自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 74761


1#
發表於 前天 07:03 |只看該作者
如果两餸飯都有困難,可能是窮人恩物撐埸/自己帶飯年代回來。。。講吓恩物有16元燒味/16元宜家熱狗+免費任加汽水,大家選擇如何(不理價錢/繼續两餸/自帶/其它)?
attach0/tmp/phpeLGsjL
attach1/tmp/phpQaC186
attach2/tmp/phpinLEYs
attach3/tmp/phpUfrkOO


子爵府

積分: 13372


50#
發表於 1 小時前 |只看該作者
好多愈做愈差,普通炒蛋都無......


伯爵府

積分: 18775

牛年勳章


49#
發表於 2 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

買過一間兩餸飯,全部餸都係餿㗎 都唔係特別平,30蚊以上,當然都食過啲高質嘅兩餸飯,價錢都差唔多,真係好講一間間


侯爵府

積分: 24538


48#
發表於 4 小時前 |只看該作者
汰弱留強


水晶宮

積分: 70251

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


47#
發表於 4 小時前 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 07:03
如果两餸飯都有困難,可能是窮人恩物撐埸/自己帶飯年代回來。。。講吓恩物有16元燒味/16元宜家熱狗+免費任加 ...

汰弱留強啫


大宅

積分: 1421


46#
發表於 5 小時前 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 07:03
如果两餸飯都有困難,可能是窮人恩物撐埸/自己帶飯年代回來。。。講吓恩物有16元燒味/16元宜家熱狗+免費任加 ...

權發好食後爆單大嘢就唔敢食其他


水晶宮

積分: 74761


45#
發表於 6 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 brother4 於 26-6-23 17:15 編輯

現為有薄利多銷,工人有工開,老闆不用閉門


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


44#
發表於 6 小時前 |只看該作者
做飲食都辛苦,賣得貴無人食,賣得平搵唔到錢


侯爵府

積分: 24587


43#
發表於 6 小時前 |只看該作者
未定義行為 發表於 26-6-21 07:44
當你茶餐廳中午要60幾一個人 夜晚90幾一個人,兩餸飯應該加價。
大陸兩餸飯是飯同每個餸單獨計錢,而且份量 ...

都係供過於求下的汰弱留強吧.
兩餸飯的確有存在需要,打工仔女邊有咁多精力夜晚放咗工仲要洗切煮吖.


水晶宮

積分: 74761


42#
發表於 6 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 brother4 於 26-6-23 17:05 編輯

一分錢一分赁,(同上)汰弱留強


瑪瑙宮

積分: 139638


41#
發表於 6 小時前 |只看該作者
汰弱留強

同埋太多自己又不如人一定無得留低. 例如, 我公司樓下一向有三間兩餸飯, 其中一間的一個員工跳出黎開一間, 變左四間, 但佢唔够人地黎, 做幾個月就摺埋.


男爵府

積分: 5567


40#
發表於 6 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

如果同區太多兩餸,又或者質量太差,始終都會被淘汰


大宅

積分: 1128


39#
發表於 6 小時前 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 16:55
權記常食,有次尖東買,去星光大道食


我間中都鐘意幫親權記, 唯一覺得佢地唔方便的係..

要先俾錢,再令飛去排隊同呀姐嗌邊款送...
係幾唔方便, 有時排隊時先睇真D..想叫D咩送.


伯爵府

積分: 18237

2025中秋節勳章


38#
發表於 6 小時前 |只看該作者
主要佢好難食又吾乾淨,我公司附近個兩間成日食到我肚痛,有次個雞比明顯比人咬左一下自始我食杯面都吾食佢


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


37#
發表於 昨天 04:59 |只看該作者
本帖最後由 大力大力 於 26-6-22 07:26 編輯
VenusTang_FB 發表於 26-6-21 16:48
食過一次權記 ,係好食嘅, 但啲油多到呢嚇死人, 從此唔再食任何兩餸飯

權發係似洒樓炒,但太太太多油~,


翡翠宮

積分: 86731


36#
發表於 前天 23:03 |只看該作者

回覆樓主:

汰弱留強
唔會全部兩餸飯盈警囉


水晶宮

積分: 57272


35#
發表於 前天 22:13 |只看該作者
883 發表於 26-6-21 18:16
幸福 ,窮人恩物

主要唔好食,各有所好,寧食麥當當


水晶宮

積分: 50670

2025勳章蛇年勳章


34#
發表於 前天 18:34 |只看該作者
Rainy 發表於 26-6-21 17:32
因為以前睇監獄風雲果d戲係排隊拎飯食,有個膠碟,一pat pat 不落隻碟
然後有個橙
...

有個橙


珍珠宮

積分: 38230

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


33#
發表於 前天 18:21 |只看該作者
VenusTang_FB 發表於 26-6-21 16:48
食過一次權記 ,係好食嘅, 但啲油多到呢嚇死人, 從此唔再食任何兩餸飯

付近酒樓頂唔住,專登劃分一半樓面做兩餸飯,起初都幾好食,但過一排水準就開始下滑,例如炸咕嚕肉有油益味,好難食,冇幫襯。
大家樂更加唔洗講,越嚟越難食,冇幫襯好耐。


伯爵府

積分: 16317

馬年勳章


32#
發表於 前天 18:16 |只看該作者
iamlazy 發表於 26-6-21 17:37
好少食兩餸飯

幸福 ,窮人恩物

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo