自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 4444

好媽媽勳章


1#
發表於 09-9-17 22:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


81#
發表於 09-9-21 10:54 |只看該作者
原帖由 KarenC 於 09-9-21 10:35 發表
又O黎??!! 使唔使咁密呀~~
唔係有風黎,只係我地討論緊,如果有一勁既風黎香港,會點姐....等d人唔好盼風盼得咁鬼開心,打風絕對唔係件好事lo,唔好咁自私為左想放假而盼打風先得嫁...


別墅

積分: 803


80#
發表於 09-9-21 10:49 |只看該作者
原帖由 Momoko8 於 09-9-20 19:33 發表
都仲未計埋離島,上次個風係咁意打埋黎
大澳居民都要疏散啦:(


走得去邊丫


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


79#
發表於 09-9-21 10:49 |只看該作者
原帖由 Momoko8 於 09-9-20 22:32 發表



個風咁勁未黎到都已經有傷亡啦
返大陸仲厲害,分分鐘仲勁過四川大地震
雖然大陸好大,但係個風都唔弱
加上好多地方都係鄉村
排洪都唔知排唔排得切 ...
所以只可以話無路可逃......就正如菲律賓成日比風打正,但佢地d市民跟本無得走.....打親風都死好多人


珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


78#
發表於 09-9-21 10:46 |只看該作者
原帖由 B媽-Blue 於 09-9-20 14:26 發表
我都好驚架,因為我住村屋,o係山既一半咁上下位置
屋2邊唔夠2米係2面護土牆,
一大雨/打風,我都好怕會山泥傾瀉,d泥一入屋我地死梗
仲有就係,因為始終係山上面,如果真係好好好大雨,都唔知會唔會因泥土流失而下陷
上次阿 ...


我都住O係山邊.......
人生本是苦


珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


77#
發表於 09-9-21 10:35 |只看該作者
又O黎??!! 使唔使咁密呀~~
人生本是苦


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


76#
發表於 09-9-21 10:34 |只看該作者
我都係住西貢

原帖由 susi1024169 於 09-9-20 21:02 發表
其實香港都仲有好多地方係山多平地少,好多樓附近都有高山,我住西貢更加tim,真係連場大雨,山泥傾瀉,都可以死好多人......日本都係啦,早排睇新聞講,連場暴雨搞到泥石流,沖走曬d屋,好記得仲有間老人院就係泥石流既中心, ...


男爵府

積分: 9895


75#
發表於 09-9-20 22:32 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-9-20 21:04 發表
其實黎個勁既.....全港都要疏散啦,但走得去邊呢........600m人著草番大陸?



個風咁勁未黎到都已經有傷亡啦
返大陸仲厲害,分分鐘仲勁過四川大地震
雖然大陸好大,但係個風都唔弱
加上好多地方都係鄉村
排洪都唔知排唔排得切


民房

積分: 7


74#
發表於 09-9-20 21:40 |只看該作者
成日打風落雨...真係好煩..
出街行下都整到對腳濕哂...
大家好~我係布丁妹妹~


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


73#
發表於 09-9-20 21:04 |只看該作者
原帖由 Momoko8 於 09-9-20 19:33 發表
都仲未計埋離島,上次個風係咁意打埋黎
大澳居民都要疏散啦:(
其實黎個勁既.....全港都要疏散啦,但走得去邊呢........600m人著草番大陸?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


72#
發表於 09-9-20 21:02 |只看該作者
原帖由 B媽-Blue 於 09-9-20 14:26 發表
我都好驚架,因為我住村屋,o係山既一半咁上下位置
屋2邊唔夠2米係2面護土牆,
一大雨/打風,我都好怕會山泥傾瀉,d泥一入屋我地死梗
仲有就係,因為始終係山上面,如果真係好好好大雨,都唔知會唔會因泥土流失而下陷
上次阿 ...
其實香港都仲有好多地方係山多平地少,好多樓附近都有高山,我住西貢更加tim,真係連場大雨,山泥傾瀉,都可以死好多人......日本都係啦,早排睇新聞講,連場暴雨搞到泥石流,沖走曬d屋,好記得仲有間老人院就係泥石流既中心,,d公公婆婆(有d仲坐輪椅訓病床)推曬上天台等人救,但d泥水位已經快升到上去天台,情況好危急,好在最後都救得切...


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


71#
發表於 09-9-20 20:55 |只看該作者
原帖由 kyk 於 09-9-20 12:19 發表
呢兩日好熱呀! 一滴風都冇, 有個風唔好太強勁嚟一嚟都好
好快轉季啦(華 中 氣 壓 正 在 上 升 , 預 料 一 股 微 弱 的 東 北 季 候 風 會 在 明 日 稍 後 抵 達 華 南 沿 岸),望打風不如望快d秋涼好過啦.....有個風唔好太強勁黎一黎......做人唔好咁貪心,又要打風,又要唔勁,最好仲掛埋8號,但又唔死人咁好唔好?mouth: mouth:

[ 本帖最後由 susi1024169 於 09-9-20 21:06 編輯 ]


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


70#
發表於 09-9-20 20:52 |只看該作者
原帖由 Momoko8 於 09-9-20 01:15 發表
好老實講丫,如果真係打到埋黎
塌樓都似,起碼已經唔見左我同我屋企人先啦
我屋企外牆有D滲水再加上係唐樓,塌硬~!
仲有以前偷工減料既公屋
加埋而家最興既海境大迴環
D樓有咁高起咁高既屏風樓
香港已經人多地少
你話點 ...
好可惜好多香港人都唔識死,仲成日盼風


男爵府

積分: 9895


69#
發表於 09-9-20 19:33 |只看該作者
都仲未計埋離島,上次個風係咁意打埋黎
大澳居民都要疏散啦:(


男爵府

積分: 5849


68#
發表於 09-9-20 15:30 |只看該作者
希望彩雲轉下轉下轉到散晒, 邊度都唔好去......


禁止訪問

積分: 31232

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


67#
發表於 09-9-20 14:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


66#
發表於 09-9-20 14:26 |只看該作者
我都好驚架,因為我住村屋,o係山既一半咁上下位置
屋2邊唔夠2米係2面護土牆,
一大雨/打風,我都好怕會山泥傾瀉,d泥一入屋我地死梗
仲有就係,因為始終係山上面,如果真係好好好大雨,都唔知會唔會因泥土流失而下陷
上次阿彩虹探完我地,護土牆有棵樹有一大破樹枝斷左吊吊fing,隨時都會跌落黎,有冇人知搵邊個/政府機構可以幫到我

原帖由 Momoko8 於 09-9-20 01:15 發表
好老實講丫,如果真係打到埋黎
塌樓都似,起碼已經唔見左我同我屋企人先啦
我屋企外牆有D滲水再加上係唐樓,塌硬~!
仲有以前偷工減料既公屋
加埋而家最興既海境大迴環
D樓有咁高起咁高既屏風樓
香港已經人多地少
你話點 ...


大宅

積分: 3363


65#
發表於 09-9-20 13:53 |只看該作者
無錯, 呢2日真係好焗熱呀, 好似透唔到氣咁, 坐係度唔郁都一身汗.....

原帖由 kyk 於 09-9-20 12:19 發表
呢兩日好熱呀! 一滴風都冇, 有個風唔好太強勁嚟一嚟都好


伯爵府

積分: 16308


64#
發表於 09-9-20 12:19 |只看該作者
呢兩日好熱呀! 一滴風都冇, 有個風唔好太強勁嚟一嚟都好


男爵府

積分: 9895


63#
發表於 09-9-20 01:15 |只看該作者
好老實講丫,如果真係打到埋黎
塌樓都似,起碼已經唔見左我同我屋企人先啦
我屋企外牆有D滲水再加上係唐樓,塌硬~!
仲有以前偷工減料既公屋
加埋而家最興既海境大迴環
D樓有咁高起咁高既屏風樓
香港已經人多地少
你話點疏散,仲有~散得去邊?
返大陸避,仲大鑊~
分分鐘好似上次台灣咁
沖到連條屍都唔見埋

[ 本帖最後由 Momoko8 於 09-9-20 01:16 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo