自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 627


1#
發表於 昨天 15:40 |只看該作者
*唔係日式*

用緊Electrolux,中間壞過一次免費原廠整,舊年9月過咗39個月超長保養無續保,依家壞嘅情況應該同之前一樣,軸承支撐破裂令滾桶不平衡(洗衫時好嘈好震,洗完一側內壁發熱)

想換8kg款

睇官網,金章、西門子已無再做頂揭,得大眼雞
家人唔考慮惠而X (家用惠而X 生活有煩惱
以前貴價嘅白朗好似亦無咗蹤影

睇咗幾款,美的同樂信係OEM
剩返金鼎(Haier集團旗下)

仲有無其他推介,謝謝


珍珠宮

積分: 48640


3#
發表於 半小時前 |只看該作者

回覆樓主:

之前一直用西門子,但好快壞平均3年,以前唔鐘意惠而浦覺得好快壞,但呢次卻好好,比西門子耐用


翡翠宮

積分: 86483


2#
發表於 1 小時前 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 lyh80115 於 26-6-28 17:15 編輯

我屋企用美的Lunar幾年,不過係大眼雞,幾好呀!無出問題,唔算嘈。

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo