自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   6


水晶宮

積分: 67250


1#
發表於 5 天前 |只看該作者
你哋幾多?


珍珠宮

積分: 49720


123#
發表於 5 小時前 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-26 09:17
我哋每日都洗衫,都經常開抽濕機,不過就少開冷氣,只係夜晚先開。我老公日頭都成日喺屋企,不過就唔開次 ...

我兩部都唔係貴野,一部擺台面,一部地下,都ok呀,過濾下,次次拆開入面都好多塵,明明已經常開冷氣,同埋我用拖掃機械人,根本地下都無污糟。
甘可能塵會向下沉,我開左空氣清新機後,冷氣個隔塵網超少塵


珍珠宮

積分: 41360


122#
發表於 11 小時前 |只看該作者
cecelc 發表於 26-6-26 01:09
其實係架,不過年年夏天都有呢啲post架啦

無所謂,挺解壓。


水晶宮

積分: 59216

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


121#
發表於 11 小時前 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 26-6-25 23:45
我成日喺屋企呀嘛,冷氣、空氣清新機,廿四小時都開,有人就開,有時一個係廳一個係房就開兩部冷氣、兩部 ...

我哋每日都洗衫,都經常開抽濕機,不過就少開冷氣,只係夜晚先開。我老公日頭都成日喺屋企,不過就唔開次氣。

我想買空氣清新機,你而家用緊呢部好唔好用呀?


公爵府

積分: 26041

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


120#
發表於 11 小時前 |只看該作者
happy66 發表於 26-6-23 12:48
不是計人數,最主要計開幾多部冷氣,用電電器,沖凉煮飯全電,生活方式不同,有啲人有冷氣都不開,真係好熱 ...



伯爵府

積分: 16437

馬年勳章


119#
發表於 12 小時前 |只看該作者
cecelc 發表於 26-6-26 01:09
其實係架,不過年年夏天都有呢啲post架啦

開帖嚟有乜用 多用電多俾錢


伯爵府

積分: 16437

馬年勳章


118#
發表於 12 小時前 |只看該作者
cmcn 發表於 26-6-26 07:31
3人,接近3000
下期預5000了

有收獲,有付出


伯爵府

積分: 16437

馬年勳章


117#
發表於 12 小時前 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 26-6-25 21:29
2條友,岩岩收單$1108,全屋一級能源。冷氣24小時開咁滯

舒服


男爵府

積分: 6664

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


116#
發表於 13 小時前 |只看該作者
emilylam 發表於 26-6-21 23:26
你哋幾多?

3人,接近3000
下期預5000了


水晶宮

積分: 59216

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


115#
發表於 13 小時前 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 26-6-25 23:38
記得你話你屋企幾涼,應該開少我好多冷氣

5月先開始開,今年比之前遲咗開冷氣


水晶宮

積分: 74309

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


114#
發表於 19 小時前 |只看該作者
wylie_wylie 發表於 26-6-26 00:12
好難用家庭人數作評論

中電港燈電價唔同,中電兩個月出單,港燈每個月出,齋睇數字好難比較

其實係架,不過年年夏天都有呢啲post架啦


別墅

積分: 618


113#
發表於 20 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

好難用家庭人數作評論

中電港燈電價唔同,中電兩個月出單,港燈每個月出,齋睇數字好難比較
居住面積,一家三口全日返工淨係夜晚喺屋企定日間有人會開冷氣
係咪用電熱水爐/煮食爐差別已很大


珍珠宮

積分: 49720


112#
發表於 昨天 23:45 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-25 22:10
你2個人都用咁多,我哋4個

我成日喺屋企呀嘛,冷氣、空氣清新機,廿四小時都開,有人就開,有時一個係廳一個係房就開兩部冷氣、兩部清新機。
浴室寶沖完涼會開3小時吹乾浴室。
洗衫一星期7日,我有5日都洗衫,太陽好或者換床單就洗兩機,平時一機。有時焗、有時曬出去、有時抽濕機。
聽講抽濕機浴室寶貴過冷氣。
其他嘢可能我日日煮飯用電用得多


珍珠宮

積分: 49720


111#
發表於 昨天 23:38 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-25 22:09
我啱啱收到電費單,4月嗰期$322,今期$1001,5月份開始開冷氣,果然貴好多。睇返上年同期,用少好多電。

...

記得你話你屋企幾涼,應該開少我好多冷氣


大宅

積分: 1626


110#
發表於 昨天 23:04 |只看該作者
有無人留意有人講緊一季有人講緊一個月,仲講左5頁出來


珍珠宮

積分: 45741

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 熱血勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


109#
發表於 昨天 22:23 |只看該作者
夏天開冷氣嘅時間越多電費越貴,
我的生命由我主宰.


水晶宮

積分: 59216

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


108#
發表於 昨天 22:10 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 26-6-25 21:29
2條友,岩岩收單$1108,全屋一級能源。冷氣24小時開咁滯

你2個人都用咁多,我哋4個


水晶宮

積分: 59216

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


107#
發表於 昨天 22:09 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 26-6-25 21:29
2條友,岩岩收單$1108,全屋一級能源。冷氣24小時開咁滯

我啱啱收到電費單,4月嗰期$322,今期$1001,5月份開始開冷氣,果然貴好多。睇返上年同期,用少好多電。
attach0/tmp/phpH6bB8c
attach1/tmp/phpPBXMVZ


象牙宮

積分: 227985

2024年龍年勳章


106#
發表於 昨天 21:45 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Sumyeema1 於 26-6-25 21:46 編輯

未裝修前, 夏天每月千幾

裝修後, 換咗led, 全屋電器, 每月$800-900, 我仲要轉咗用電磁爐, 慳咗煤氣費


珍珠宮

積分: 49720


105#
發表於 昨天 21:29 |只看該作者
emilylam 發表於 26-6-21 23:26
你哋幾多?

2條友,岩岩收單$1108,全屋一級能源。冷氣24小時開咁滯

首頁
12345...7

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo