立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23966
翡翠宮
積分: 87403
howmuch 發表於 26-6-18 09:40 證明你太後生
水晶宮
積分: 56930
小manman 發表於 26-6-18 07:08 未睇過呢套劇,當新戲睇
公爵府
積分: 25584
howmuch 發表於 26-6-17 17:50 呢套戲,最鍾意睇 劉兆銘,好戲之人,劉德華/陳敏儀,當時太新….
積分: 58494
Anpanmama 發表於 26-6-17 17:53 我覺得當時女主角中最醜嘅,應該係商天鵝同埋鄭裕玲喎 ...
珍珠宮
積分: 39297
Skytree1000 發表於 26-6-18 00:16 仲有周星馳係同學仔
別墅
積分: 528
積分: 32449
pansy888hk 發表於 26-6-18 00:08 我都好少仔細看陳敏兒的戲~ 好像早幾年有重播過咁? 不過果次都係略略看過下~
積分: 54421
Skytree1000 發表於 26-6-18 00:05 睇緊, 原來我冇正式睇過, 當新劇睇。
積分: 48450
積分: 85818
積分: 65771
珊瑚宮
積分: 107896
積分: 65426
積分: 102266
幸福花 發表於 26-6-17 17:47 回覆 Anpanmama 的帖子 我覺得繆最醜哦。
發表回覆
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy