自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   28


男爵府

積分: 8726


1#
發表於 26-2-24 13:36 |只看該作者
本帖最後由 布丁Purin 於 26-3-19 07:42 編輯

對上一次血崩入咗醫院,之後keep住食鐵丸同維他命c同五日荷爾蒙藥,但係仲成日都頭暈暈咁唔知點好,下個月先再返醫院覆診



尋日去覆診醫生話check到係無異型子宮內膜增生,排咗期做全身麻醉宮腔鏡同內膜活檢
另外轉咗隻新藥黃體素Norcolut norethisterone,每日食三粒,有冇jm食緊呢隻藥?

點評

SiuBBee    發表於 26-2-24 15:56


珍珠宮

積分: 41176

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


175#
發表於 6 天前 |只看該作者
布丁Purin 發表於 26-2-24 13:36
對上一次血崩入咗醫院,之後keep住食鐵丸同維他命c同五日荷爾蒙藥,但係仲成日都頭暈暈咁唔知點好 ...

我試過血崩,醫要我即刻入院,話我需要輸2包血。
但我好抗拒輸血,亦都唔想食葯丸。
我睇中醫乖乖調理咗三個月就好翻。
在醫管局核下中醫院睇嘅。


子爵府

積分: 13765


174#
發表於 7 天前 |只看該作者
回覆 布丁Purin 的帖子

點為之血崩? 我都係血色素低,低過10, 醫生止血藥, 而家食鐵丸冇再頭暈


大宅

積分: 3521


173#
發表於 7 天前 |只看該作者
Evachau 發表於 26-6-17 21:59
請問你睇邊位醫生?

已pm你


侯爵府

積分: 21443

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


172#
發表於 26-6-17 22:38 |只看該作者
布丁Purin 發表於 26-2-26 20:08
回覆 Lovelybbs 的帖子

我係近呢一年先係咁,黎3-4日但有1日就血崩有血塊咁,不過最近呢次一黎就血崩到恐 ...

之前我嘅情況同你差唔多亦維持咗好多月。
有一個月我飲多左袪濕茶、湯、丸 (因為有啲係買嘢送), 嗰個月嚟得好正常,好耐未試過咁正常


珍珠宮

積分: 36825


171#
發表於 26-6-17 21:59 |只看該作者
tungtung_mama 發表於 26-2-24 20:41
我個婦科醫生有另一個較保守嘅提議,每個月打一支停經針,為期半年,再食兩年藥,到時睇吓子宮肌瘤會唔會 ...

請問你睇邊位醫生?


珍珠宮

積分: 36825


170#
發表於 26-6-17 21:57 |只看該作者
布丁Purin 發表於 26-2-24 13:36
對上一次血崩入咗醫院,之後keep住食鐵丸同維他命c同五日荷爾蒙藥,但係仲成日都頭暈暈咁唔知點好 ...

醫生話唔可以長期食,最後一改咗一日食2粒!


民房

積分: 28


169#
發表於 26-6-17 20:59 |只看該作者
布丁Purin 發表於 26-5-24 09:11
而家keep住每晚食三粒,食咗兩個月冇月經,醫生話一係keep住食藥一係放舊嘢落下面,之後到八月覆診睇下情 ...

你3x已經咁嚴重
如冇意外
40歲醫生會叫你切子宮
我好難先捱倒差不多更年

生酮168好轉左
宜家等收經。


複式洋房

積分: 212


168#
發表於 26-6-17 20:43 |只看該作者

回覆樓主:

我有腺肌瘤,子宮肌瘤
我講下我嘅情況
第一次入醫院醫生叫打我針,打完針出院,約1個月左右,我血塊失控

第二次,醫生叫我食避孕藥,食左約幾個月,又失控

第三次,醫生叫我帶環,我帶左第1次,3個月內甩左,入急症留院再帶,帶左1年,又甩左,醫生唔比我再帶環,
到現在,我又再嘗試打番針,3個月劑量

我上年2025年下半年,入左3次醫院,隔3個月就入一次,因為失控,每次都要輸鐵同輸血


男爵府

積分: 5968


167#
發表於 26-5-24 10:40 |只看該作者
chuiyeebird 發表於 26-5-24 08:03
咁真係好誇張

我未刮宮前都係咁,真係好嚇人,好大塊豬紅。


男爵府

積分: 5968


166#
發表於 26-5-24 10:39 |只看該作者
布丁Purin 發表於 26-5-24 09:11
而家keep住每晚食三粒,食咗兩個月冇月經,醫生話一係keep住食藥一係放舊嘢落下面,之後到八月覆診睇下情 ...

食三粒黃體素?同放咩呀?


男爵府

積分: 8726


165#
發表於 26-5-24 09:11 |只看該作者
chantelle321 發表於 26-5-23 23:39
請問你而家情況點啊?無異型子宮內膜增生係咩嚟?要點治療?

而家keep住每晚食三粒,食咗兩個月冇月經,醫生話一係keep住食藥一係放舊嘢落下面,之後到八月覆診睇下情況

不過食咗呢隻黃體素好似令膽固醇嗰啲高曬


無異型子宮內膜增生係係體內雌激素過多子宮內膜增厚


珊瑚宮

積分: 117753


164#
發表於 26-5-24 08:03 |只看該作者
親親小孩子 發表於 26-2-24 15:20
一下湧出嚟時,m巾都吸唔切,漏濕晒。

又可以係m巾濕晒再跌出大舊血塊。

咁真係好誇張


男爵府

積分: 5968


163#
發表於 26-5-23 23:41 |只看該作者
007Mary 發表於 26-2-24 16:25
真係要睇中醫。我幾年前壓力大血崩睇左中醫,结果二日藥即斷尾。

可否介紹中醫?我睇過幾個都醫唔好。


男爵府

積分: 5968


162#
發表於 26-5-23 23:39 |只看該作者
布丁Purin 發表於 26-2-24 13:36
對上一次血崩入咗醫院,之後keep住食鐵丸同維他命c同五日荷爾蒙藥,但係仲成日都頭暈暈咁唔知點好 ...

請問你而家情況點啊?無異型子宮內膜增生係咩嚟?要點治療?


男爵府

積分: 5968


161#
發表於 26-5-23 23:36 |只看該作者
本帖最後由 chantelle321 於 26-5-23 23:38 編輯
Black123456 發表於 26-5-12 08:23
發現子宮又瘜肉,唔怪得好似血崩咁
之後食咗半年止血藥,之後長期食藥都唔係辦法,所以最後做咗手術,之後 ...

你係點發現子宮瘜肉?你最後做咗咩手術?我2年前都係因為瘜肉,導致大量血崩,做安刮宮後,正常1.5年,最近又岀現小型血崩。唔知做唔做多次刮宮好。


男爵府

積分: 6325


160#
發表於 26-5-16 10:30 |只看該作者
SeptKid 發表於 26-5-16 08:22
我情況同你似喎,不過我無戴子宮環或食藥,而家月經幾個月先黎一次,又會好多好多 搞到暈,請問戴 ...

係啱啱戴頭嗰幾日有少少唔舒服,之後so far係冇感覺。依家每次M量都好少,少到有時只用護墊都得。至於M期,同未上個環之前差唔多,我都係唔算準,22日至27日一個cycle。


子爵府

積分: 11872


159#
發表於 26-5-16 08:22 |只看該作者
tam_bb 發表於 26-2-24 13:51
我兩年前試過血崩要入急症,住咗幾日醫院。因為當時食緊抗凝血藥,所以唔食得止血藥。醫生最後幫我上咗藥性 ...

我情況同你似喎,不過我無戴子宮環或食藥,而家月經幾個月先黎一次,又會好多好多 搞到暈,請問戴左環有冇唔舒服?月經準唔準時?


大宅

積分: 2440


158#
發表於 26-5-16 01:31 |只看該作者
回覆 emilylam 的帖子

政府嗰隻我食完都係無效,我上個月黎佐成3weeks,之後隔佐一星期又黎。救命……



男爵府

積分: 9180

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


157#
發表於 26-5-12 09:06 |只看該作者
本帖最後由 魚肉翅 於 26-5-12 09:16 編輯
ariel823 發表於 26-5-12 00:11
回覆 魚肉翅 的帖子

我就係聽身邊啲人講戴得唔好,成日不定期流血,但其實我依家情況應該無得再差,已經黎 ...

一系呢就戴咗,完全唔適合要即刻剝落嚟,一系呢就帶咗冇問題。不過頭嗰一兩個月真係會不斷有血流出嚟,你可以用衛生巾,其實流量唔算多,佢唔會得閒就流啲得閒就流啲出來,所以初初頭一兩個月系比較煩,因為日日都有,但係你過咗依段時間就會好爽,好似停經一樣 既然你講你情況咁差,你不如一試,我之前因為後生醫生叫我不要做手術始終都係大手術,帶咗之後我好後悔自己咁遲戴,唔會帶得唔好,因為我喺政府醫院帶,所以佢會隔一段時間就會檢查一次。睇吓佢會唔會移位

首頁
12345...9

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo