自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3277


1#
發表於 09-8-5 08:14 |只看該作者
想問3歲去睇戲, 會否cry? 平時入去disneyland入邊睇表演, 也會cry而要走出來


伯爵府

積分: 16355

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 09-8-5 08:55 |只看該作者
我仔未夠兩歲睇戲, 冇預備任何食物玩具... 又冇問題喎..
超開心... 笑到卡卡聲


子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


4#
發表於 09-8-5 08:47 |只看該作者
我大仔2歲4個月第1次入戲院(睇波兒)都ok..
但係最好有埋pop corn就會坐得更加定


珍珠宮

積分: 44134


3#
發表於 09-8-5 08:45 |只看該作者
原帖由 Sueita 於 09-8-5 08:27 AM 發表
我兩個女就唔會(大當時3歲, 細歲半)...你買定爆谷就實冇事!


多謝妳的分享!我都會試吓用呢"招"同過囡囡去睇戲。

現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


大宅

積分: 3605

好媽媽勳章


2#
發表於 09-8-5 08:27 |只看該作者
我兩個女就唔會(大當時3歲, 細歲半)...你買定爆谷就實冇事!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo