自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 35255


1#
發表於 26-6-16 18:44 |只看該作者
本帖最後由 lilysun123 於 26-6-22 14:54 編輯

暑假會去醫院做placement,想問下著的鞋有無規定顔色?請有經驗的jm分享下

***吾係方享請不要回覆**


珍珠宮

積分: 35255


108#
發表於 26-6-18 13:58 |只看該作者
本帖最後由 lilysun123 於 26-6-18 19:31 編輯
Carol999 發表於 26-6-18 13:41
係咯!仔女可以自己處理,但唔等於阿媽食左啞藥唔可以比意見架嘛!
放手唔係等於不聞 ...

我認我係厚多士的人,係街見到冧樹都會打1823,自己的女點會吾上心


珍珠宮

積分: 38554

牛年勳章


107#
發表於 26-6-18 13:41 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-18 13:23
吾知bk由幾時開始,仔女上左大學就吾比人問嘢,其實大把人想跟貼d仔女的嘢,識的比多個意見考慮下有咩吾好
...

係咯!仔女可以自己處理,但唔等於阿媽食左啞藥唔可以比意見架嘛!
放手唔係等於不聞不問呀!
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


大宅

積分: 2218


106#
發表於 26-6-18 13:37 |只看該作者
初五 發表於 26-6-18 12:24
依這裏某些霸道人邏輯,我是否要答那些嫲嫲婆婆,關你甚麽事,知咁多把鬼,兒孫自有兒孫福
...

叫老人家放手啦


珍珠宮

積分: 35255


105#
發表於 26-6-18 13:23 |只看該作者
初五 發表於 26-6-18 12:24
依這裏某些霸道人邏輯,我是否要答那些嫲嫲婆婆,關你甚麽事,知咁多把鬼,兒孫自有兒孫福
...

吾知bk由幾時開始,仔女上左大學就吾比人問嘢,其實大把人想跟貼d仔女的嘢,識的比多個意見考慮下有咩吾好


珍珠宮

積分: 35255


104#
發表於 26-6-18 12:24 |只看該作者
忌廉寶寶 發表於 26-6-18 12:08
樓主你心態好正面,欣賞你,同埋都要學你唔好比無謂人影響自己心情
想知咪問,有人知咪答,唔 ...

多謝你,我問得預左,反而覺得呢度正面的jm多好多,我自己仲意新鮮嘢,我估以後我d孫d嘢我都會上來問


大宅

積分: 1151


103#
發表於 26-6-18 12:24 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-18 11:29
你真明白事理

依這裏某些霸道人邏輯,我是否要答那些嫲嫲婆婆,關你甚麽事,知咁多把鬼,兒孫自有兒孫福


侯爵府

積分: 24904


102#
發表於 26-6-18 12:08 |只看該作者
本帖最後由 忌廉寶寶 於 26-6-18 12:09 編輯
lilysun123 發表於 26-6-18 09:17
多謝好多正義的jm回覆 ,好窩心,我地都打算買黑或者白色,阿女吾係姑娘,但都好多謝介紹姑娘鞋的jm ...

樓主你心態好正面,欣賞你,同埋都要學你唔好比無謂人影響自己心情
想知咪問,有人知咪答,唔知可以出番去,討論區咩都可以問呀,樓主自己想知唔得咩,一定個囡自己冇去了解?呢度都好多有經驗既媽咪分享,唔只樓主,我都學到野
頭先睇一樓見到‘唔係分享唔好回覆’心諗樓主咩料咁串,睇完咁多版就明晒啦


侯爵府

積分: 22573

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


101#
發表於 26-6-18 12:03 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-18 11:43
同你一樣,大女住宿舍上來問,又係叫我放手之類,但呢度都有好多好人正面回覆,我吾理d吾友善的回覆
...

樓主妳明我點解pm妳都唔想係度講,就怕這情況出現 anyway 願妳同呀女生活順遂


水晶宮

積分: 64000

2026勳章 2025勳章蛇年勳章


100#
發表於 26-6-18 11:56 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-16 20:23
多謝你,其實幫手問下好少事,呢度有d人就係鍾意攻擊人,上左bk22年我吾會理
...

唔洗客氣


珍珠宮

積分: 38554

牛年勳章


99#
發表於 26-6-18 11:55 |只看該作者
我要passion 發表於 26-6-18 11:43
問學校/問醫院上司,有錯嗎?

唔好話間間醫院唔同,甚至乎間間病房都可以唔同,每個病房經理處事都有分別 ...

咁都唔使話人儍架!你係咪儍架?!
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


子爵府

積分: 13534


98#
發表於 26-6-18 11:43 |只看該作者
本帖最後由 我要passion 於 26-6-18 11:46 編輯
Carol999 發表於 26-6-18 09:47
唔係咁講野呀?你唔知咪答唔知囉,你儍的嗎?

問學校/問醫院上司,有錯嗎?

唔好話間間醫院唔同,甚至乎間間病房都可以唔同,每個病房經理處事都有分別。所以唔好亂教人,擔當唔起呀。


珍珠宮

積分: 35255


97#
發表於 26-6-18 11:43 |只看該作者
本帖最後由 lilysun123 於 26-6-18 11:51 編輯
happyLC2006 發表於 26-6-18 11:25
我同樓主一樣,同阿女感情好好,無所不談,記得之前佢升大學的時候,我上黎問大家關於住大學宿舍的意見,都 ...

同你一樣,大女住宿舍上來問,又係叫我放手之類,但呢度都有好多好人正面回覆,我吾理d吾友善的回覆


大宅

積分: 2218


96#
發表於 26-6-18 11:29 |只看該作者
初五 發表於 26-6-18 11:26
好似我無小朋友,顧客群不乏富貴嫲嫲婆婆,對寶貝孫升學瞭如指掌,連帶我都知多少少 其實讀甚麽都 ...

你真明白事理


大宅

積分: 1151


95#
發表於 26-6-18 11:26 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-18 11:11
我理解樓主,我覺得唔關放唔放手事,係亞媽對亞女每样野都有興趣,係自發想了解多啲,自己又識多啲keep 住 ...

好似我無小朋友,顧客群不乏富貴嫲嫲婆婆,對寶貝孫升學瞭如指掌,連帶我都知多少少 其實讀甚麽都不用老人家粗心,肯去求知也是愛的表現之一


男爵府

積分: 6537


94#
發表於 26-6-18 11:25 |只看該作者
我同樓主一樣,同阿女感情好好,無所不談,記得之前佢升大學的時候,我上黎問大家關於住大學宿舍的意見,都一樣有人窒我俾個女自己揀,唔使幫佢諗。
其實有時我懷疑啲人根本同自己仔女感情唔好,仔女都唔願意同佢哋分享,所以成日叫人放手放手。
講真我又唔擔心我同仔女嘅關係會影響佢嘅獨立性,阿女出面做事都不知幾獨立,但仍然好喜歡同我分享而且鍾意聽我提供嘅意見。
支持你呀樓主,唔使理啲人講咩,有需要就上嚟問啦,能夠同仔女有良好關係是福氣。


水晶宮

積分: 64558

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 玩具勳章 冬日勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


93#
發表於 26-6-18 11:13 |只看該作者
好多人都將情緒,不滿發泄落人地身上面,因為網上世界呀嘛


大宅

積分: 2218


92#
發表於 26-6-18 11:11 |只看該作者
siumachu 發表於 26-6-18 10:23
樓主囡囡自己有問,家長問吓再俾多啲意見參考好好呀!

好多野係要放手,但有時俾吓意見可以行少啲寃枉路 ...

我理解樓主,我覺得唔關放唔放手事,係亞媽對亞女每样野都有興趣,係自發想了解多啲,自己又識多啲keep 住進步,根本唔係亞女叫問


大宅

積分: 2218


91#
發表於 26-6-18 11:08 |只看該作者
lilysun123 發表於 26-6-18 09:46
我吾會驚佢地,大家其實都吾識的,我自己學到嘢最重要



珍珠宮

積分: 35255


90#
發表於 26-6-18 10:29 |只看該作者
siumachu 發表於 26-6-18 10:23
樓主囡囡自己有問,家長問吓再俾多啲意見參考好好呀!

好多野係要放手,但有時俾吓意見可以行少啲寃枉路 ...

多謝你

首頁
12345...6

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo