0-6個月

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 43


1#
發表於 26-4-16 01:03 |只看該作者
想問下各位媽媽,bb2個月大,尋日開始有咳,咳果時有痰聲,但無發燒,食得瞓得,要唔要帶bb去睇醫生?


大宅

積分: 4607

認識瑞士牛牛第一回


5#
發表於 26-4-28 07:32 |只看該作者
beebi_beebi 發表於 26-4-16 01:03
想問下各位媽媽,bb2個月大,尋日開始有咳,咳果時有痰聲,但無發燒,食得瞓得,要唔要帶bb去睇醫生? ...

我仔個幾月大時都試過,不過我無帶佢睇醫生,因為咁細都唔會開藥同埋咁細都唔會比藥佢食,我當時餐與餐之間比兩啖水佢飲,一兩日就好了。


禁止訪問

積分: 376


4#
發表於 26-4-19 21:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 43


3#
發表於 26-4-17 17:26 |只看該作者
回覆 crocsos 的帖子

間唔中有兩聲咳咁,呼吸有痰聲,應該係早兩日嗆奶所以咁樣,無發燒


別墅

積分: 623


2#
發表於 26-4-17 15:45 |只看該作者
bb今日點呀?

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo