自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


男爵府

積分: 9870


1#
發表於 3 天前 |只看該作者
本帖最後由 Kittychan3802 於 26-6-23 15:45 編輯

樓下冷氣出風位向上,我哋屋企床下地板都係水,通過管理處搵佢,佢叫管理處唔好騷擾佢
管理處話佢做唔到野(emoji). 點算?
PS:我哋係居屋,樓下住的不是業主.


象牙宮

積分: 213673

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


43#
發表於 昨天 07:39 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 cy101 於 26-6-25 07:39 編輯

昨晚東張都有類似case,唔同之處係樓下係24小時健身室,最後最後方案係樓下送部抽濕機 + 電費津貼!算係咁啦!
(樓上係住老人家)


男爵府

積分: 6026


42#
發表於 昨天 05:47 |只看該作者
如果係溫差嘅問題, 咁樓上一齊開大冷氣,咁係咪應該就解決到?


侯爵府

積分: 24890


41#
發表於 昨天 01:55 |只看該作者
露比2006 發表於 26-6-23 18:02
樓上怕樓下開冷氣...地板濕
樓下怕樓上奔跑跳...地板噪
管理員都冇計, 只有互上遷就

我住過幾間屋touchwood都冇咁既情況,都係睇bk先知原來樓下開冷氣都會搞到樓上地板濕,咁好煩喎,無啦啦有水喺屋企地板


侯爵府

積分: 20467


40#
發表於 昨天 00:05 |只看該作者
selinako^^ 發表於 26-6-24 23:14
如果你浴室真係漏水 就係你問題喎

梗係無啦!有佢仲唔一早投訴咩 都七八年前既事了


水晶宮

積分: 52070

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 前天 23:26 |只看該作者
本帖最後由 洋蔥頭媽咪 於 26-6-24 23:29 編輯
kcpak 發表於 26-6-23 23:47
借個位請教一下
我係被投訴個個,樓下話我攪到佢天花板發毛,明明我和我囡怕凍都唔會開好大冷氣,更加無吹 ...

我之前住果度都比樓上投訴, 又係話我冷氣向上吹, 查實係溫差大同佢講又唔信淨係識投訴係都話我冷氣向上吹, , 结果管理處嚟到我叫佢入屋睇, 見到我啲冷氣係左右出風不是上下, 管理員就話影張相比樓上睇费事佢嘈, 之後樓上就收晒聲無再投訴啦!


水晶宮

積分: 52070

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


38#
發表於 前天 23:15 |只看該作者
其實樓下唔一定係向上吹, 人哋開冷氣你唔開, 咁熱天時就一定有溫差, 冇可能唔比人開冷氣, 唯有一係自己開一係開抽濕機。


珊瑚宮

積分: 103013

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


37#
發表於 前天 23:14 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-24 13:34
樓下開到勁凍但向上吹嘛!唔好吹到自己個頭呀! 我住過咁多間屋只試過一家咁樣,我放工回家直頭一 ...

如果你浴室真係漏水 就係你問題喎


珊瑚宮

積分: 103013

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


36#
發表於 前天 23:12 |只看該作者
kcpak 發表於 26-6-23 23:47
借個位請教一下
我係被投訴個個,樓下話我攪到佢天花板發毛,明明我和我囡怕凍都唔會開好大冷氣,更加無吹 ...

屋企潮濕有可能都會發毛,叫佢開抽濕機
屋企咁濕對佢身體都唔好


琥珀宮

積分: 191368

馬年勳章


35#
發表於 前天 23:10 |只看該作者
kcpak 發表於 26-6-23 23:47
借個位請教一下
我係被投訴個個,樓下話我攪到佢天花板發毛,明明我和我囡怕凍都唔會開好大冷氣,更加無吹 ...

叫佢夜晚開抽濕機啦


伯爵府

積分: 18980


34#
發表於 前天 23:06 |只看該作者
Kittychan3802 發表於 26-6-24 18:28
請問有什麼方法反制佢?

如果講講幾次都不配合,Lee的人都不需要講道理,她做初一,你做十五


伯爵府

積分: 18980


33#
發表於 前天 23:04 |只看該作者
Kittychan3802 發表於 26-6-24 18:28
請問有什麼方法反制佢?

不是我呀!我樓下管理處講第二次就合作了。是我聽朋友之前有講過,好辦法


男爵府

積分: 9870


32#
發表於 前天 18:28 |只看該作者
20091 發表於 26-6-23 17:42
你樓下租客除了不講道理,都不醒目呀!
你在她樓上,主動權在你度喔(emoji)
...

請問有什麼方法反制佢?


男爵府

積分: 9870


31#
發表於 前天 18:18 |只看該作者
onlam2005 發表於 26-6-23 16:24
我樓下都係咁,
一到夏天有部地下係濕.
一係佢開到好凍.

管理處拍門,看到佢風口向上(emoji)


侯爵府

積分: 20467


30#
發表於 前天 13:34 |只看該作者

回覆樓主:

樓下開到勁凍但向上吹嘛!唔好吹到自己個頭呀! 我住過咁多間屋只試過一家咁樣,我放工回家直頭一灘水在地板上,叫管理處同佢講吹平,佢鬧管理處,仲話我再投訴就投訴返我浴室漏水,幾仆街,管理處職員癈到唔識反爻,只笑住傳話


水晶宮

積分: 51681


29#
發表於 前天 11:42 |只看該作者

回覆樓主:

唔係只得要求樓上遷就一個方法
attach0/tmp/phpAC0niF
attach1/tmp/phpaWXkRL


男爵府

積分: 6176


28#
發表於 前天 11:33 |只看該作者
管理處又幫唔到手,一係搵東張


琥珀宮

積分: 156818

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 前天 01:08 |只看該作者
howmuch 發表於 26-6-23 16:47
搵一個煲,放大量冰塊雪凍飲,因為枱面冇地方放,唯有放在地上。

擺正係電燈位
當一般人無改位


琥珀宮

積分: 156818

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 前天 01:07 |只看該作者
本帖最後由 LedTV 於 26-6-24 01:09 編輯
kcpak 發表於 26-6-23 23:47
借個位請教一下
我係被投訴個個,樓下話我攪到佢天花板發毛,明明我和我囡怕凍都唔會開好大冷氣,更加無吹 ...

佢天花發霉係佢自己間房濕氣重

我娘家乾濕分離
又有窗 會開條la
但我爸唔開抽氣 個天花一樣發霉好勁
不過又唔係咩大問題
久唔久抹下就得

你樓下鄰居有心解決
其實開冷氣/風扇/窗 吹下都應該問題不大


琥珀宮

積分: 156818

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 前天 01:03 |只看該作者
Kittychan3802 發表於 26-6-23 15:43
樓下冷氣出風位向上,我哋屋企床下地板都係水,通過管理處搵佢,佢叫管理處唔好騷擾佢
管理處話佢做唔到野( ...

你地用地板 /地磚?

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo