自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 249


1#
發表於 09-8-1 22:25 |只看該作者
其實我冇咩特別要求, 只係一般睇到電視同高清就可以, 唔需要最新,又唔會打機, 有冇型號介紹??


別墅

積分: 625


7#
發表於 09-8-2 22:07 |只看該作者
剛買左部22" Samsung, 內置高清, $27xx @ CMK, ok wor!


珍珠宮

積分: 44134


6#
發表於 09-8-2 11:01 |只看該作者
原帖由 fennieng 於 09-8-2 01:41 AM 發表
Olevia 37"都係4990咋,重有埋錄影


現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


洋房

積分: 377


5#
發表於 09-8-2 09:42 |只看該作者
LG


珍珠宮

積分: 46718

BK Milk勳章


4#
發表於 09-8-2 01:41 |只看該作者
Olevia 37"都係4990咋,重有埋錄影

原帖由 Teresa 於 09-8-2 00:06 發表
我睇岩左工聯會有部Olevia 32", 唔洗機頂盒可以睇高清台, contrast仲有10000:1, 都幾好, 賣$4,500左右 (會員仲平少少).

我諗住買呢部比99.


大宅

積分: 3799


3#
發表於 09-8-2 00:32 |只看該作者
Olevia係唔係會成日壞架?


珍珠宮

積分: 35965

畀面勳章


2#
發表於 09-8-2 00:06 |只看該作者
我睇岩左工聯會有部Olevia 32", 唔洗機頂盒可以睇高清台, contrast仲有10000:1, 都幾好, 賣$4,500左右 (會員仲平少少).

我諗住買呢部比99.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo