自由講場

跳至

首頁

尾頁
   16


男爵府

積分: 7720


1#
發表於 26-4-5 12:28 |只看該作者
一月中遞交第一期津貼申請(工作滿6個月),之後有收到短訊確認收到申請,但到而家都未有收到支票。
想問下參加過嘅朋友,收支票前會唔會再收到通知或者告知申請結果?


子爵府

積分: 14238


54#
發表於 26-6-6 08:59 |只看該作者
queenyeeyee 發表於 26-5-19 14:02
希望好快到我收到, 唔駛次次check信箱都失望而回

第一期你預至少2 個月
第二期傳聞會快啲, 預一個月


你唔洗心急, 一定會比你
低提一提去計算入息要交稅的


男爵府

積分: 7720


53#
發表於 26-6-5 22:31 |只看該作者

回覆樓主:

自己紀錄一下, 今日終於收到第一期支票
剛好做滿一年, 又要準備遞交第二期申請


大宅

積分: 1122


52#
發表於 26-5-21 21:17 |只看該作者

回覆樓主:

今日終於收到支票了!
一月交齊資料,等到今天!


民房

積分: 24


51#
發表於 26-5-19 23:47 |只看該作者
今日終於收到第一期嘅支票
張票日期係5月18日。
重申,上年12月29日親自交表,1月13日收到SMS後,足足呆等4個月,對大家有個依歸。


大宅

積分: 1122


50#
發表於 26-5-19 20:17 |只看該作者
queenyeeyee 發表於 26-5-19 14:02
希望好快到我收到, 唔駛次次check信箱都失望而回

有我陪你,我都未收到


男爵府

積分: 7720


49#
發表於 26-5-19 14:02 |只看該作者
yan1123k 發表於 26-5-19 12:18
尋日先講話未收到,今日就收到❤️

希望好快到我收到, 唔駛次次check信箱都失望而回


複式洋房

積分: 422


48#
發表於 26-5-19 12:18 |只看該作者
尋日先講話未收到,今日就收到❤️


複式洋房

積分: 422


47#
發表於 26-5-18 12:59 |只看該作者
到今日都未收到第一期張票,問佢地又話安排緊😪😪😪😪夠竟幾時收到?


男爵府

積分: 7720


46#
發表於 26-5-16 19:54 |只看該作者
PHCHENG 發表於 26-5-16 00:03
12月尾一收到糧單。已即時交第一期申請。1月13收到SMS話2個月內。結果3月中未收到,於是Send電郵追。佢回覆 ...

你仲耐過我
有人2月申請都已經收到票, 都唔知佢哋搞咩, 就算再問相信都係叫你再等下


民房

積分: 24


45#
發表於 26-5-16 09:07 |只看該作者
回覆 florapang0426 的帖子

我又係下個月做滿一年。第一期錢都未入袋。


民房

積分: 24


44#
發表於 26-5-16 00:03 |只看該作者

RE: 問: 再就業津貼

12月尾一收到糧單。已即時交第一期申請。1月13收到SMS話2個月內。結果3月中未收到,於是Send電郵追。佢回覆已接審批成功。,等出票。如是者一個月後嘅4月仍未收到。再追一樣答案。再如是者5月中。今日都仲未收到票。下星期一再追。乜有Link Check到申請津貼進度?

子華神講中公轉同自轉分別。你欠政府錢。佢要你自轉。調返轉。公轉啦。

我就嚟做夠1年,連第一次嘅10000都未到手


翡翠宮

積分: 78601


43#
發表於 26-5-14 09:58 |只看該作者
報稅表邊個位填呀? 電子版找不到


翡翠宮

積分: 78601


42#
發表於 26-5-14 09:45 |只看該作者
florapang0426 發表於 26-5-12 17:09
應該係啦,應該以入賬為準啩
其實仲好, 20000分2年報稅 唔洗做大條數


公爵府

積分: 29969

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


41#
發表於 26-5-14 09:32 |只看該作者
我2月初申請,2月6號收到sms話收到我申請,審批完大約2-3個月會收到支票,尋晚13/5收到支票


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


40#
發表於 26-5-12 17:09 |只看該作者
queenyeeyee 發表於 26-5-12 14:04
恭喜曬
呢筆$係咪下年先報税呢?

應該係啦,應該以入賬為準啩


男爵府

積分: 7720


39#
發表於 26-5-12 14:04 |只看該作者
florapang0426 發表於 26-5-11 19:01
我今日竟然突然收到支票呀 佢冇比過sms我架,勁開心
...

恭喜曬
呢筆$係咪下年先報税呢?


男爵府

積分: 8360


38#
發表於 26-5-12 10:43 |只看該作者
我我做左半年啦 4月連同糧單遞表比左 聽你地咁講我米要8月先收到?


翡翠宮

積分: 94017

減齡達人勳章


37#
發表於 26-5-11 20:47 |只看該作者
cutiepig213 發表於 26-5-11 20:30
請問你係幾時申請架?

一月頭


子爵府

積分: 10134

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


36#
發表於 26-5-11 20:38 |只看該作者
cutiepig213 發表於 26-5-11 20:30
請問你係幾時申請架?

一月尾


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo