自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 1020


1#
發表於 24-8-21 22:31 |只看該作者
想問如果戶主四年前已遷出,如何可以由家庭成員取代戶主的戶籍?(戶主不肯自行除名)


公爵府

積分: 26891


78#
發表於 24-8-23 01:35 |只看該作者
亞荳 發表於 24-8-21 22:33
公屋好似無世襲

可以,但要資產審查。


子爵府

積分: 13870


77#
發表於 24-8-23 01:18 |只看該作者
minniemouse131 發表於 24-8-22 11:16
正確,唔好話戶主,就算成員,都要佢肯刪先得,佢自己唔肯刪都冇辦法,我朋友個細佬,結婚10年,搬咗出去 ...

咁佢申報填未婚? 原來一句冇辦法就可以唔處理


子爵府

積分: 10011


76#
發表於 24-8-22 23:39 |只看該作者
回覆 j947 的帖子

吾需要咩


男爵府

積分: 7395

好媽媽勳章 醒目開學勳章


75#
發表於 24-8-22 23:33 |只看該作者
j947 發表於 24-8-22 01:01
戶主攞離婚令就可刪除對方戶籍,唔需要對方簽名

呢樣我唔同意,因為我就算單方面離左婚,我係戶主,都無資格del前夫嘅名,最後係要佢上去屋村辦事處搞除名


珍珠宮

積分: 44400


74#
發表於 24-8-22 22:34 |只看該作者
mimi199188 發表於 24-8-22 22:15
你系度問無用家,好多人吾知吾知路亂答,仲有人明顯系眼紅人住公屋,所以嚇你,你打電話問返房處啦 ...

不少知啲唔知啲而亂答,有啲仲係舊資訊。


珍珠宮

積分: 44400


73#
發表於 24-8-22 22:33 |只看該作者
soire 發表於 24-8-22 10:06
希望佢合作啦

所有程序只要係合法地進行就可以,千祈不要虛報。


伯爵府

積分: 18259

2025中秋節勳章


72#
發表於 24-8-22 22:15 |只看該作者
你系度問無用家,好多人吾知吾知路亂答,仲有人明顯系眼紅人住公屋,所以嚇你,你打電話問返房處啦


伯爵府

積分: 15454

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


71#
發表於 24-8-22 22:08 |只看該作者
soire 發表於 24-8-22 18:26
房處搵到佢,佢肯簽啦

戶主簽咗後,就要等房署核實你嘅資產同入息審查啦,之後如果你嘅單位係超過人數,咁就要大屋搬細屋啦


子爵府

積分: 12318


70#
發表於 24-8-22 19:29 |只看該作者

回覆樓主:

每兩年都要申報,住戶係咪仲有報住上址?應該是雙親過晒身,房屋署就會叫户籍內的子女選一人出來做戶主,但要資產申報。


大宅

積分: 2933


69#
發表於 24-8-22 19:17 |只看該作者
除非死亡證,否則一定要佢簽字。你話佢搬走無用,要佢自己提交新租約水電煤等地址證明。富戶表應該會call你填返份表。你同佢關係搞衰了你有麻煩,佢唔申報你幾個都會無屋住。


大宅

積分: 1020


68#
發表於 24-8-22 18:26 |只看該作者
yan12345678 發表於 24-8-22 09:34
樓主有無下文?依家公屋查得甘嚴,署長都講過以前係比較寬鬆,而署長接受專訪時都提到新上任嘅第一個工作就 ...

房處搵到佢,佢肯簽啦


大宅

積分: 1020


67#
發表於 24-8-22 18:24 |只看該作者
minniemouse131 發表於 24-8-22 11:16
正確,唔好話戶主,就算成員,都要佢肯刪先得,佢自己唔肯刪都冇辦法,我朋友個細佬,結婚10年,搬咗出去 ...

房處搵到佢,佢肯簽了


水晶宮

積分: 64512


66#
發表於 24-8-22 13:57 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 24-8-22 13:54
仲記得之前有人問可唔可以以全款幫攞綜援嘅父母買咗間公屋 。 即時暴露佢有錢唔養父母仲想要埋間公屋。:ha ...

仔女有無戶籍?
有就可以買,買完做單名業主
父母做唔做成員都得




水晶宮

積分: 64512


65#
發表於 24-8-22 13:55 |只看該作者
sasa615 發表於 24-8-22 13:16
住公屋d人不嬲覺得間屋係政府送俾佢地,係佢地既野(但要維修整野時,又識搵房署搞)
...

搵房署都唔係免費

要比錢之餘仲要有排等

如急用就死得喇


公爵府

積分: 28352

牛年勳章


64#
發表於 24-8-22 13:54 |只看該作者
qpalzm 發表於 24-8-21 23:00
竟然敢上BK問公屋, 情況仲要有d......

仲記得之前有人問可唔可以以全款幫攞綜援嘅父母買咗間公屋 。 即時暴露佢有錢唔養父母仲想要埋間公屋。


子爵府

積分: 10774


63#
發表於 24-8-22 13:16 |只看該作者
leopak 發表於 24-8-21 23:48
我開始懷疑公屋係個人資產,鍾意點轉名俾邊個都可以。

好鬼正!

住公屋d人不嬲覺得間屋係政府送俾佢地,係佢地既野(但要維修整野時,又識搵房署搞)


象牙宮

積分: 235822


62#
發表於 24-8-22 11:58 |只看該作者

回覆樓主:

你係戶主邊位?好似一定條件先可以轉名,無記錯係離婚或過身


侯爵府

積分: 20259

牛年勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


61#
發表於 24-8-22 11:16 |只看該作者
Mary媽咪 發表於 24-8-22 06:56
不論租約上你屬於咩位置
房處都會話需要保障個人利益
不可能單聽信其中一方而刪名

正確,唔好話戶主,就算成員,都要佢肯刪先得,佢自己唔肯刪都冇辦法,我朋友個細佬,結婚10年,搬咗出去,唔肯除名,房署話冇辦法


珍珠宮

積分: 42188

2026勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 親子王國15週年勳章


60#
發表於 24-8-22 10:42 |只看該作者
soire 發表於 24-8-21 22:31
想問如果戶主四年前已遷出,如何可以由家庭成員取代戶主的戶籍?(戶主不肯自行除名)
...

戶主和家庭成員離婚未?如果未離婚, 好似規定夫妻一定要一齊有名, 唔可以除其中一個名?你可以先問清楚先。
此生無悔入華廈,來生願在種花家!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo