自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3382


1#
發表於 09-9-22 00:12 |只看該作者
亞洲星光大道參賽者羅力威 pk 周杰倫 ????

周董個版本係 mv, 羅力威個版本係 live....live 都唱得好好架啦... 正...

http://www.youtube.com/watch?v=9tovNzopVPw


同場加插 羅力威- LIVE 版..海闊天空

http://hk.video.yahoo.com/video/video.html?id=1702205

[TV片段] 羅力威 <亞洲星光大道> 第10集【你不在】
第10集 亞洲星光大道踢館賽【你不在】/ 原唱: 王力宏

Youtube 720P:
http://www.youtube.com/watch?v=FcJz85g6vqE

[ 本帖最後由 RainyDay 於 09-9-23 09:38 編輯 ]


大宅

積分: 3382


50#
發表於 09-9-25 00:43 |只看該作者
原帖由 purplekk 於 09-9-25 00:23 發表
佢唱得好好呀, 希望佢吾好咁怕羞啦...


我反而鐘意怕羞仔...最憎個D唔知醜既藝人...


大宅

積分: 3382


49#
發表於 09-9-25 00:41 |只看該作者
原帖由 che9 於 09-9-25 00:08 發表
yeah...agree with u.....每日reply聽几次...攪到成日首歌糸個腦到...我覺得自己好似細路女迷偶像甘ga feel...最慘最糸自己已一把年紀Y嘛
佢唱歌糸有種魔力令人中毒....連我lee d十年都5聽一次歌ga人都中招. ...


我地呢D一把年紀都要輕鬆下架...听歌冇分年齡既, 我連 HIP HOP (BIG BANG, SS501)都听架啦...都唔知幾勁D節拍 !!! 羅力威個D又岩....:lol


男爵府

積分: 8884

好媽媽勳章


48#
發表於 09-9-25 00:23 |只看該作者
佢唱得好好呀, 希望佢吾好咁怕羞啦...


大宅

積分: 2068


47#
發表於 09-9-25 00:12 |只看該作者
我都中招!但佢唱得


男爵府

積分: 8932

好媽媽勳章


46#
發表於 09-9-25 00:08 |只看該作者
yeah...agree with u.....每日reply聽几次...攪到成日首歌糸個腦到...我覺得自己好似細路女迷偶像甘ga feel...最慘最糸自己已一把年紀Y嘛
佢唱歌糸有種魔力令人中毒....連我lee d十年都5聽一次歌ga人都中招...呵呵
原帖由 chickenwing2006 於 09-9-24 06:52 PM 發表
我相信我都中左同一隻毒

不過我反而鐘意佢唱 "說好的幸福呢"
同埋 " 擱淺" 多 D D


大宅

積分: 3382


45#
發表於 09-9-24 23:57 |只看該作者
有時睇見佢怕怕羞羞咁幾斯文.... 仲有佢講過話浦唔岩佢, 覺得好唔鐘意咁既地方...係宅男, 鐘意呢係 DSTUDIO 作下曲....俾我搵到張相係佢係朋友 ? STUDIO 度度歌..呢D先至係真正音樂人....


洋房

積分: 73


44#
發表於 09-9-24 23:41 |只看該作者
問題係我果晚在人地屋企食完飯諗住睇埋威哥第一round唱歌就走人, 點不知最後要我d屋企人等我2個鐘睇完至返屋企唔好意思ma~~~

原帖由 RainyDay 於 09-9-24 21:43 發表
我又唔 mind 睇旅遊節目..汁都露埋....

中"擱淺"毒冇得救啦 ...


大宅

積分: 3382


43#
發表於 09-9-24 21:43 |只看該作者
我又唔 mind 睇旅遊節目..汁都露埋....

中"擱淺"毒冇得救啦 ...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


42#
發表於 09-9-24 18:52 |只看該作者
我相信我都中左同一隻毒

不過我反而鐘意佢唱 "說好的幸福呢"
同埋 " 擱淺" 多 D D

原帖由 junjun609 於 09-9-23 21:04 發表
我中"羅力威毒"

replay replay replay.........你不在


洋房

積分: 73


41#
發表於 09-9-24 10:12 |只看該作者
聽左羅力威自己作曲填詞, 在母親節送給媽咪的作品<媽媽>, 覺得好感動!

http://www.youtube.com/watch?v=taO92olDZEk

歌詞:

漆黑的月光照不到 你年輕時的模樣
你擁抱我 親吻我 照顧我
長大後 我竟全忘掉

漫漫長歲月的辛勞 現在我終於知道
嘮嘮叨叨 說這個 說那個
其實全都為我好

媽媽請帶我回家 害怕永遠長不大
你的擁抱 能不能讓我回答
請給我機會 讓我對你好

媽媽請不要害怕 今天小孩兒長大
讓你微笑 是我最大的願望
母親節里說出心底話

陪你到老 並沒甚麼更重要
我會努力成為你驕傲


洋房

積分: 73


40#
發表於 09-9-24 10:05 |只看該作者
台灣星期六夜晚10點播, 大約淩晨會有人開始upload上youtube, 或者訓覺先第二朝一定有

原帖由 RainyDay 於 09-9-24 00:54 發表


想問邊度砧以睇到 星期六台灣超偶 ???


其實我果陣都等得超唔耐煩
個超偶賽播埋呢個星期啫, 應該唔夠時間再播D"台灣遊記"ga la

原帖由 YuYuMother 於 09-9-24 07:24 發表

但呢集真係好悶囉,我係想聽歌,唔係睇台灣風景或美食。想轉台好耐,忍住咋,睇到最尾先有歌聽,真係悶到想死!!

如果下集都係咁,我真係熄電視或者轉台算啦! ...


水晶宮

積分: 61762

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


39#
發表於 09-9-24 07:24 |只看該作者
原帖由 na0119 於 09-9-22 14:58 發表
星光今個星期收視得番5點, 仲低過第1集
應該都係太多觀眾見倒變左播"旅遊特輯"轉台

而家香港樂壇比tbb壟斷哂真係好唔健康...


但呢集真係好悶囉,我係想聽歌,唔係睇台灣風景或美食。想轉台好耐,忍住咋,睇到最尾先有歌聽,真係悶到想死!!

如果下集都係咁,我真係熄電視或者轉台算啦!


大宅

積分: 3382


38#
發表於 09-9-24 00:54 |只看該作者
原帖由 na0119 於 09-9-23 18:31 發表
星期六台灣超偶會有威哥~緩和下先
希望星期日亞記D重温片段都會播多次威哥啦~


想問邊度砧以睇到 星期六台灣超偶 ???


複式洋房

積分: 307


37#
發表於 09-9-23 21:04 |只看該作者
我中"羅力威毒"

replay replay replay.........你不在


洋房

積分: 73


36#
發表於 09-9-23 18:31 |只看該作者

回覆 1# RainyDay 的文章

星期六台灣超偶會有威哥~緩和下先
希望星期日亞記D重温片段都會播多次威哥啦~


大宅

積分: 3382


35#
發表於 09-9-23 09:37 |只看該作者
原帖由 che9 於 09-9-23 01:32 發表
超正....令人想不斷想reply ga意慾


我都係.. ...死啦...中毒啦 ??? 咁好听..毒死都扺啦....


洋房

積分: 73


34#
發表於 09-9-23 07:43 |只看該作者
睇上集, 話威哥有跑步練氣GA MA

原帖由 RainyDay 於 09-9-22 23:58 發表


係啦..點解可以咁瘦架...咁瘦都仲有氣唱..勁..


洋房

積分: 73


33#
發表於 09-9-23 07:41 |只看該作者
您已經開始有中"羅力威毒"的徵狀

原帖由 che9 於 09-9-23 01:32 發表
超正....令人想不斷想reply ga意慾


男爵府

積分: 8932

好媽媽勳章


32#
發表於 09-9-23 01:32 |只看該作者
超正....令人想不斷想reply ga意慾

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo