自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5325

馬年勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


1#
發表於 昨天 08:56 |只看該作者
消息指,二人收到瑞典北雪坪區域法院(Norrköping District Court)文件,顯示法院正處理將Lily撫養權轉移予一對瑞典夫婦的申請。根據法庭文件,法院主動建議以書面形式審理案件,不設公開聆訊,而當地社福部門亦已同意有關安排,並向法院申請緊急及永久轉移Lily撫養權。



文件顯示,當地社福局認為,Lily已在瑞典寄養家庭生活2年,並已融入當地生活;加上其父母長居海外,家庭團聚機會有限,因此認為將撫養權轉移至瑞典夫婦名下符合Lily的最佳利益。


你地覺得點安排最好?



大宅

積分: 1147


42#
發表於 昨天 20:58 |只看該作者
Lily留瑞典寄養家庭,呢個安排係最好


珍珠宮

積分: 48325


41#
發表於 昨天 20:03 |只看該作者

回覆樓主:

無左lily咪繼續生,honey,dolly,kitty......


王國長老

積分: 31677

好媽媽勳章 醒目開學勳章 王國長老


40#
發表於 昨天 19:26 |只看該作者

回覆樓主:

真正"Save Lily"
就唔好畀番呢對騎呢父母
除非佢哋正常番
不過應該好難


水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


39#
發表於 昨天 19:15 |只看該作者
本帖最後由 Pulmma 於 26-6-25 19:15 編輯
Forgetmenot999 發表於 26-6-25 13:02
DNA已經證實係佢地親生,有血緣關係,就應該交返比保良局看管住,父母將來行為有改善又有返正職就應該比返親 ...

雖然佢係世人覺得嘅非常父母,但如果驗DNA 係親生,我覺得應該交番比親生父母


珍珠宮

積分: 33606


38#
發表於 昨天 18:12 |只看該作者
yakiki1230 發表於 26-6-25 08:56
消息指,二人收到瑞典北雪坪區域法院(Norrköping District Court)文件,顯示法院正處理將Lily撫養權轉移 ...

見親佢2個張相就好嘔心⋯好似污糟邋遢咁


珍珠宮

積分: 38622


37#
發表於 昨天 18:08 |只看該作者
yakiki1230 發表於 26-6-25 08:56
消息指,二人收到瑞典北雪坪區域法院(Norrköping District Court)文件,顯示法院正處理將Lily撫養權轉移 ...

如果兩公婆有心救個女都吾會等2、3年啦,等到Danny嚟取代Lily。
再講Lily既然已經適應咗當地生活,就繼續如常生活,不要回到怪異父母身邊會更幸福。

Love and Kindness are never wasted.


子爵府

積分: 11799


36#
發表於 昨天 17:38 |只看該作者

回覆樓主:

咁安樂晒喇


子爵府

積分: 13579


35#
發表於 昨天 17:17 |只看該作者
本帖最後由 Forgetmenot999 於 26-6-25 17:18 編輯
Ritzmary 發表於 26-6-25 16:34
有咩理由夾硬搶人個bb女?!
今日唔係好父母,佢哋肯去改,好過骨肉分離
...

Lily成功入籍瑞典係超級困難 ,近乎接近無可能,主要基於以下兩點,佢地瑞典最終相信都會移交返Lily比香港
attach0/tmp/phpV57oSn
attach1/tmp/php1DUnMd


伯爵府

積分: 17297

馬年勳章


34#
發表於 昨天 16:47 |只看該作者

回覆樓主:

呢對騎呢父母,先係剝削兒童權利的人


伯爵府

積分: 18868


33#
發表於 昨天 16:44 |只看該作者
外國政府真係好保護兒童, 果對父母完全唔曉湊細路, 當地政府驚佢地又攪死一件


珍珠宮

積分: 47674

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


32#
發表於 昨天 16:34 |只看該作者
Forgetmenot999 發表於 26-6-25 13:02
DNA已經證實係佢地親生,有血緣關係,就應該交返比保良局看管住,父母將來行為有改善又有返正職就應該比返親 ...

有咩理由夾硬搶人個bb女?!
今日唔係好父母,佢哋肯去改,好過骨肉分離


珍珠宮

積分: 38777

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章


31#
發表於 昨天 15:57 |只看該作者
adrianada 發表於 26-6-25 15:42
,我覺得送返個小朋友返香港,始終父母係香港人,去路應該由香港處置。

...

我都係咁諗,瑞典有冇咁好心只為小朋友著想。如果計劃落實,香港唔知駛唔駛要花錢去幫對父母爭 lily 返黎。

香港政府成日學唔到人地既好野,今次叫佢學乜野? 搶低質父母既仔女叫自己既納稅人養?
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo


伯爵府

積分: 16439

2025勳章蛇年勳章


30#
發表於 昨天 15:42 |只看該作者
本帖最後由 adrianada 於 26-6-25 15:43 編輯
Forgetmenot999 發表於 26-6-25 13:02
DNA已經證實係佢地親生,有血緣關係,就應該交返比保良局看管住,父母將來行為有改善又有返正職就應該比返親 ...


,我覺得送返個小朋友返香港,始終父母係香港人,去路應該由香港處置。


子爵府

積分: 11745


29#
發表於 昨天 15:19 |只看該作者

回覆樓主:

佢哋由day 1 開始搞咁大壇大龍鳳,完全有晒計劃,目的就係要香港政府插手,幫佢哋接Lily 返嚟,幫Danny 搞身份證明,下一步超速派公屋,再下一步特快批綜緩........等等。

以上純屬個人睇法。


子爵府

積分: 10569

睛靈勳章


28#
發表於 昨天 14:45 |只看該作者
E_gold8806 發表於 26-6-25 14:13
好討厭睇這新聞, 不直一提

係,已經唔想睇,希望唔好再報導這2個人。


翡翠宮

積分: 79926

醒目開學勳章 BK Milk勳章


27#
發表於 昨天 14:16 |只看該作者
呢兩公婆 乜都通知傳媒


伯爵府

積分: 19867


26#
發表於 昨天 14:13 |只看該作者
好討厭睇這新聞, 不直一提


大宅

積分: 1286


25#
發表於 昨天 13:59 |只看該作者
佢哋唔接受咪自己再搵海外律師打官司,香港政府唔需要再參與,傳媒最好唔再報導呢2個人,比佢2個真係順利呃到綜援公屋咪個個生個仔出嚟唔理等見報?


珍珠宮

積分: 32672


24#
發表於 昨天 13:51 |只看該作者

回覆樓主:

對Lily來說,有安穩快樂的童年生活比較重要吧!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo