自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


1#
發表於 09-7-12 00:03 |只看該作者
今日夜晚洗菜,浸完撈番上來
見到有條"橡筋".我一拿起細心看

原來係小蚯引

我掉左D菜,無食,煮少左個餸
我係咪好浪費??但係就算煮左都食晤落
如果係你,你哋會掉嗎?
---生命無價,請支持領養---


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


33#
發表於 09-7-12 17:33 |只看該作者
洗下就OK啦!


大宅

積分: 2763


32#
發表於 09-7-12 17:32 |只看該作者
食...點解唔食呀﹖掉咗佢咪得囉﹗


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


31#
發表於 09-7-12 17:27 |只看該作者
原帖由 米豬蓮 於 09-7-12 10:02 發表
真的嗎??咁條蚯引點算


冲落廁所


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


30#
發表於 09-7-12 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1024


29#
發表於 09-7-12 16:41 |只看該作者
一定食


民房

積分: 14


28#
發表於 09-7-12 16:39 |只看該作者
之前洗菜發現有一條蚯蚓仔好生猛,我即刻比條花羅漢食,d菜就洗多幾次.


男爵府

積分: 7067

好媽媽勳章 畀面勳章


27#
發表於 09-7-12 16:32 |只看該作者
菜靚至有蟲呀!


大宅

積分: 4850


26#
發表於 09-7-12 15:51 |只看該作者
菜有不同嘅菜虫有咩咁出奇啫....菜田就梗係會有蚯蚓之類嘅菜虫架啦...如果咁驚, 就唔好去街市買菜啦....唔多唔少都會有架.....
鍾意飲飲食食, 尤其鍾意煮嘢食.....


別墅

積分: 772

好媽媽勳章


25#
發表於 09-7-12 13:25 |只看該作者
我都唔知幾恨D菜有蟲,細個亞媽洗菜發現有蟲,又肥又粗,我就拎去餵亞爸隻雀,餵到隻雀都認得我。十年前初初做主婦D菜肯定有蟲的,依家?


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


24#
發表於 09-7-12 13:05 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-7-12 12:36 發表
其實我都好怕依d野..我洗過飄蟲,蝸牛,肥菜蟲....

通常洗到d大大條蟲果日..我都唔想食菜 來晒比仔仔同老公食


好辦法,下次自己唔食,淨係叫老公食
---生命無價,請支持領養---


超級版主

積分: 55025

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 熱血金章 精緻種植勳章 好媽媽勳章 超級版主 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


23#
發表於 09-7-12 13:01 |只看該作者
我就情願食有蟲菜,好過食農藥菜(食死都唔知乜事)。

我屋企有種植物,如有蚯蚓我會放佢入泥 ,菜蟲我會用來餵蝦魚。
盡我一己之力,發放正能量!


侯爵府

積分: 21341

畀面勳章 大廚勳章


22#
發表於 09-7-12 12:53 |只看該作者
以前讀書時homestay, 可能d鬼冇中國人洗菜洗得咁乾淨啦,周不時食食吓d西蘭花,椰菜花見到有綠色菜蟲,我就咁掉咗條蟲照食!

講真d菜喺田度都有大把蟲"冷"過啦,仲有天然肥料呢!只係你見唔見到嘅問題啫 .....


珍珠宮

積分: 45787

好媽媽勳章


21#
發表於 09-7-12 12:39 |只看該作者
原帖由 meko~ 於 09-7-12 00:03 發表
今日夜晚洗菜,浸完撈番上來
見到有條"橡筋".我一拿起細心看

原來係小蚯引

我掉左D菜,無食,煮少左個餸
我係咪好浪費??但係就算煮左都食晤落
如果係你,你哋會掉嗎? ...


我同你一樣會掉左佢, 話就話洗幾次無事啫, 但係食個時會"形住", 食左都會覺得唔舒服, 浪費都無法, 因為我真係好怕呢d野.


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


20#
發表於 09-7-12 12:36 |只看該作者
其實我都好怕依d野..我洗過飄蟲,蝸牛,肥菜蟲....

通常洗到d大大條蟲果日..我都唔想食菜 來晒比仔仔同老公食


子爵府

積分: 11520


19#
發表於 09-7-12 12:36 |只看該作者
原帖由 arale1668 於 09-7-12 12:34 發表
蚯蚓係益蟲黎架...就算見到其他蟲,最多咪用鹽浸,再洗多幾次囉...農夫用好多心機種架...d菜又要俾錢買..掉左佢真係好浪費!!!




agreed


珍珠宮

積分: 48919

馬年勳章 畀面勳章


18#
發表於 09-7-12 12:34 |只看該作者
蚯蚓係益蟲黎架...就算見到其他蟲,最多咪用鹽浸,再洗多幾次囉...農夫用好多心機種架...d菜又要俾錢買..掉左佢真係好浪費!!!


禁止訪問

積分: 20403


17#
發表於 09-7-12 12:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37520


16#
發表於 09-7-12 11:07 |只看該作者
冇農藥嘅菜要10幾蚊斤架!!!!:lol :lol
留一口氣,荒夜裡點一盞風燈,我們一路同行。

每一個結束,都是一個新開始;集合力量,繼續發聲,They can’t kill us all。


大宅

積分: 1455

好媽媽勳章


15#
發表於 09-7-12 11:06 |只看該作者
有時真係比呢d 小生物嚇親
我試過洗到蝸牛, "奇拿"出o黎, 見到都毛管棟…
不過咁先證明d 菜係靚野, 落鹽洗多幾次照食

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo