自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 439


1#
發表於 7 天前 |只看該作者
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區
朋友想買公屋樓齡新D,有裝修,將來做
安老按揭冇問題,但返工遠D,舊樓超過50年,但返工方便,大家點揀,朋友單身,今年55歲


公爵府

積分: 27093


90#
發表於 4 天前 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區

朋友自己諗啦,唔好比意見


水晶宮

積分: 56170


89#
發表於 4 天前 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 20:54
你同我意見差不多舊樓環境好差2樓有間老人院,而且冇煤氣入屋,屯門公屋環境可以樓下有商場公園,將來退休 ...

如果只得兩個選擇,睇長遠啦,都55咯,返工仲返到幾多年吖,如果唔係好多錢養老,逆按揭都重要架。

其實兩個選擇都唔係好,只能選一個冇咁衰


大宅

積分: 1904


88#
發表於 4 天前 |只看該作者
青衣城返工,揀荃灣方便好多,但真係舊左d


伯爵府

積分: 17307

馬年勳章


87#
發表於 5 天前 |只看該作者

回覆樓主:

兩間都吾揀
寧願揀間細d<50年楼齡


珍珠宮

積分: 31010

牛年勳章


86#
發表於 5 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-21 22:42
其實佢果度會發展,c6 話過多幾年 佢果度樓價分分鐘高幾倍 到時再賣返出去 應該有賺
...

摩天居屋嗰度其實都幾好架,雖然搭西鐵輕鐵都唔係好方便,但日後有巴士總站,一上車出九龍同中環唔塞車都係二三十分鐘,景觀開陽,而且呎價低買得過


珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


85#
發表於 5 天前 |只看該作者
popocat 發表於 26-6-22 00:20
你叫佢去太古城睇吓樓,佢會即刻開心返晒
人哋樓底仲矮佢好多



珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


84#
發表於 5 天前 |只看該作者
Poyau 發表於 26-6-22 01:17
朗天 2.75米
村屋 8.23米(27呎)÷3=2.743米(9呎)

tks
你真係好,好有心
唔該晒,我同佢講返

佢都有同我講唔知係咪心理作用,跟住又話 父去睇過都覺得樓底矮


複式洋房

積分: 439


83#
發表於 5 天前 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區

琴日去左屯門元朗,上左網睇左幾個啱心水盤睇,約埋Agent一齊,Agent冇介紹我地想睇盤,問佢又話凶宅,原來綱上樓盤係呃人氹你入局,再介紹D好差盤比你


複式洋房

積分: 439


82#
發表於 5 天前 |只看該作者
iamlazy 發表於 26-6-21 16:46
點解會買公屋

平,近西鐵


子爵府

積分: 14422

2024年龍年勳章


81#
發表於 5 天前 |只看該作者
十一貝勒 發表於 26-6-20 17:16
今日陪朋友睇完樓,朋友青衣城返工,
1.舊樓54年,荃灣區
2.公屋已補地價40年,屯門區

住得舒服一定半新樓,屯門環境唔錯。50年樓,第日退休又要可能維修問題,自尋煩惱。
Life must go on


寶石宮

積分: 292943

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


80#
發表於 5 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-21 22:39
上網打:‘’摩天居屋‘’,就搵到

朗天 2.75米
村屋 8.23米(27呎)÷3=2.743米(9呎)

https://hos.housingauthority.gov.hk/mini-site/hos2023/common/pdf/Sales_Brochure_Long_Tin.pdf

https://hos.housingauthority.gov.hk/mini-site/hos2025/common/pdf/Additional-LongTin.pdf


伯爵府

積分: 15937


79#
發表於 5 天前 |只看該作者
回覆 十一貝勒 的帖子

300 可以睇下元朗近yoho d 洋樓,我媽住果面超方便,大約3x 年樓龄,應該做到逆按,總數細,要再賣都不困難,去青衣有巴士大约半小時,或者西鐵到荃灣再轉小巴都可以


水晶宮

積分: 63464

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


78#
發表於 5 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-21 15:00
我冇再問佢 因為呢個原因佢好唔開心,另外朋友既朋友都係抽佢屋苑,佢話佢朋友都覺得樓底矮
...

你叫佢去太古城睇吓樓,佢會即刻開心返晒
人哋樓底仲矮佢好多


伯爵府

積分: 17391


77#
發表於 5 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-21 22:39
上網打:‘’摩天居屋‘’,就搵到

Thx. 皇后山居屋都有錢賺,佢嗰度一定有錢賺,可能佢住慣私樓,我睇片就係Standard居屋的高度冇話特別矮。居屋始終賣平咗咁多,同一個價錢邊度買到同區同尺數一手私樓。


珍珠宮

積分: 30065


76#
發表於 6 天前 |只看該作者

回覆樓主:

網上見近太子站33年樓齡二百幾尺先220萬、叫你朋友諗下呢啲仲好啦


珍珠宮

積分: 30065


75#
發表於 6 天前 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-20 18:29
我老 best 住鄉村,最近佢驚收地業主迫遷就抽居屋,加上佢d 親戚白鴿眼 覺得佢地好窮 睇佢地 ...

樓底點低法?


珍珠宮

積分: 30065


74#
發表於 6 天前 |只看該作者

回覆樓主:

兩間都咁舊、真係諗清楚先

最好揀新啲嘅樓

可以排公屋嗎?


珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


73#
發表於 6 天前 |只看該作者
rebeccalin 發表於 26-6-21 16:33
如果佢已經收樓入去都跼的樓底低,咁就可能真係低,特別係之前住高樓底私樓真係會覺得低好多。我地之前住 ...

其實佢果度會發展,c6 話過多幾年 佢果度樓價分分鐘高幾倍 到時再賣返出去 應該有賺


珊瑚宮

積分: 103029

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


72#
發表於 6 天前 |只看該作者
alsace0416 發表於 26-6-21 15:34
我想問吓可唔可以大約形容吓?佢買咗邊個屋苑?例如邊一區?

上網打:‘’摩天居屋‘’,就搵到

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo