想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 782


1#
發表於 09-8-31 21:15 |只看該作者
剛報了名,交曬錢,簽左兩年約,打算改善体質幫助bingo, 但朋友話反而是會降低機會 (她的中e說的),各位有無聼過,是否可信?

我上了好多網,都不見這個說法。


複式洋房

積分: 335


14#
發表於 09-9-2 10:40 |只看該作者
原帖由 henry1997 於 09-9-1 23:26 發表
死火,今日做完肩立


咁你又唔使咁驚,好多人唔知自己有咗都會做d孕婦唔做得嘅野啦,等bingo/bingo咗/M來最好避開呢d式子囉


男爵府

積分: 9100


13#
發表於 09-9-2 01:31 |只看該作者
一次半次未必有事, 唔好嚇自已
原帖由 henry1997 於 1-9-2009 23:26 發表
死火,今日做完肩立


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 09-9-1 23:33 |只看該作者
原帖由 henry1997 於 09-9-1 23:26 發表
死火,今日做完肩立



不知者不罪, bb 唔怪你既


大宅

積分: 2017


11#
發表於 09-9-1 23:26 |只看該作者
死火,今日做完肩立
原帖由 hwtc 於 09-9-1 23:15 發表
瑜珈可以做,不過就要避開肩立或倒樹衝嘅式子


複式洋房

積分: 335


10#
發表於 09-9-1 23:15 |只看該作者
瑜珈可以做,不過就要避開肩立或倒樹衝嘅式子


別墅

積分: 782


9#
發表於 09-9-1 13:21 |只看該作者
多謝各位意見,0甘我都放心d.


大宅

積分: 1402


8#
發表於 09-9-1 00:06 |只看該作者
YOGA 係好架, 對身體好, 同埋另到有多d伸展運動, 只係hot yoga 唔可以, 因為hot 既室溫有成38-40度, 會另到身體過熱, 當然如果當你一知自己有bb, 就要同導師講, 佢地會話你知邊d動作可以做, 邊d 唔得


大宅

積分: 4409


7#
發表於 09-8-31 23:44 |只看該作者
係hot yoga先唔可以玩, 我既ec話會影響著床, 同埋劇烈既都唔好玩咁多, 例如泰拳...

yoga係好架, 可以幫助打開盆骨同埋髖關節, 亦可強化生育機能, 加速血液循環, 尤其係OL成日坐在office, 呢樣係yoga導師講架!!

希望幫到你啦!


大宅

積分: 2017


6#
發表於 09-8-31 22:56 |只看該作者
我都有玩架喎...唔關事架嘛....唔係揀劇烈咪得囉


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 09-8-31 22:56 |只看該作者
原帖由 stam 於 09-8-31 21:15 發表
剛報了名,交曬錢,簽左兩年約,打算改善体質幫助bingo, 但朋友話反而是會降低機會 (她的中e說的),各位有無聼過,是否可信?

我上了好多網,都不見這個說法。 ...



唔係喎, 之前呢度有幾個 sisters , 之前一直唔中, 之後走去玩瑜珈, 不久就懷孕添

祝bingo.


別墅

積分: 782


4#
發表於 09-8-31 22:44 |只看該作者
原帖由 szesze2009 於 09-8-31 22:10 發表
我都有玩個喎!


請問你玩緊瑜伽時有無成功懷孕呀?


別墅

積分: 974

好媽媽勳章


3#
發表於 09-8-31 22:10 |只看該作者
我都有玩個喎!


男爵府

積分: 9100


2#
發表於 09-8-31 21:32 |只看該作者
點解呢? 真係未聽過喎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo