mandy952 發表於 26-6-25 09:18 
仲要另一個仔睇住佢生
又一對痴線父母
唔係痴線既, 響屋企生bb 有好處, 但始終響醫院生好d, 佢地好似低估左風險.
外國人響屋企生前做足準備, 助產士受過訓練要有牌, 之不過唔等於一定安全.
久不久會有住香港既外國人響屋企生仔, 佢地有人請外國有牌又有經驗既助產士既人去接生. 睇原文果對夫婦做足準備, 只係接生果位中醫師只有經驗但冇牌, 好似有d 喂威喂咁. 如果有突發事時, 果位醫師有冇能力去應變?
大家話廁所污糟有菌, 咁佢揀得去廁所生自然會整乾淨至去生, 個馬桶有膠墊隔住. 雖然係咁我都覺得廁所咁細, 成班人塞響入面助產, 果度根本唔適合生bb.
全都是你卑鄙卑鄙
Woo 卑鄙卑鄙
Ooo oo ooo oo oo oo