自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   7


伯爵府

積分: 19775


1#
發表於 前天 00:41 |只看該作者
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還是迫自己食得清淡一点,唔鍾意做運動迫自己做運動?咁樣叫愛自己?


珍珠宮

積分: 45085

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


40#
發表於 前天 22:22 |只看該作者
食幾塊薯片令自己開心係好事,但唔好食太多,引致肥胖/三高同日後生病就係不愛惜自己


公爵府

積分: 28490

2025勳章蛇年勳章


39#
發表於 前天 22:04 |只看該作者

回覆樓主:

我由下午出post見到呢個貼,到今晚都諗唔到點回,俾薯片難倒


翡翠宮

積分: 86172


38#
發表於 前天 21:57 |只看該作者
alicewong18 發表於 26-6-26 00:41
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還 ...

講得誇張啲...你覺得死喺包薯片度都係值得嘅,咁咪食飽佢囉,你覺得唔係化,要死喺薯片手上?咁寧願唔食啦,咁咪唔好食囉,點愛自己就睇你點樣覺得為之愛囉


子爵府

積分: 12630

2018復活節勳章


37#
發表於 前天 21:47 |只看該作者
PTMCYS 發表於 26-6-26 06:39
要均衡,即係食幾多薯片,加多幾多運動囉。

同意。
Eat hard,之後就Train hard。


大宅

積分: 4572


36#
發表於 前天 16:16 |只看該作者
冇益,唔係薯片本身「本性」,而係因緣和合
嘅結果,如果你血糖低、行山消耗極大,食薯片即時補充鹽分同熱能,呢個情況下佢係「有益」。
如果你每餐淨係食薯片,缺乏蛋白質,先會變成「冇益」。面對慾望時(唔壓抑,唔放縱)
空性唔係叫你當薯片係石頭,強迫自己唔好食。而係食之前,觀察個想食係咩念頭?好多人食完薯片會內疚:「我又冇自製力!」呢個內疚本身就假設咗食薯片一定唔健康!
空性話你知:冇一個固定嘅「壞我」。今次食咗,係因為當下既需要,下次你可以改變條件(例如買細包啲)食薯片唔會污染你嘅「本質」


珍珠宮

積分: 40902


35#
發表於 前天 15:45 |只看該作者
做對自己身體吾好既野, 都吾係愛自己啦


大宅

積分: 4572


34#
發表於 前天 15:41 |只看該作者
我嘗試吓解釋愛自己…首先,我做呢樣嘢嘅目的係為乜?如果當下我覺得食完薯片我好開心,我就會食,如果我個目的係要令我自己身體健康,咁食薯片呢個動作就違背咗我自己,咁食薯片嘅時候就會出現拉扯。同埋有時我哋比太多聲音令到我哋有好多煩惱,究竟食薯片係咪真係會令到我死快啲呢?世事無常,可能某一日身體未有事行出街已經被車撞死。所以有人話活在當下,就係配合我當下嘅需要。完全順應自己當下需要,不強迫自己做出一d不是我想做的,呢個就係愛自己。世上冇一件事係有絕對啱定錯,有人覺得啱亦都有人會覺得錯,呢啲只係每個人嘅觀點,所以我哋要理解我哋自己睇呢件事嘅觀點係咪順着自己嘅心出發。佛學有講空性,如果所有嘢都以空性去睇,咁你就會知道所有嘅嘢都係人嘅定義。你相信生老病死根本唔到我哋控制嗎?


珍珠宮

積分: 38580

牛年勳章


33#
發表於 前天 15:31 |只看該作者
oppkk 發表於 26-6-26 02:00
凡事適可而止開心生活

認同,凡事適可而止好緊要
至於我和我家,我們必定事奉耶和華。(書24:15)


大宅

積分: 1176


32#
發表於 前天 15:22 |只看該作者

回覆樓主:

你個例子其實都幾矛盾,或者間中食下俾自己開心一陣


瑪瑙宮

積分: 149930

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 前天 14:05 |只看該作者
愛自己也包括要有健康的身體


翡翠宮

積分: 87425


30#
發表於 前天 13:10 |只看該作者

回覆樓主:

就係自己開心,做自己喜歡的事,咁人人開心同喜好都唔同


珍珠宮

積分: 33975

虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章


29#
發表於 前天 12:35 |只看該作者
宜家我係唔再強迫自己,唔想見既人唔見,唔浪費時間係佢地身上,我時間好寶貴,前面仲有好多事情,俾我去睇去玩去感受。
負能量對我唔好既人,滾!


珍珠宮

積分: 38632


28#
發表於 前天 12:31 |只看該作者
alicewong18 發表於 26-6-26 00:41
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還 ...

You are not alone

Love and Kindness are never wasted.


男爵府

積分: 9113


27#
發表於 前天 12:29 |只看該作者
alicewong18 發表於 26-6-26 00:41
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還 ...

人生係自己既,不為別人而活
自己鐘意做乜就做乜,要學識say no
懶理三姑六婆嘅廢話


琥珀宮

積分: 182849

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


26#
發表於 前天 11:35 |只看該作者
alicewong18 發表於 26-6-26 00:41
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還 ...

冇人叫你要食好多架嘛


珍珠宮

積分: 39471


25#
發表於 前天 11:34 |只看該作者
我覺得適可而止、識得取平衡咁開心生活咪就係愛自己
人生不如意事十常八九,最緊要跌低咗識爬番起身!活在當下,珍惜所有。


伯爵府

積分: 16511

馬年勳章


24#
發表於 前天 11:14 |只看該作者
MariaTsui 發表於 26-6-26 06:34
我喜歡這句。

首要刻服現實


大宅

積分: 1498


23#
發表於 前天 11:00 |只看該作者

回覆樓主:

吃薯片和享樂是即時的快樂。
健康飲食、學習成長是為了將來的快樂。
兩者缺一不可,但要講求平衡。


男爵府

積分: 5743


22#
發表於 前天 10:59 |只看該作者
本帖最後由 7海 於 26-6-26 11:01 編輯
alicewong18 發表於 26-6-26 00:41
如好喜歡食薯片,食嘅時候覺得好爽好正,但又對身體會唔好,咁係咪唔愛自已?但食嘅時候真係好開心!
定還 ...

薯片我會食,一個月食一兩次,食完後飲返涼茶。
清淡我都會,星期一至五每日食兩餐,星期六日一至兩餐。
邪惡嘅嘢都會食少量
其實太清淡都唔夠營養
如果唔想做運動就多啲行路


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo