跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1135


1#
發表於 09-8-18 18:20 |只看該作者
我見到我blog 友係西寶城個playtown 幫佢仔仔攪2歲生日party , 場地好似唔錯 ~ 資料如下
http://ol.mingpao.com/cfm/style5.cfm?File=20090106/sta11/vob1.txt

雖然話係西環 , 但原來好多車都去到 , 都唔係耐 , 大家有無興趣去玩或者考慮係個到攪生日party 呢 ? ( 我只是建議 )

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo