0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5598


1#
發表於 26-4-14 09:31 |只看該作者
依家bb 3個月,以前都會扭但依家嚴重左好多,面紅,喊,扭,伸直腳,弓腰,出汗,爬文應該係肚風,腸胶痛,胃酸倒流?呢啲係咪會100日至4個月就消失架?依家每餐奶不論埋身定樽餵都係咁,身心都好累呀,有冇過來人解答到呀?thx


男爵府

積分: 5598


7#
發表於 26-5-12 21:12 |只看該作者
北島 發表於 26-5-7 15:03
會唔會反而係出奶太慢?bb飲到好恔憎?
似乎係,之前用支針篤大左個奶嘴孔就好似飲得快左,我再觀察一段時間先,謝謝你提議呀


子爵府

積分: 10406

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 26-5-7 15:03 |只看該作者
會唔會反而係出奶太慢?bb飲到好恔憎?


男爵府

積分: 5598


5#
發表於 26-5-7 07:38 |只看該作者
Rila168168 發表於 26-5-5 08:04
有風在氣管裡, 谷住出唔到黎, 要停一停餵奶,然後坐直或抱直,把bb的風掃出來就得, 掃完才再餵。 又或者 ...
多謝你嘅提議,不過已經掃完打左嗝應該冇風但都係咁扭,我係用chuchu奶樽的,佢係唔會滴出黎,要bb吸啜先有奶出,應該就唔會流得太快,所以真係毫無頭緒


別墅

積分: 876


4#
發表於 26-5-5 08:04 |只看該作者

回覆樓主:

有風在氣管裡, 谷住出唔到黎, 要停一停餵奶,然後坐直或抱直,把bb的風掃出來就得, 掃完才再餵。 又或者如果餵奶樽的氣孔太大, 流得太快, 飲唔到咁快, bb會好辛苦。留意下。


大宅

積分: 1184

2025勳章蛇年勳章


3#
發表於 26-4-28 18:53 |只看該作者

回覆樓主:

長老話吳德物次有用


大宅

積分: 1413


2#
發表於 26-4-28 13:06 |只看該作者
有無每日沖完涼都按摩肚仔?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo