婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 09-8-14 10:00 |只看該作者
老公個朋友(A)的一個故事,事源A結婚後同個老婆一齊住,佢外母自己賣左現住層樓,夾硬搬去同個仔新抱住,
咁樣本來影響唔同A,但係新抱唔想同99一齊住,
咁個老公冇辦法,仔同新抱搬走啦,得番一個老人家,
咁老人家冇人理,A個老婆就唯有同個老公一齊搬入去囉,但係聽A講,佢外母份人難頂都不得了,
住左兩年度,儲左少少錢,就買左個細單位,
搬走,咁點好呢??老人家冇人理,咁個仔同新抱又要搬番入去,但係最近聽到,新抱真係頂唔順個99,
又搬番出去,咁個老人家又自把自為賣左層樓佢,
夾硬搬去個A個度,咁個女冇理由唔駛個阿媽,
唯有俾佢住囉,跟住聽到佢地想換個層樓,
換個大DO既單位,因為佢地呢度得一間房嫁咋,
目的係同埋個阿媽一齊住,其實A係超無奈,
兼唔想同個外母住,但係冇得出聲,
我同我老公講,個老人家有幾個女,一個仔,
唔通個個都冇責任去照顧個老人家,
你地想佢有人照顧,大家夾錢請個工人囉,
而且我認為老人家自己都要識做,
仔女自己都有頭家,冇理由咁樣嫁嘛,
最重要係佢唔會係一個好99,更加唔係一個好外母,
因為新抱女婿都頂佢唔順,
其實個女都唔係好頂得順自己阿媽,
都有怨言,不過自己阿媽冇辦法,
我同我老公聽完都好無奈

[ 本帖最後由 christy1012 於 09-8-14 10:01 編輯 ]


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


10#
發表於 09-8-17 09:31 |只看該作者
咁多仔女都無人想同佢住,佢有冇諗下自己出左d咩問題呢?

原帖由 大笑姑婆 於 2009-8-15 16:41 發表
我老爺奶奶有六個仔一個女, 冇人肯同佢地一齊住 , 因為我奶奶實在太難搞 , 大家夾錢請了個工人照顧佢地, 到星期六或日, 會上去睇下, 工人放14天大假時, 六個仔就輪流上去住一-二晚, 雖然每次上去,奶奶都有俾說話我聽 ...


男爵府

積分: 6667

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 09-8-15 16:41 |只看該作者
我老爺奶奶有六個仔一個女, 冇人肯同佢地一齊住 , 因為我奶奶實在太難搞 , 大家夾錢請了個工人照顧佢地, 到星期六或日, 會上去睇下, 工人放14天大假時, 六個仔就輪流上去住一-二晚, 雖然每次上去,奶奶都有俾說話我聽, 不過只要唔同佢一齊住,對她嘲諷就會一笑置之, 咁, 大家都太平囉.


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


8#
發表於 09-8-14 16:25 |只看該作者
我同老公都諗緊要儲錢,將來自己照顧自己... 如果個女肯又有能力照顧我地,咁就係bonus...


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 09-8-14 15:33 |只看該作者
原帖由 ggmui 於 09-8-14 15:13 發表
我都諗緊第時我老咗唔會唔無人理呢? 唔通要住老人院?


住老人院唔代表冇人理嫁喎,
我爺爺行動不便,所以一定要住老人院,
但係唔代表我地唔理爺爺,
我地成日都去探佢嫁,
唔係唔想理佢,唔想照顧佢,
係冇人可以照顧到佢,我地就係錫佢,
先安排佢住老人院,佢照顧唔到自己,
佢一個係屋企你仲驚,
如果d仔女係錫你,就算你自己一個住,
佢都可以時時黎探你,
唔想理你的話,一齊住都冇用


複式洋房

積分: 343


6#
發表於 09-8-14 15:13 |只看該作者
我都諗緊第時我老咗唔會唔無人理呢? 唔通要住老人院?


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 09-8-14 15:13 |只看該作者
原帖由 ABBC 於 09-8-14 13:09 發表
我覺得有時自己都要識做既~好似我99咁咪幾好囉~基本上我99真係無乜野~不過係我姑9果d衰~所以我畢嬲都老公講~如果第時我99無人理佢(多數都係咁)我都會同佢住架~!當然啦~最主要原因都係因為我99份人無乜野啦~ ...


如果個老人家好,咁梗係冇問題啦,
但係好似A咁,就唔係喇,
個老人家其實唔鍾意A嫁,
覺得呢個男人冇錢,冇用,
聽A講之前一齊住,成日有說話聽嫁,
你咁樣邊個會想同你住


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 09-8-14 15:11 |只看該作者
原帖由 SHIRLEYLAM330 於 09-8-14 13:03 發表
唔知自己老咗會點呢?


係呀,我成日都同老公講,你估下我地老左會唔會咁呢,
希望自己將來會開通d,大家都開心d


子爵府

積分: 13533


3#
發表於 09-8-14 13:09 |只看該作者
我覺得有時自己都要識做既~好似我99咁咪幾好囉~基本上我99真係無乜野~不過係我姑9果d衰~所以我畢嬲都老公講~如果第時我99無人理佢(多數都係咁)我都會同佢住架~!當然啦~最主要原因都係因為我99份人無乜野啦~


男爵府

積分: 5909

畀面勳章


2#
發表於 09-8-14 13:03 |只看該作者
唔知自己老咗會點呢?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo