美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5388

好媽媽勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 09-7-3 12:25 |只看該作者
我生完試過去angxl faxe 減肥,因為做機太痛中途停o左,換完衫個女仔開始sell我,不過sell 唔掂(因為太痛啦我一定唔會落搭),轉頭有個shop mgr 黎sell,都係sell 唔掂我買course,最後都要我買本佢老板出既減肥餐既書...成功甩身...


你地有冇呀...分享下啦~

[ 本帖最後由 Pui_Pui 於 09-7-4 11:44 編輯 ]
2/6/2005 : 2.59 KGS8/6/2005 : 2.66 KGS15/6/2005 : 2.72 KGS20/6/2005 : 2.86 KGS4/7/2005 : 3.33 KGS12/9/2005 :4.78 KGS   57CM23/9/2005 : 5.16 KGS  60CM27/10/2005 : 5.53 KGS 61.5CM14/11/2005 : 5.52 KGS 63.5CM13/2/2006 : 6.37 KGS


公爵府

積分: 28065


12#
發表於 09-7-4 14:24 |只看該作者
我剛剛同我FD向寶琳做完FACIAL..我就只係開左5次..我FD直頭無開COURSE..只係比個試做價..但個老闆娘完全無黑面或態度唔好..重叫我FD再諗諗下次再來開COURSE都得..真係值得一讚呀~


大宅

積分: 2419


11#
發表於 09-7-4 13:24 |只看該作者
哪裡有pola可做Facial?


子爵府

積分: 13682

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 09-7-4 12:11 |只看該作者
我係reenex做過一次FREE TREATMENT , 完左之後佢都有sell, 不佢地d course都幾貴而我又冇card係身, 所以sell 唔到我 ! 雖然佢sell唔到, 不過都冇黑面算係咁la !

[ 本帖最後由 jena2468 於 09-7-4 12:16 編輯 ]


男爵府

積分: 5388

好媽媽勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 09-7-4 11:47 |只看該作者
原帖由 Pinklapin 於 09-7-3 17:12 發表
我試過係IngXXd Millxx度試做佢地最新嘅消脂機, 因為朋友送coupon比我, 咁我之前打咗去book時已經講明用coupon試做, 之後試做完覺得功效唔大又貴所以都諗住唔買, 但換完衫之後個sales不停咁sale我, 我話唔啱佢又sale ...


早排係地鐵見到佢既廣告......嘩!起哂雞皮呀,果d橙皮紋影到一粒粒咁,真係勁肉酸呀...
2/6/2005 : 2.59 KGS8/6/2005 : 2.66 KGS15/6/2005 : 2.72 KGS20/6/2005 : 2.86 KGS4/7/2005 : 3.33 KGS12/9/2005 :4.78 KGS   57CM23/9/2005 : 5.16 KGS  60CM27/10/2005 : 5.53 KGS 61.5CM14/11/2005 : 5.52 KGS 63.5CM13/2/2006 : 6.37 KGS


男爵府

積分: 5388

好媽媽勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 09-7-4 11:43 |只看該作者
原帖由 juicypig 於 09-7-3 17:16 發表
我估都幾難


係啦....
真係冇free lunch 架..
2/6/2005 : 2.59 KGS8/6/2005 : 2.66 KGS15/6/2005 : 2.72 KGS20/6/2005 : 2.86 KGS4/7/2005 : 3.33 KGS12/9/2005 :4.78 KGS   57CM23/9/2005 : 5.16 KGS  60CM27/10/2005 : 5.53 KGS 61.5CM14/11/2005 : 5.52 KGS 63.5CM13/2/2006 : 6.37 KGS


大宅

積分: 4822


7#
發表於 09-7-3 21:37 |只看該作者
分別喺POLA(試做價)同卓悅的悅榕莊(免費)做過FACIAL.

POLA美容師手勢幾好, 環境OK, 做完後美容師唔HARDSELL, 就算唔買套票都無迫我.

悅榕莊就差得多喇, HARDSELL之餘, 美容師手勢仲好麻麻, 十足街坊小店一樣, 煩左我果幾鐘先肯放我走.


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


6#
發表於 09-7-3 17:16 |只看該作者
我估都幾難
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


別墅

積分: 704


5#
發表於 09-7-3 17:12 |只看該作者
我試過係IngXXd Millxx度試做佢地最新嘅消脂機, 因為朋友送coupon比我, 咁我之前打咗去book時已經講明用coupon試做, 之後試做完覺得功效唔大又貴所以都諗住唔買, 但換完衫之後個sales不停咁sale我, 我話唔啱佢又sale其他products, 最後我覺得好煩就攞張coupon出來叫佢close file, 點知個sales即時露出惡相, 好唔順氣話我用coupon, 要我比返錢先可以走, 又話張coupon只係free一set, 但頭先個美容consultant同我做多咗所以要比返3百幾蚊, 我覺得簡直離哂譜, 我同佢講我係唔會比錢, 跟住即時走人


男爵府

積分: 5388

好媽媽勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 09-7-3 16:36 |只看該作者
原帖由 joeamanda2004 於 09-7-3 13:35 發表
我星期一試左間細facial店 $88
當然我想要清潔同按摩為主打
一瞓低,個美容師問駛唔駛加精華落按摩
我問幾多$,加$50
我見唔貴所以有加
過程中佢無刻意聊我傾同sell我course
都算ok啦
我自己鍾意周圍試,唔鍾意join cours ...


有冇推介呀..
2/6/2005 : 2.59 KGS8/6/2005 : 2.66 KGS15/6/2005 : 2.72 KGS20/6/2005 : 2.86 KGS4/7/2005 : 3.33 KGS12/9/2005 :4.78 KGS   57CM23/9/2005 : 5.16 KGS  60CM27/10/2005 : 5.53 KGS 61.5CM14/11/2005 : 5.52 KGS 63.5CM13/2/2006 : 6.37 KGS


大宅

積分: 2419


3#
發表於 09-7-3 13:35 |只看該作者
我星期一試左間細facial店 $88
當然我想要清潔同按摩為主打
一瞓低,個美容師問駛唔駛加精華落按摩
我問幾多$,加$50
我見唔貴所以有加
過程中佢無刻意聊我傾同sell我course
都算ok啦
我自己鍾意周圍試,唔鍾意join course既
d $喺邊個度邊個話事


大宅

積分: 2419


2#
發表於 09-7-3 13:33 |只看該作者
我星期一試左間細facial店 $88
當然我想要清潔同按摩為主打
一瞓低,個美容師問駛唔駛加精華落按摩
我問幾多$,加$50
我見唔貴所以有加
過程中佢無刻意聊我傾同sell我course
都算ok啦
我自己鍾意周圍試,唔鍾意join course既
d $喺邊個度邊個話事

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo