自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1650


1#
發表於 前天 18:16 |只看該作者
本帖最後由 aes@ivy 於 26-6-21 18:16 編輯

https://www.stheadline.com/socie ... 0%E8%80%81%E5%B8%AB
有小學擬辦「世界盃之夜」 7.15凌晨2點半返學校睇四強
網民反應兩極:貼地定搞着老師?

【世界盃2026】四年一度的世界盃正舉行得如火如荼,本港多個商場都有舉辦直播活動,成為全城焦點。正值暑假,有小學亦希望乘著熱潮,擬在校內舉辦「世界盃之夜」,讓學生感受足球狂熱,在網上反應兩極。

通告稱讓學生體驗盛事熱烈氣氛、促進親子關係
有網民在社交平台分享一張小學向家長發放通告,內容有關校方擬於7月15日凌晨2時半在校內舉行「世界盃之夜」,稱讓學生體驗大型體育盛事的熱烈氣氛,培養體育精神,並促進家校合作與親子關係。學生須穿著整齊夏季體育服或球衣,活動集合時間為凌晨2時半,放學時間為清晨6時,翻查世界盃賽程,相信是其中一場四強賽事。

校方:通告為意向調查 人數足夠再發活動通告
而校方也列明,該通告為意向調查,如統計人數足夠,將於6月26日發出活動通告。由於通告內容包括學校電話及負責老師,相信涉及的小學為位於將軍澳的佛教志蓮小學。《星島頭條》正向校方查詢。

有網民讚學校肯癲:可能一生人得一次嘅體驗
活動通告在網上流傳,網民意見兩極,有不少網民認為是讚揚活動是滿足了自己的「兒時幻想」,稱讚「幾好,學校肯癲」、「小學整呢個活動又幾貼地」、「真係可能一生人得一次嘅體驗」、「可以揸正牌唔瞓覺」,亦有人直言「幾過癮,除大學外有幾可可以喺學校玩通宵,仲要小學,難得通宵唔會俾人鬧」。

有網民嘲:2點半地鐵已經閂咗
不過也有網民質疑活動未必適合小學生,嘲「黐線,校內宿營過夜?」、「玩謝當值老師」、又笑言「破壞親子關係多啲喎,要家長凌晨送佢去之後6點又要接走佢」。亦有人考慮到實際交通問題,「2點半地鐵已經閂咗啦」、反問「要搭紅Van定係通宵巴士?」有網民戲謔「竟然支持學生唔瞓覺?」,隨即有人回應「放暑假有幾多學生真係咁乖早睡早起」。






珊瑚宮

積分: 101843

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


22#
發表於 前天 23:36 |只看該作者


伯爵府

積分: 18042


21#
發表於 前天 23:26 |只看該作者
2:30am 返學校睇波?就算有家長帶住小朋友半夜三間出去都唔好啦,鼓勵小學生通頂係咩教育理念?無其他活動促進親子關係?仲有成班人聚集睇波,會唔會嘈親附近街坊?


瑪瑙宮

積分: 129344

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 前天 23:23 |只看該作者
clarawuwu 發表於 26-6-21 20:36
我覺得好正喎
成班同學仔家長一齊食住薯片飲汽水,邊睇波邊打氣,盡情叫,好難忘既童年回憶呀!:go ...

認同,況且都放暑假,啲小朋友一定好興奮


公爵府

積分: 28250


19#
發表於 前天 23:22 |只看該作者

回覆樓主:

如果家長一齊參與, 係好好既童年回憶


大宅

積分: 3890


18#
發表於 前天 23:20 |只看該作者

回覆樓主:

7月15日,應該大部分學校開始放暑假,睇世界盃依D活動,都係各人喜好,如小朋友有興趣睇,而家長亦肯一齊參與,都未尚不可。


珍珠宮

積分: 43019

育兒性格勳章 睛靈勳章


17#
發表於 前天 23:15 |只看該作者
aes@ivy 發表於 26-6-21 18:16
https://www.stheadline.com/socie ... 0%E8%80%81%E5%B8%AB
有小學擬辦「世界盃之夜」 7.15凌晨2點半返學 ...

有興趣參加嘅自然會安排到點返去,無興趣嘅已不用理人哋咁多。


公爵府

積分: 27013


16#
發表於 前天 23:13 |只看該作者
4年1次,有興趣咪參加,又唔係強制
如果仔女想去會叫爸爸帶返學校一齊睇波
氣氛應該好正,一世難忘


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 前天 22:48 |只看該作者

回覆樓主:



伯爵府

積分: 17220

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


14#
發表於 前天 22:44 |只看該作者

回覆樓主:

有阿哥家姐嗰d,完場陪阿哥家姐等放榜


男爵府

積分: 8816


13#
發表於 前天 22:42 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得好正喎,好過去商場,
爸爸們又可以交流下


翡翠宮

積分: 94610

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章


12#
發表於 前天 20:38 |只看該作者

回覆樓主:

呢個體驗真係十年,二十年後都記得
不過最好有家長陪同,小學生凌晨出街有危險。


珍珠宮

積分: 33928

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 前天 20:36 |只看該作者
我覺得好正喎
成班同學仔家長一齊食住薯片飲汽水,邊睇波邊打氣,盡情叫,好難忘既童年回憶呀!


珍珠宮

積分: 46109


10#
發表於 前天 20:26 |只看該作者

回覆樓主:

冇咩問題,都係好體驗

學校家長都接受就得


子爵府

積分: 11055

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


9#
發表於 前天 20:12 |只看該作者

回覆樓主:

我仔以前讀嗰間中學每年平安夜都會有通宵party。夜晚十一點鐘就會閂大閘唔準再出入。第二朝8點鐘先畀走!


水晶宮

積分: 68942

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 前天 20:11 |只看該作者
其實都係難忘嘅體驗,不過小學生好多頂唔到眼瞓,可能就算叫得醒,返到學校都係瞓着咗。


象牙宮

積分: 222709

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7#
發表於 前天 20:01 |只看該作者
cecelc 發表於 26-6-21 18:24
條屎橋邊個諗出黎

X 2

痴線,校長同老師,以為係寄宿學校?
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


伯爵府

積分: 15892


6#
發表於 前天 19:55 |只看該作者
教育局批准咩?


伯爵府

積分: 19556


5#
發表於 前天 19:06 |只看該作者
本帖最後由 rosenok 於 26-6-21 19:06 編輯
pomanlife 發表於 26-6-21 19:03
預左啲人住學校附近

嗰間學校應該大部分都係住附近


彩鑽殿

積分: 609722

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 HiPP勳章(1)


4#
發表於 前天 19:03 |只看該作者
aes@ivy 發表於 26-6-21 18:16
https://www.stheadline.com/socie ... 0%E8%80%81%E5%B8%AB
有小學擬辦「世界盃之夜」 7.15凌晨2點半返學 ...

預左啲人住學校附近

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo