自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


翡翠宮

積分: 94722

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 昨天 11:19 |只看該作者
本帖最後由 CalvinMini 於 26-6-26 11:26 編輯

希望盡快推廣到所有口岸
睇片好似連Cam都唔駛望,直行直過

Youtube真人示範

https://www.youtube.com/shorts/QKmw-tcPI3I
https://www.youtube.com/shorts/ZeSEjUKjopo

【5秒過關 • 就係咁簡單】
全新嘅「無感e-道」即將喺6月25日於港珠澳大橋香港口岸推出,到時市民只需望一望鏡頭,正常步速行過,全程唔使停步、唔使出示證件、唔使按指紋,5秒就完成出境!合資格市民而家已經可以登記使用呢個服務,到時就可以真正「直行直過」。港珠澳大橋口岸係首個試點,象徵住香港通關服務即將進入新時代,到時市民出行就會更方便、更快捷、更暢順。


https://www.hk01.com/社會新聞/60362918/無感e-道港珠澳大橋香港口岸6-25推-有一資格要注意-附登記方法






點評

SiuBBee    發表於 昨天 14:48


翡翠宮

積分: 86459


8#
發表於 昨天 14:29 |只看該作者
mickeywinnie3 發表於 26-6-26 11:40
好怕再用手指模,因為隻手指模可能受過熱或者係清潔劑成日都撠住

一向都唔洗用指模,只要用「非觸式e道」,望鏡頭就ok。


翡翠宮

積分: 94722

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 昨天 12:01 |只看該作者
PW530 發表於 26-6-26 11:26
剛剛留意到, 我應該暫時冇資格

無感e-道申請有什麼資格?
四哥應該有資格,叫佢實測


珊瑚宮

積分: 102071

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


6#
發表於 昨天 11:53 |只看該作者
本帖最後由 D..D 於 26-6-26 11:54 編輯
CalvinMini 發表於 26-6-26 11:19
希望盡快推廣到所有口岸
睇片好似連Cam都唔駛望,直行直過




大宅

積分: 4892

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


5#
發表於 昨天 11:42 |只看該作者
希望其他關口都有


翡翠宮

積分: 85854

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 昨天 11:40 |只看該作者
好怕再用手指模,因為隻手指模可能受過熱或者係清潔劑成日都撠住

點評

Chiuchoiluck    發表於 昨天 12:29
自由太多會令世人失去平衡


水晶宮

積分: 56948


3#
發表於 昨天 11:31 |只看該作者
登入,e道Apps,嘗試登記,就會出到結果,睇吓有冇資格。


侯爵府

積分: 22573

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 畀面勳章


2#
發表於 昨天 11:26 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 PW530 於 26-6-26 11:26 編輯

剛剛留意到, 我應該暫時冇資格

無感e-道申請有什麼資格?

過去90日經港珠澳大橋口岸出境或入境至少10次喎

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo