自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12215

醒目開學勳章


1#
發表於 09-8-31 15:24 |只看該作者
腰骨成日都痛, 摸上去根本個源頭就係打針嗰點, 嗰個位一按落去特痛. 唔夠瞓時仲痛, 好靈.....


子爵府

積分: 12111

BK Milk勳章


50#
發表於 09-9-2 03:32 |只看該作者
甘樓主真係要睇吓醫生,因為無理由甘耐都會痛
因為我睇你呢個post,即刻按吓我落針個位,但又無痛 wor.....,

果時我開左一度,我已經痛到落唔到地,護士叫我做無痛,我好清楚聽到佢講"無痛",之後佢安排好d野,就推左我入手術室,見到個痳醉師,佢話腰骨落藥,之後會下身無感覺(我唔覺得無感覺,只係無甘痛),全程痳醉師都響度,現在聰你地甘講,我都唔知我做果d究竟係下身痳醉定係無痛


子爵府

積分: 12821


49#
發表於 09-9-1 23:54 |只看該作者
我生大仔時真係打針,無痛,食止痛丸mud都齊, 到依家都8年lu, 托賴, 到依家都無痛過.

如果你係個針位痛, 可能係當時個醫生手勢唔多好, 最好係返去check下.


伯爵府

積分: 15377


48#
發表於 09-9-1 17:32 |只看該作者
原帖由 眼超超 於 09-8-31 22:53 發表


呢樣好恐怖, 我唔係順產, 但有時聽我媽講, 佢話陣痛時痛到佢比人剪會陰都唔知痛, 嘩, 我話, 用較剪"監生"剪你d肉都唔知??????? 可以想像人地話生仔10級痛楚........

辛苦晒你地d順產媽 ...
我生第2胎時係順產,比佢剪果下,只係聽到聲..真係唔痛架喎~不過我諗佢係打左針先剪架..因佢剪之前我feel到有野"吉"左我一下既..

大b駿逸細b駿晞


男爵府

積分: 7223

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


47#
發表於 09-9-1 12:03 |只看該作者
我都間唔中有痛呀


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


46#
發表於 09-9-1 11:41 |只看該作者
原帖由 carly.c 於 2009-9-1 09:22 發表
我又冇哦..
我仲要俾人插左2野!!!
一個實習e生插左一次, 可能唔對位
在要俾個老d既e生拔出條管再插多野


咁恐佈?!


水晶宮

積分: 56315

畀面勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 09-9-1 10:51 |只看該作者
我都係. 不過我諗唔關事, 我係M前經痛.

原帖由 梓軒媽咪 於 09-9-1 09:44 發表
mouth:mouth:" /> mouth:mouth:" /> 我就成日頭痛~唔知關唔關事..
腰就無痛.
生日月, 開心過


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 09-9-1 09:44 |只看該作者
mouth: mouth: 我就成日頭痛~唔知關唔關事..
腰就無痛.
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


伯爵府

積分: 17328

畀面勳章


43#
發表於 09-9-1 09:43 |只看該作者
咦,我都有痛呀
又係打針嗰個位
成日都酸痛架 mouth:


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 09-9-1 09:36 |只看該作者
頭頭都有痛架, 尢其m既時候. 不過後尾去左做物理治療之後, 依家ok啦.
Latte, 又名臭TE或臭喵


水晶宮

積分: 61738

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 09-9-1 09:30 |只看該作者
無,生左兩個都無痛過。


子爵府

積分: 14661


40#
發表於 09-9-1 09:22 |只看該作者
我又冇哦..
我仲要俾人插左2野!!!
一個實習e生插左一次, 可能唔對位
在要俾個老d既e生拔出條管再插多野


禁止訪問

積分: 36506

好媽媽勳章 畀面勳章


39#
發表於 09-9-1 09:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


38#
發表於 09-9-1 05:52 |只看該作者
我生大仔用無痛架, e + 15 年勒, 冇乜野喎. (touchwood)


公爵府

積分: 26458


37#
發表於 09-9-1 00:48 |只看該作者
原帖由 眼超超 於 09-8-31 15:35 發表


check咩鬼, 成5年. 我62叫我飲老鼠酒, 不過真係好驚, 成隻老鼠, 點飲呀??

聽過人講,話老老鼠酒對條'大陣'骨痛好有效,有個朋友個老公條頸痛左十幾年,醫左好耐都無用,真係想自殺,聽人講有效,飲左一次就好返哂 !


男爵府

積分: 9089


36#
發表於 09-9-1 00:00 |只看該作者
我都係半麻開刀,不過打支針個下就真係好痛,好彩之後就冇腰骨痛既問題...


珍珠宮

積分: 40111

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


35#
發表於 09-8-31 23:41 |只看該作者
我係半麻開刀,d人話背部落針,之後會有腰骨痛,但可能我個麻醉師落針落得好,我到依家都無痛 (連落針果下都唔痛!)


侯爵府

積分: 22858


34#
發表於 09-8-31 23:39 |只看該作者
原帖由 眼超超 於 09-8-31 15:24 發表
腰骨成日都痛, 摸上去根本個源頭就係打針嗰點, 嗰個位一按落去特痛. 唔夠瞓時仲痛, 好靈.....



我痛左成10年呀...
不過聽聞....如果個醫生手勢好...係唔會痛架...


男爵府

積分: 9815


33#
發表於 09-8-31 23:16 |只看該作者
原帖由 眼超超 於 09-8-31 23:03 發表


10年 死啦, 我都好驚醫唔好, 腰骨好麻煩, 係嗎?

真係呀10年..我細妹個大仔差不多14歲..佢上次返呀媽度
都話腰痛...我都有問佢係咪落針果個位..佢話係


子爵府

積分: 12215

醒目開學勳章


32#
發表於 09-8-31 23:03 |只看該作者
原帖由 令令 於 09-8-31 22:59 發表


痛呀..有時仲好"巨"..差不多10年啦


10年 死啦, 我都好驚醫唔好, 腰骨好麻煩, 係嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo