自由講場

跳至

首頁

尾頁
   7


男爵府

積分: 5289


1#
發表於 26-6-17 01:09 |只看該作者
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?


伯爵府

積分: 15033

虎到金來勳章


97#
發表於 7 天前 |只看該作者
wawa70 發表於 26-6-17 01:09
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?

香港買定卡,會係飛機上,未落機前插定。


水晶宮

積分: 55094

馬年勳章 母親節2025勳章 2018復活節勳章


96#
發表於 7 天前 |只看該作者
wawa70 發表於 26-6-17 01:09
請問大家會在出發前插卡?還是在飛穖上插卡?

一向只用雙卡手機,一定是預先在家搞好。


珍珠宮

積分: 32716


95#
發表於 7 天前 |只看該作者

回覆樓主:

我用嗰張係長期都插左喺電話 因為張卡可以大陸用,同埋有52國家都用得,所以好方便


子爵府

積分: 12322


94#
發表於 7 天前 |只看該作者

回覆樓主:

在家整定,有兩個卡槽


侯爵府

積分: 24844

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 環保接龍勳章


93#
發表於 7 天前 |只看該作者
視乎去什麼地方,亞太地區會直接同電訊公司買漫遊卡唔使換卡,歐美會係飛機趁航程比較穩定時換,會兩個人一齊換一部,幫手拎住sim 卡,包裝等等,怕跌


翡翠宮

積分: 97325

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


92#
發表於 7 天前 |只看該作者
本帖最後由 goldpiglet 於 26-6-20 03:12 編輯

為配合中國內地的合規經營要求,堵塞內地用戶「翻牆」漏洞

來源網址 : 中國移動SIM卡政策大變動617起全面禁數據卡內地激活-提前72小時內香港插卡-eSIM實名制不受影響 | 星島頭條
https://www.stheadline.com/lifetips/3582477/

eSim不受影響


翡翠宮

積分: 87419


91#
發表於 7 天前 |只看該作者
whyyou 發表於 26-6-18 09:33
啱啱中移動都宣佈咗返大陸前要喺香港激活咗數據卡先

其實我唔係好明佢呢個做法有咩用意,點解要人係香港就插張卡激活咁麻煩


珍珠宮

積分: 43018


90#
發表於 26-6-19 21:30 |只看該作者
機上


公爵府

積分: 25381


89#
發表於 26-6-19 13:31 |只看該作者
心肝寶貝仔 發表於 26-6-17 07:41
就嚟落地先換

x2


伯爵府

積分: 16416

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


88#
發表於 26-6-19 13:25 |只看該作者
Jhar 發表於 26-6-17 07:18
出發前係屋企換



大宅

積分: 2939


87#
發表於 26-6-19 13:16 |只看該作者
Fion_Chan 發表於 26-6-18 10:19
漫遊有兩種,語音漫遊、數據漫遊。
如果已經有外地數據sim 卡,就可以只停數據漫遊,不停語音漫遊,就可以 ...

明白 謝謝你


公爵府

積分: 27550


86#
發表於 26-6-18 10:19 |只看該作者
鋼琴 發表於 26-6-18 01:00
但係中移動同中聯通都係停漫遊就收唔到sms

漫遊有兩種,語音漫遊、數據漫遊。
如果已經有外地數據sim 卡,就可以只停數據漫遊,不停語音漫遊,就可以收到sms 、收到電話,你在外地接收/打電話要收費,收sms 唔使加錢,只要在外地其間不接電話不打出電話就唔會有收費。


水晶宮

積分: 64350


85#
發表於 26-6-18 09:33 |只看該作者
panda361 發表於 26-6-18 09:26
正確,如果唔識設定,找家人先搞好,識幾個C9,去到韓國全部搞唔掂,去到酒店用WiFi。
...

啱啱中移動都宣佈咗返大陸前要喺香港激活咗數據卡先


珍珠宮

積分: 43624

2024年龍年勳章


84#
發表於 26-6-18 09:26 |只看該作者
whyyou 發表於 26-6-17 07:38
雙卡機,喺屋企插定落sim 2

正確,如果唔識設定,找家人先搞好,識幾個C9,去到韓國全部搞唔掂,去到酒店用WiFi。


男爵府

積分: 7865


83#
發表於 26-6-18 09:21 |只看該作者
回覆 jollyma 的帖子

唔該你, 因為一向都好CONFUSE, 有D人又話唔插卡, 有D人又話要開/唔開數據漫遊.


珍珠宮

積分: 44774


82#
發表於 26-6-18 01:29 |只看該作者

回覆樓主:

依家最大問題係,喺大6用緊張卡完咗数據,要開另一張新卡,但新卡一定要喺香港插入先得, 我都等緊高人指點


大宅

積分: 2939


81#
發表於 26-6-18 01:00 |只看該作者
Fion_Chan 發表於 26-6-17 20:30
唔使拎走香港張sim , 出發前同電訊公司講停數據漫遊就可以,或者好似樓上咁default 是無數據漫遊。咁就唔 ...

但係中移動同中聯通都係停漫遊就收唔到sms


翡翠宮

積分: 97325

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


80#
發表於 26-6-17 21:42 |只看該作者
本帖最後由 goldpiglet 於 26-6-17 21:55 編輯

個別電訊商的day pass已經大幅加價
以前漫遊數據卡或者day pass都係 12蚊一日左右
而家day pass要接近30蚊


雖然esim仲係好平
但係不是行機用不到esim


珍珠宮

積分: 48919

馬年勳章 畀面勳章


79#
發表於 26-6-17 20:57 |只看該作者

回覆樓主:

電話雙咭槽
一個放本地(落機刪呢張咭數據)
一個放當地
龍鳳媽

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo