想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1506


1#
發表於 09-7-5 19:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1506


5#
發表於 09-7-6 10:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2154


4#
發表於 09-7-5 22:33 |只看該作者
我係用普通電子探熱針,得力個小數位,都好WORK,因為低溫排卵果日,係會低0.2-0.4度,都好清楚,不過你最好用埋紅D,如果唔係,低溫果日先dodo,就可能遲左,排之前要dodo定。


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 09-7-5 20:48 |只看該作者
原帖由 Mandy625 於 09-7-5 19:24 發表
我今個月想試o下用體溫量法呀!想問各位sis,普通探熱針得唔得o架?有d話要小數後2個位,如果係,邊度有得買呀?thx

仲有,點先係排卵? bingo呢?


thx ...




普通水銀針都可以. 有 2個位小數電子婦用探熱針 係方便睇到溫度既變化, 可以係有駐藥劑師既萬寧/屈臣買到 , 約 $180-200.

另你可以去呢度睇下:

基礎體溫完全指南和工具



[ 本帖最後由 miffymiffy 於 09-7-5 20:49 編輯 ]


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 09-7-5 20:43 |只看該作者

.



[ 本帖最後由 miffymiffy 於 09-7-5 20:50 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo