自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5925


1#
發表於 09-9-5 14:42 |只看該作者
如題,請問幾年前買的數碼相機而家用唔著啦,拎去邊度可賣高少少價?請幫幫忙比D意見。


水晶宮

積分: 64119

好媽媽勳章


6#
發表於 09-9-5 15:55 |只看該作者
如果只係普通dc仔留比d仔女用啦,真係唔值錢...

或者可以放上yahoo睇下會唔會有人要.
「知足者,常樂也;不知足者,富亦憂。」


公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


5#
發表於 09-9-5 15:36 |只看該作者
我有個5、6年前嘅送咗比救世軍.


禁止訪問

積分: 4050


4#
發表於 09-9-5 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2991


3#
發表於 09-9-5 15:05 |只看該作者
電器用品好快out & 跌價
出面鋪頭有時有d舊少少款都好平


珍珠宮

積分: 31039

畀面勳章


2#
發表於 09-9-5 15:00 |只看該作者
數碼貨品, 半年已outdate
你出去睇下而家d新款機, function多款又新, 都係好平咋

去多幾個論壇的二手市場格下價先

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo