自由講場

跳至

首頁
12345...18

尾頁
   63


子爵府

積分: 11445


1#
發表於 26-5-12 12:37 |只看該作者
本帖最後由 thomaswop 於 26-5-12 12:39 編輯

姨甥仔今年畢業
上星期實習完結
今年有超過300人爭30幾個位
競爭好大
上星期去面試完
佢話機會好微
佢話好多同學而家都有啲氣餒
都唸住轉行做住其他工先
睇下日後有冇機會先再入返呢行
諗返起四年前入到呢科就戥佢開心
點知四年後變化就咁快已經飽和
當時入呢科分數都唔低
佢dse5科29分
佢話最慘而家搵其他工讀呢科又冇乜用
今年物理治療同職業治療呢兩科都係難去揾工了
之前的報告就話好缺人
猛咁開課程
而家就話飽和

點評

My-jade    發表於 26-5-12 16:19


侯爵府

積分: 21904


359#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 superkingdom 於 26-6-22 22:54 編輯

朋友個仔三年前畢業,移民潮加疫情後,面試十分工十分都請,最後入政府高級位!佢都話好在生早幾年,當好多香港人離職移民,疫情大陸又返曬去,未有磚才同新移民爭!之後,香港年輕人一代就慘!
另一姨生上年升大學,本讀物理治療,但見嗰啲聖方濟各亞東話全部都有呢個科目,就知道將來會好多人爭同埋睇吓你願唔願意照顧老人家,可能要去老人院做


伯爵府

積分: 17926

馬年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章


358#
發表於 5 天前 |只看該作者
esmehouse 發表於 26-5-14 12:09
就算升職都係升 Poly 先

未必!出咗大學相信升職靠實力,並不是哪間大學出來。
醫管局派 offer ,睇自己彩數入邊度做。


水晶宮

積分: 69080

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


357#
發表於 5 天前 |只看該作者
yiu_mimi 發表於 26-6-22 11:21
我見真係多咗後生食環

政府工人工高,入職2萬4起到4萬,鐵飯碗,點都好過保安或一般文職,重點係食環應該唔請外勞唔請高材通,只係香港人自己競爭少啲,唔怕中年失業可以做到退休先係重點。


翡翠宮

積分: 93723


356#
發表於 5 天前 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-22 09:34
其實年輕人搵份食環都好過做保安啦,況且食環人工都高過保安好多。



珍珠宮

積分: 45021


355#
發表於 5 天前 |只看該作者
yuyueng 發表於 26-6-22 09:34
其實年輕人搵份食環都好過做保安啦,況且食環人工都高過保安好多。

我見真係多咗後生食環


水晶宮

積分: 62081

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


354#
發表於 5 天前 |只看該作者
RoseRose1980 發表於 26-6-22 10:42
如果你姨甥女係港大中大poly 多數收,暫時未聽過呢三間nursing系失業

佢唔係,但佢係由 EN上,有手術室護士經驗


伯爵府

積分: 18975


353#
發表於 5 天前 |只看該作者
天貓 發表於 26-6-22 10:40
我姨甥女,護士畢業終於六月尾有interview, 希望佢成功
如果你姨甥女係港大中大poly 多數收,暫時未聽過呢三間nursing系失業


水晶宮

積分: 62081

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


352#
發表於 5 天前 |只看該作者
天貓 發表於 26-5-12 15:05
我姨甥女都喺醫院留咗名,但都唔係咁肯定,佢咁講我都唔敢再問…佢哋都好大壓力
...

我姨甥女,護士畢業終於六月尾有interview, 希望佢成功


男爵府

積分: 7684


351#
發表於 5 天前 |只看該作者
雖然話呢類課程飽和又話畢業後難揾工,但年年都有好多學生去報名。


公爵府

積分: 25017


350#
發表於 5 天前 |只看該作者
thomaswop 發表於 26-5-12 13:14
之前又話人手唔夠好缺人
就猛咁開課程
而家就話飽和

今年畢業,應該係4-5年前嘅事,依加特首幾時上任呢?


子爵府

積分: 11419


349#
發表於 5 天前 |只看該作者
本帖最後由 吉蒂0603 於 26-6-22 09:48 編輯
dyl 發表於 26-5-17 19:42
而家好多畢業生未必肯去做低層次啲嘅工所以時時留喺屋企, 情緒可能唔好易有衝突, 家長唔好畀咁多說話佢哋聽 ...



水晶宮

積分: 69080

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


348#
發表於 5 天前 |只看該作者
ngwong2 發表於 26-6-21 16:26
年輕人盡量不要做保安啦。

其實年輕人搵份食環都好過做保安啦,況且食環人工都高過保安好多。


水晶宮

積分: 62081

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


347#
發表於 5 天前 |只看該作者
JChan 發表於 26-6-22 06:10
私家醫生 or 政府醫生?

私家醫生話要做手術嘅


翡翠宮

積分: 79934

醒目開學勳章 BK Milk勳章


346#
發表於 5 天前 |只看該作者
天貓 發表於 26-6-21 17:42
我姨甥仔同學仔去旅行整親半月板本來睇醫生話要做手術,後來去咗我妺舊同事個女開嘅物理治療診所嗰度睇,佢覺得輕微,用物理治療嘅方法而家就唔使做手術 ...

私家醫生 or 政府醫生?


男爵府

積分: 7807


345#
發表於 6 天前 |只看該作者
奶茶咖啡 發表於 26-5-12 12:51
聽係醫院做既朋友講,所有乜乜治療都飽和,放射治療、職業治療、物理治療,佢話唔明點解大學仲開咁多學位

...

希望醫生都快啲飽和,一間300個一年… 快了


大宅

積分: 3626


344#
發表於 6 天前 |只看該作者
奇奇媽媽 發表於 26-6-21 18:13
台灣一向物價生活指數低,相對英國,醫護人工係高既,但如果1個對十幾20人,高得黎都慘 :thin ...
英國的PROFESSIONAL HEALTH CARE WORKER一啲都唔高, 新入職護士兩萬幾唔夠三萬, 醫生三萬幾唔夠四萬, 但係啲HEALTH CARE ASSISTANCE入職人工就超過兩萬, 做姐姐同做姑娘人工只係差少少, 但責任就相差很大, 所以英國人普遍都不是特別喜歡讀HEALTH CARE RELATED的科, 很多英國NHS的醫護都是由NON LOCAL擔任.


伯爵府

積分: 16457

馬年勳章


343#
發表於 6 天前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 883 於 26-6-21 18:17 編輯

要轉行了


侯爵府

積分: 20305


342#
發表於 6 天前 |只看該作者
joeyccc 發表於 26-6-21 16:19
雖然自己都是做HEALTH CARE, 不過說句實話, 香港醫護人工高也是人手不足的一個重要原因, HA單單請護士每年 ...

台灣一向物價生活指數低,相對英國,醫護人工係高既,但如果1個對十幾20人,高得黎都慘


珍珠宮

積分: 45021


341#
發表於 6 天前 |只看該作者
JChan 發表於 26-6-21 17:19
我試過彈弓手
去咗三次物理治療 已經冇事

我試過肩周炎
中醫跌打唔得
睇物理治療5次療程好返哂

首頁
12345...18

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo