自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


水晶宮

積分: 74839


1#
發表於 5 天前 |只看該作者
朋友揾吾到工到现在,佢想做12小時夜晚班,揾咗6個月了。。。。另北上見按摩師非常非常青年,應該畢業出來做,可能上面(少行5O年彎路),大家有朋友失業?


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


77#
發表於 昨天 07:30 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 26-6-24 07:30 編輯
baby668 發表於 26-6-22 21:16
我嘅工作會接觸好多香港唔同大學

而家喺香港大學中文大學

有好多人仍然停留在港英年代, 仍然期待香港繼續炒賣唔洗做, 但不明白當年的知視影響了現在的產業生態, 把責任完全推給現屆的政府.


世界已變, 英國也不是當年的英國.


子爵府

積分: 13945


76#
發表於 昨天 07:20 |只看該作者
本帖最後由 baby668 於 26-6-24 07:22 編輯
ilovebb2019 發表於 26-6-23 10:51
係做開間公司減佢人工?舊同事去咗做地盤文員,都好他條。工作環境係差d,要係貨櫃內既office做嘢。
...

舊同事做咗好多年的公司,合併後大幅減人工,得番$12000

冇錯佢話地盤唔辛苦,但任何site必須要8點前到現場打卡,佢去最遠的site,差唔多深圳邊境,有時又係九龍,所以遠的地方每朝5點起身,但下畫個個都唔會5點準時收工,因為人工低,個個下午5點後先開OT真正發力做野,晚晚8點先收工,日日12小時工作,冇晒私人時間


公爵府

積分: 28495

2025勳章蛇年勳章


75#
發表於 前天 10:51 |只看該作者
baby668 發表於 26-6-20 20:53
朋友一月做文職,被大幅減薪到$12,000,憤然辭職

54歲裸辭,以為大不了做保安,點知去讀保安課程,全部都係後 ...

係做開間公司減佢人工?舊同事去咗做地盤文員,都好他條。工作環境係差d,要係貨櫃內既office做嘢。


侯爵府

積分: 24804


74#
發表於 3 天前 |只看該作者
baby668 發表於 26-6-22 21:16
我嘅工作會接觸好多香港唔同大學

而家喺香港大學中文大學

唔使幫我,幫返樓主朋友啫,唔使覆我


子爵府

積分: 13945


73#
發表於 3 天前 |只看該作者
bigyanb 發表於 26-6-22 20:48
都好多大陸人啦

我嘅工作會接觸好多香港唔同大學

而家喺香港大學中文大學

喺學校入面聽普通話仲多過廣東話

時移世易而家好多大陸人

已經大幅超越香港人

所以根本唔係是否大陸人問題

而係閣下本身自己有冇競爭力

如果仲係停留這些機會不是屬於我

這種思維的話,就真係冇人幫到你


侯爵府

積分: 24804


72#
發表於 3 天前 |只看該作者
baby668 發表於 26-6-22 20:47
唔係喎

機場係主力請本地人

都好多大陸人啦


子爵府

積分: 13945


71#
發表於 3 天前 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-20 21:09
朋友讀書好似是2個月,考一百题,才pass...佢想力行更新,估將來靠政府補贴,双書
...

邊有可能

任何兩天課程都係包合格


子爵府

積分: 13945


70#
發表於 3 天前 |只看該作者
bigyanb 發表於 26-6-21 12:34
機場全部請哂外勞,邊有位比本地

唔係喎

機場係主力請本地人

仲有好多後生仔女做

人工平均兩皮嘢左右


子爵府

積分: 13945


69#
發表於 3 天前 |只看該作者
My-jade 發表於 26-6-21 16:37
而家保安正常幾多錢人工?

每個崗位也不同

普通十二碼16000-18000

做過紀律部隊,操流利英語和普通話$25000以上都有


公爵府

積分: 25584


68#
發表於 4 天前 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 22:51
政府冇錯,是D人想又要馬兒好又要馬兒不吃草,一定要請平靓正的
但政府有乜得益呢?又吾係政府情你朋友打工,就算你朋友搵到份工做,嗰啲位都吾洗交稅啦,咁又點稱為馬兒好又要馬兒不吃草呢?政府比津貼一啲過往活得任性冇跟著大隊努力進修向上爬嘅市民,只係鼓勵性質嘅啫,所以叫你朋友腳踏實地再搵份工啦,過去自已吾努力就要認,宜家咁多聲稱自已又窮又冇工作嘅,個個日日都咁多時間講政治玩政治,都知呢啲人一係過去撈偏門,一係吾知私下做咗啲咩事啦,好易理解之嘛


瑪瑙宮

積分: 138542

馬年勳章


67#
發表於 4 天前 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 22:54
可能學下外國人舉牌求職,大家認為有效?(吹下水)估朋友要臉子的

你試吓, 有效果推薦朋友做(認真答的)


水晶宮

積分: 74839


66#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 brother4 於 26-6-21 22:55 編輯

可能學下外國人舉牌求職,大家認為有效?(吹下水)估朋友要臉子的


水晶宮

積分: 74839


65#
發表於 4 天前 |只看該作者
ilovehuman 發表於 26-6-21 19:34
阿,次次政府嘅政策有灰色地帶到比你或你朋友踩正嘅,你地都幾吾好彩喎,不過咁啦,你地吾好“跟 ...

政府冇錯,是D人想又要馬兒好又要馬兒不吃草,一定要請平靓正的


子爵府

積分: 11091


64#
發表於 4 天前 |只看該作者
幸福花 發表於 26-6-20 17:51
勞福局長。說失業率。維持沒有升幅。!這個我真的不相信。希望你的朋友能儘快找到工作。 ...
這個勞福局長,真是想他快D走,完全不是為港人,一心只為自己立功。有什麼出錯都是別人的事,不是他管,正一大A。


公爵府

積分: 25584


63#
發表於 4 天前 |只看該作者
本帖最後由 ilovehuman 於 26-6-21 19:48 編輯
brother4 發表於 26-6-21 16:31
朋友就是政府相關機構上堂,好似上2個月,要考一百题,成功有保安牌,就有5千元。。。政府好醒目但上有政策 ...

阿,次次政府嘅政策有灰色地帶到比你或你朋友踩正嘅,你地都幾吾好彩喎,不過咁啦,你地吾好“跟”著同新聞有關嘅路線搵工可以會易啲搵工仲有呢,其實一個土生土長一直努力做正職同埋吾任性生活嘅香港人照計冇理係正呢個時候搵工架,因為我見八九成啲前線嘅工作都係啲新移民或大媽去做,見好多揸巴士,地盤呀都好多大媽去做,吾通香港除咗人口老化要靠外勞外本身啲中老年嘅土生香港人吾夠競爭力?


侯爵府

積分: 21308

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 想生BB熱投


62#
發表於 4 天前 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 16:51
相差可能好大,看有冇經驗,什麼區,什麼公司,什麼位置,年齡等,自己只有最低工資時薪因6x,什麼福利都冇(過試 ...

差咁遠?


水晶宮

積分: 74839


61#
發表於 4 天前 |只看該作者
My-jade 發表於 26-6-21 16:37
而家保安正常幾多錢人工?

相差可能好大,看有冇經驗,什麼區,什麼公司,什麼位置,年齡等,自己只有最低工資時薪因6x,什麼福利都冇(過試用期冇加,又冇双糧冇花红冇一一'),另年青做同區超過2萬有晒福利打風双糧


珍珠宮

積分: 32239


60#
發表於 4 天前 |只看該作者
有無保安牌 去做12個鐘保安


侯爵府

積分: 21308

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 想生BB熱投


59#
發表於 4 天前 |只看該作者
baby668 發表於 26-6-20 20:53
朋友一月做文職,被大幅減薪到$12,000,憤然辭職

54歲裸辭,以為大不了做保安,點知去讀保安課程,全部都係後 ...

而家保安正常幾多錢人工?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo