳章


35#
發表於 24-8-15 21:45 |只看該作者
babycei 發表於 24-8-15 20:47
恭喜樓主,我冇你咁幸運,樓上多家滴水,投訴完管理處都冇用,每晚好似交響樂咁嘈過不停,我又醒瞓,基本上 ...


冷氣頂加塊類似3M地毯。(雜唛都得)


伯爵府

積分: 16845


34#
發表於 24-8-15 21:38 |只看該作者
C Fu 話兇手係塵,塵埃累積,濕了便会塞住喉管入口,引致水難於經喉管排走,致滴水


珍珠宮

積分: 33608


33#
發表於 24-8-15 21:33 |只看該作者
mandy952 發表於 24-6-28 11:38
佢再滴水我就鬧上去,滴一次就鬧一次,反正都冇成本嘅,睇下佢頂得幾耐,最好全個屋苑都知佢部冷氣滴水唔 ...

我都試過經歷左成個月,日日打去管理處咁滯。
樓樓主又真係好癲,部冷氣系年中無休。
直至佢收到食環封信,佢先很整


男爵府

積分: 9576

牛年勳章


32#
發表於 24-8-15 20:47 |只看該作者

回覆樓主:

恭喜樓主,我冇你咁幸運,樓上多家滴水,投訴完管理處都冇用,每晚好似交響樂咁嘈過不停,我又醒瞓,基本上瞓唔到。


琥珀宮

積分: 191406

馬年勳章


31#
發表於 24-8-15 19:24 |只看該作者
IamDirector 發表於 24-8-15 18:32
日日滴係咪日日係apps投訴一次?



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo