自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


洋房

積分: 65


1#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 oncloud9 於 26-6-23 14:40 編輯

已解決,公司承認錯誤,會轉返人工俾我。感謝各位真心互相幫助的精神,好人有好報,相信真心幫過我的JM會有好報


洋房

積分: 65


76#
發表於 前天 17:32 |只看該作者
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-23 14:57
根本就係同僱主協商就已經可以解決了

恭喜樓主維權成功

係積金局打咗去俾我僱主,同佢哋講扣錯咗。我同公司協商,佢哋死都唔認,積金局一打電話去,即刻死狗咗,同我講唔好意思計錯咗。呢啲垃圾公司,就係蝦唔識維權嘅人。依家慢慢Hea做,慢慢等產假之後劈炮。


水晶宮

積分: 64510


75#
發表於 前天 14:57 |只看該作者


根本就係同僱主協商就已經可以解決了

恭喜樓主維權成功


洋房

積分: 65


74#
發表於 前天 14:39 |只看該作者
已解決,公司承認錯誤,會轉返人工俾我。感謝各位真心互相幫助的精神,好人有好報,相信真心幫過我的JM會有好報


水晶宮

積分: 64510


73#
發表於 前天 13:38 |只看該作者
本帖最後由 Candy_CHUNG_LAU 於 26-6-23 13:54 編輯
Poyau 發表於 26-6-23 13:26
視乎入職時雙方協議 供款5%/上限?
如明言跟例有上限 扣多咗可要求取回
如是5%無上限 10萬可扣5千

但佢現時唔關5%上唔上限

而是認為4月&5月 都唔應該扣5%
最快都要6月糧才開始扣減

但僱主insist 5月份糧就要扣起5%
(待7月10日前一併處理相關供款)

可以點做以維護自身權益?



寶石宮

積分: 292919

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


72#
發表於 前天 13:26 |只看該作者
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-23 12:48
回覆 Poyau 的帖子

如僱主insist, 要扣樓主5月份糧的MPF可以點做?

視乎入職時雙方協議 供款5%/上限?
如明言跟例有上限 扣多咗可要求取回
如是5%無上限 10萬可扣5千
有公司跟僱員供多 變相加薪


水晶宮

積分: 64510


71#
發表於 前天 12:48 |只看該作者
本帖最後由 Candy_CHUNG_LAU 於 26-6-23 12:48 編輯

回覆 Poyau 的帖子

如僱主insist, 要扣樓主5月份糧的MPF可以點做?



寶石宮

積分: 292919

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


70#
發表於 前天 12:41 |只看該作者
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-22 22:13
Google AI

為何受僱第2個月就要扣MPF?

例子

D小姐的受僱首日是6月5日。由於她在受僱的首30日享有免供款期,因此僱主不應在該30日內(即6月5日至7月4日)所賺取的入息,扣減強積金供款。


此外,由於她受僱的第30日在7月份(免供款期會伸延至緊接該30日後的不完整糧期末),因此亦無須為7月份作出強積金供款。僱主只應從D小姐的入息扣除8月供款期的供款,並在9月10日或之前把供款支付給「積金易」平台。


由於免供款期並不適用於僱主,僱主為D小姐作出的供款應從她的受僱首日(即6月5日)起計算。

僱主供款
https://www.mpfa.org.hk/-/media/images/mpf-system/mandatory-contributions/employees/2-5-1_01_m.png


·
僱員供款
https://www.mpfa.org.hk/-/media/images/mpf-system/mandatory-contributions/employees/2-5-1_02_m.png



水晶宮

積分: 52915


69#
發表於 前天 12:41 |只看該作者
本帖最後由 JoanC 於 26-6-23 12:42 編輯
oncloud9 發表於 26-6-23 09:33
積金易冇顯示佢供過

因為會有幾日時間去處理,你試下同公司講,睇下佢哋過咗數未啦

我相信,你如果講辭工,佢未做會改返,因為佢都唔想蝕俾你。


寶石宮

積分: 292919

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


68#
發表於 前天 12:37 |只看該作者
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-22 22:13
Google AI

為何受僱第2個月就要扣MPF?

供款期

https://www.mpfa.org.hk/mpf-system/mandatory-contributions/employees#anchor4

僱員供款期

僱員享有免供款期,即他們無須為僱用期首30日作出供款,亦無須:

在免供款期後的首個不完整糧期(如僱員的糧期是一個月或少於一個月)作出供款;或 

就受僱第30日的月份(如僱員的糧期多於一個月)作出供款。 


洋房

積分: 65


67#
發表於 前天 11:50 |只看該作者
xyz_yy 發表於 26-6-23 09:35
睇定啲先...可能新入職未有咁快處理到..
睇埋6月份供款...如果都未有,就要問..
不過我覺得, 如果公司5月份 ...

冇供。積金易職員講咗。


水晶宮

積分: 64510


66#
發表於 前天 11:20 |只看該作者
parrotking 發表於 26-6-23 09:04
咁你唯有提出要求退款,但公司會覺得你麻煩,雙方最後bye bye.

今日已經超過60日了

即使現時提出辭職,都唔影響雙方供款了

不過如果認為僱主扣早咗 / 多咗
咪繼續跟公司協商囉



水晶宮

積分: 64510


65#
發表於 前天 11:13 |只看該作者
xyz_yy 發表於 26-6-23 09:35
睇定啲先...可能新入職未有咁快處理到..
睇埋6月份供款...如果都未有,就要問..
不過我覺得, 如果公司5月份 ...

同意呀

早D供賺多D


洋房

積分: 65


64#
發表於 前天 10:05 |只看該作者
本帖最後由 oncloud9 於 26-6-23 10:06 編輯
xyz_yy 發表於 26-6-23 09:35
睇定啲先...可能新入職未有咁快處理到..
睇埋6月份供款...如果都未有,就要問..
不過我覺得, 如果公司5月份 ...

本人已經打咗去積金易平台, hotline嗰邊明確表示六月份係不需要供款,第一次供款應該係七月份個期糧。而且公司報錯咗我入職日期,報咗我6月10號,所以成件事都係錯。


子爵府

積分: 11165


63#
發表於 前天 09:35 |只看該作者
oncloud9 發表於 26-6-23 00:47
一蚊都冇喎,錢就扣咗我
睇定啲先...可能新入職未有咁快處理到..
睇埋6月份供款...如果都未有,就要問..
不過我覺得, 如果公司5月份扣咗你MPF, 而5月份又幫你供咗員工強制性, 都無亏....
扣咗而又無供...就要出聲..


洋房

積分: 65


62#
發表於 前天 09:34 |只看該作者
siumachu 發表於 26-6-23 07:36
5月份供款係要6月10號前供,唔係下個月呀!

不過其實係7月10先夠期第一次供款。

嗰個會員包拗頸㗎,唔使理佢


洋房

積分: 65


61#
發表於 前天 09:33 |只看該作者
parrotking 發表於 26-6-23 09:04
咁你唯有提出要求退款,但公司會覺得你麻煩,雙方最後bye bye.

我都覺得佢哋好煩,加埋我上個月發現咗有咗BB,都唔諗住做落去


洋房

積分: 65


60#
發表於 前天 09:33 |只看該作者
JoanC 發表於 26-6-23 08:14
已供咗入 MPF, 你發脾氣唔做都唔會攞得返。做滿60日係必須供 MPF,唔等於唔可以提早供。因你入職唔係整月 ...

積金易冇顯示佢供過


洋房

積分: 65


59#
發表於 前天 09:32 |只看該作者
幸福花海 發表於 26-6-23 08:19
叫HR解釋清楚,如果扣錯要退返,如果可以唔做呢份工的話,去勞工處投訴佢
...

因為上個月發現懷孕,所以諗住都唔會做落去。


洋房

積分: 65


58#
發表於 前天 09:30 |只看該作者
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-23 08:24
你入職時自己填咗MPF form喎

唔通以為個個月供MPF 都要得你批准啩

我填咗form咁係咪代表佢可以亂用?以你嘅邏輯,我填咗form,係咪代表佢四月就可以即刻扣我?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo