想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 932


1#
發表於 09-7-21 20:34 |只看該作者
尋日紅d有90%深粗....今日12:00check80%.....頭先啱啱check完, 得番30% ......但而家子宮位置谷著谷著痛咁.....係咪代表而家排緊卵呢..??定係已經排咗..??


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 09-7-21 22:27 |只看該作者
原帖由 mrsmicyip 於 09-7-21 21:49 發表
尋晚有dodo ....但如果已經排咗卵.....聽晚先再dodo 會唔會太遲(可能卵子已經死咗).....定係今晚再dodo好呢...??



如果擔心可以今日 dodo. 其實聽日 dodo 都可以. 因精子一般 有 72 小時生命.


別墅

積分: 932


4#
發表於 09-7-21 21:49 |只看該作者
尋晚有dodo ....但如果已經排咗卵.....聽晚先再dodo 會唔會太遲(可能卵子已經死咗).....定係今晚再dodo好呢...??


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 09-7-21 21:41 |只看該作者
原帖由 mrsmicyip 於 09-7-21 20:34 發表
尋日紅d有90%深粗....今日12:00check80%.....頭先啱啱check完, 得番30% ......但而家子宮位置谷著谷著痛咁.....係咪代表而家排緊卵呢..??定係已經排咗..??



尋日有深粗表示將於24-48小時內排卵, 有可能排左, 排緊, 或 未排.

尋日有無dodo 呀 ? 如有, 就 22/7 dodo. 無, 就 今日快d 去 dodo + 23/7 多一次.


別墅

積分: 932


2#
發表於 09-7-21 21:33 |只看該作者
點解無人答我嘅...??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo