自由講場

跳至

首頁

尾頁
   5


大宅

積分: 3428


1#
發表於 前天 23:20 |只看該作者
幾年前裝
一年貨仔已經壞壞地
而家三年未夠直頭夠膽死夜晚十點幾到大門自己開左
嚇死全家人
叫反代理上門整
淨上門已要$850, 要換任何零件又另計

個垃圾電子鎖講緊幾年前買 $8000+

舊屋娘家用三星,已經15 年了,一都冇整過, 勁後悔換philips


公爵府

積分: 27003


54#
發表於 昨天 16:36 |只看該作者
Ratingen 發表於 26-6-21 15:07
今日已經去左睇 舊屋用十幾年冇壞過嗰款已停產

試下問下呢個師傅,我十幾年前搵佢裝
attach1/tmp/php2sV9xE


水晶宮

積分: 51813


53#
發表於 昨天 16:10 |只看該作者

回覆樓主:

我仲係好傳統,不會用住


翡翠宮

積分: 86375


52#
發表於 昨天 15:34 |只看該作者
本帖最後由 lyh80115 於 26-6-21 15:37 編輯
tambunyan 發表於 26-6-21 12:13
請問除了三星,那個牌子好?

內地好多,三星都要退出內地家電市場,唔入流了
attach0/tmp/php3FGlAN


大宅

積分: 3428


51#
發表於 昨天 15:07 |只看該作者
sharebuy 發表於 26-6-21 14:54
買返Samsung,如果佢差應該其他牌子比佢更差。

今日已經去左睇 舊屋用十幾年冇壞過嗰款已停產


公爵府

積分: 27003


50#
發表於 昨天 14:54 |只看該作者
Ratingen 發表於 26-6-21 13:01
我都想知

買返Samsung,如果佢差應該其他牌子比佢更差。


寶石宮

積分: 434283

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


49#
發表於 昨天 14:18 |只看該作者

回覆樓主:

電器野講手神, 幾年啲人都話三星唔好菲利浦好啲架


珍珠宮

積分: 48878

馬年勳章 畀面勳章


48#
發表於 昨天 13:51 |只看該作者

回覆樓主:

所以我都係喜歡手動
鎖匙最自主
龍鳳媽


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


47#
發表於 昨天 13:28 |只看該作者
本帖最後由 彥彥媽咪 於 26-6-21 13:28 編輯
aa小聚 發表於 26-6-21 00:31
若要生活好,勿用飛利浦

呢句至理真言,已經講咗好多年,你而家先感受到

我後生時聽個句係:飛利蒲,無樣好,係我當年在利蒲做 sales 既朋友教我既

所以除左電水煲呢類平平地既野外,其他貴d 既我都唔用佢


大宅

積分: 3428


46#
發表於 昨天 13:13 |只看該作者
hiragana 發表於 26-6-21 13:05
飛利浦冇樣好
細細個就聽



珍珠宮

積分: 39766


45#
發表於 昨天 13:05 |只看該作者

回覆樓主:

飛利浦冇樣好
細細個就聽


子爵府

積分: 13958


44#
發表於 昨天 13:03 |只看該作者
Ratingen 發表於 26-6-20 23:20
幾年前裝
一年貨仔已經壞壞地
而家三年未夠直頭夠膽死夜晚十點幾到大門自己開左

係, 這種電子鎖好易壞


大宅

積分: 3428


43#
發表於 昨天 13:01 |只看該作者
tambunyan 發表於 26-6-21 12:13
請問除了三星,那個牌子好?

我都想知


水晶宮

積分: 74069

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


42#
發表於 昨天 12:58 |只看該作者
sharebuy 發表於 26-6-21 12:44
舊款可能有倉底貨



公爵府

積分: 27003


41#
發表於 昨天 12:44 |只看該作者
cecelc 發表於 26-6-21 00:48
可惜而家無三叔,三叔已經比Zigbang接左手。

舊款可能有倉底貨


男爵府

積分: 5273

美好大世界2017勳章


40#
發表於 昨天 12:13 |只看該作者

回覆樓主:

請問除了三星,那個牌子好?


公爵府

積分: 28868


39#
發表於 昨天 12:02 |只看該作者
mmpo 發表於 26-6-21 11:58
無知一問,如果用用下壞咗或無電,是否可以如常打開?或立即改用鎖匙?
...

有鎖匙嘅


公爵府

積分: 28868


38#
發表於 昨天 12:02 |只看該作者
Ratingen 發表於 26-6-20 23:20
幾年前裝
一年貨仔已經壞壞地
而家三年未夠直頭夠膽死夜晚十點幾到大門自己開左

可能睇Model或者個別問題?我用咗四年,暫時OK喎,冇壞過。 不過我買嗰個Model冇你咁貴, 4000幾咋喎,不過我都冇join佢保養,希望佢穩穩陣陣。


珍珠宮

積分: 43943

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


37#
發表於 昨天 12:01 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-20 23:22
飛利蒲好多都係貼牌生產,唔係佢自己生產,我買個飛利浦cam竟然連唔到app, 一直都掃唔到code, 之後佢退返 ...

好彩退到。我買過唔好用。
身體健康,生活愉快


珍珠宮

積分: 34744


36#
發表於 昨天 11:58 |只看該作者
無知一問,如果用用下壞咗或無電,是否可以如常打開?或立即改用鎖匙?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo