自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27951


1#
發表於 5 天前 |只看該作者
本帖最後由 maynjune 於 26-6-22 14:59 編輯

要多謝大體老師的無私奉獻。 惠澤醫學界的研究。


珍珠宮

積分: 48099

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


58#
發表於 4 天前 |只看該作者
aa小聚 發表於 26-6-23 11:22
大體老師即係將個身體防腐後擺喺展覽幾十年比人睇
不是展覽比人睇
係很偉大的事, 係俾醫科學生學解剖, 因為醫科學生要實踐解剖, 笫日先可以上手術台.
有些病例好特別, 亦都要解剖俾學生睇.

一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


大宅

積分: 4463


57#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

點解唔得 又唔係捐器官


侯爵府

積分: 24808


56#
發表於 4 天前 |只看該作者
Kamania 發表於 26-6-22 13:00
點解人地問下都唔得? 唔知先問,問咗先識。
(利申:我知分別,如果朋友問我,我唔會話佢無知) ...

我都係,因為身邊好多無知的朋友,所以慣哂,佢哋仲係覺得點解要知,所以串佢都哂時間


侯爵府

積分: 24808


55#
發表於 4 天前 |只看該作者
maynjune 發表於 26-6-22 10:37
要多謝大體老師的無私奉獻。 惠澤醫學界的研究。

我估除非D器官爛哂,如果唔係應該可以比醫科生學習人體結構


子爵府

積分: 13213


54#
發表於 4 天前 |只看該作者
whyyou 發表於 26-6-22 12:15
唔係喎, 呢度係得樓主唔知咋喎



大宅

積分: 1901


53#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

大體老師即係將個身體防腐後擺喺展覽幾十年比人睇


珍珠宮

積分: 48099

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


52#
發表於 4 天前 |只看該作者
平平常常 發表於 26-6-22 23:07
火化後佢地d骨灰有無得按死者要求比返家人朋友自行安葬?否則以後咪無得拜山囉。
...
可以的, 申請時寫明之後的處理方法, 可以由家人或授權朋友自行安排;
醫院撒灰后, 都有名牌安放在將軍澳華永大體及無言老師紀念花園, 都可以去拜的.
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


子爵府

積分: 14487


51#
發表於 4 天前 |只看該作者
MissMaMa 發表於 26-6-22 23:37
對, 眼角膜沒有血管, 癌症病人可以捐 。btw 就算是乙型肝炎帶菌者,死亡後都可以捐眼角膜
...

多謝補充
希望多d 人考慮捐贈器官


水晶宮

積分: 54390

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


50#
發表於 4 天前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kiko_mami 於 26-6-23 04:41 編輯

就係癌症病人捐唔到器官除左眼角膜,但可以捐遺體比醫學生上堂用。


男爵府

積分: 8695


49#
發表於 4 天前 |只看該作者
平平常常 發表於 26-6-22 23:07
火化後佢地d骨灰有無得按死者要求比返家人朋友自行安葬?否則以後咪無得拜山囉。
...

可以,我老爺都捐做大體老師,火化後家屬攞返骨灰,自行安葬


水晶宮

積分: 59224

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


48#
發表於 5 天前 |只看該作者
nerolibaby 發表於 26-6-22 12:34
順道說句,之前聽書聽過,某些適合的癌症病人可以捐出眼角膜的

對, 眼角膜沒有血管, 癌症病人可以捐 。btw 就算是乙型肝炎帶菌者,死亡後都可以捐眼角膜


珍珠宮

積分: 45815


47#
發表於 5 天前 |只看該作者
emt1314 發表於 26-6-22 13:30
唔會, 火化, 會安放在將軍澳華永大體及無言老師紀念花園

火化後佢地d骨灰有無得按死者要求比返家人朋友自行安葬?否則以後咪無得拜山囉。


珍珠宮

積分: 38419


46#
發表於 5 天前 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-22 13:17
但最後好似會攞去堆田區
之前有新聞報導過
點會呀!


大宅

積分: 1626


45#
發表於 5 天前 |只看該作者
mandy952 發表於 26-6-22 13:17
但最後好似會攞去堆田區
之前有新聞報導過

會好好處理㗎
朋友做nurse,無結婚,佢話留返條c都無用,瓜咗都唔會有人拜,不如捐咗佢,劏完仲幫手處理乾手淨腳
所以sign up做大體老師,上次醫學院open day仲特登去問清楚細節


子爵府

積分: 10834

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


44#
發表於 5 天前 |只看該作者
maynjune 發表於 26-6-22 10:37
要多謝大體老師的無私奉獻。 惠澤醫學界的研究。

可以


珍珠宮

積分: 39393

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


43#
發表於 5 天前 |只看該作者
Kamania 發表於 26-6-22 13:00
點解人地問下都唔得? 唔知先問,問咗先識。
(利申:我知分別,如果朋友問我,我唔會話佢無知) ...

樓主一開始,已經講咗「無知一問」


水晶宮

積分: 57021


42#
發表於 5 天前 |只看該作者
emt1314 發表於 26-6-22 13:30
唔會, 火化, 會安放在將軍澳華永大體及無言老師紀念花園

咁對家人好D,不會二次傷害


公爵府

積分: 27951


41#
發表於 5 天前 |只看該作者
whyyou 發表於 26-6-22 13:42
你自己喺標題寫大體老師咖, 唔係扮傻嘛?

哎呀係喎! 我今日真系檬左, 寫錯晒。 好彩有你睇到, 改返去先得
未經本人同意, 任何人士不得轉載本人所發表之文章到任何媒體 (包括報章、雜誌及網站)


珍珠宮

積分: 35255


40#
發表於 5 天前 |只看該作者
maynjune 發表於 26-6-22 13:22
我問可唔可以捐喎, 成段嘢都無「大體」兩個字, 呢度會晤會有人諗多左呀喂:laugh2 ...

有其他jm答左你就得啦,其他d留言吾洗理

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo