自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 286

好媽媽勳章


1#
發表於 09-9-23 13:48 |只看該作者
綜援學童月底獲千元津貼
(明報)2009年9月23日 星期三 12:15

[url=]社署
[/url]將於九月底向合資格的[url=]綜援
[/url]學生發放一筆過一千元津貼,用以應付教育相關的開支。
在二○○九孆@○學年符合資格領取綜援計劃下「與就學有關的定額津貼」的幼稚園至中學學生,以及於同一學年在幼兒中心繳費資助計劃下符合資格領取資助的幼稚園學生均可受惠。
受惠人士無需特別提出申請。符合資格領取津貼的綜援個案申請人可透過平日領取援助的方法,即一般以自動轉帳方式存入指定的銀行戶口,收取款項。至於符合資格領取津貼的幼兒中心繳費資助計劃申請人,他們將會透過郵寄方式,收取一張1,000元劃線支票。
[url=]立法會
[/url]財務委員會已於六月十九日通過撥款,實施有關紓緩措施,以減輕經濟上有需要的家長的財政負擔。(即時新聞)





唉!我夠要應付"教育相關開支"啦!又唔見我老闆俾多1千蚊我!真係攞綜援好過返工,去邊渡搵到個老闆好得過正苦吖!


複式洋房

積分: 286

好媽媽勳章


35#
發表於 09-9-25 01:28 |只看該作者
絕對同意!我都唔明佢哋有咩"教育支出"! 學費.書簿唔駛錢,去社區中心.小童群益會學嘢又唔駛錢,計吓計吓,慳埋慳埋,其實佢哋先係中產呀!:tongue:
原帖由 SAGO 於 09-9-24 16:18 發表
幾年前財政司預算案...資詢..我有SEND D 野過去
要正苦叫D 縱X家長..趁小朋友上學時去幫手做野..
例如清潔/油下班馬LINE/掃街/入下信封/...咩都好..比D手藝佢都好...
1)等佢地有一門手藝唔好話搵唔到工做.
2)冇其他 ...


伯爵府

積分: 18980


34#
發表於 09-9-24 23:18 |只看該作者
原帖由 SAGO 於 09-9-24 16:18 發表
幾年前財政司預算案...資詢..我有SEND D 野過去
要正苦叫D 縱X家長..趁小朋友上學時去幫手做野..
例如清潔/油下班馬LINE/掃街/入下信封/...咩都好..比D手藝佢都好...
1)等佢地有一門手藝唔好話搵唔到工做.
2)冇其他 ...

agree .


伯爵府

積分: 19745

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


33#
發表於 09-9-24 22:53 |只看該作者
原帖由 twl40c 於 09-9-24 08:56 發表
很希望社署能清楚列出綜緩人士除了每月定時「支薪」外,還有可享有甚麼津貼,例如:配眼鏡、醫療、參加活動等,好讓我們的同情心不致白花,而電台主持及社工也可住口,並將精力用於真正有需要幫助的人士. ...


agree. "電台主持及社工也可住口,並將精力用於真正有需要幫助的人士."


複式洋房

積分: 190


32#
發表於 09-9-24 17:04 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 09-9-24 16:56 發表


生多兩個啦, 咁合資格架啦

如果一心想拎 都會o既
不過永遠係自己辛苦賺番黎o既錢洗得開心d


水晶宮

積分: 57566

牛年勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 09-9-24 16:58 |只看該作者

又多1000蚊洗, 呀, 唔係, 我一家9口, 加埋隻狗, 都起碼收返4, 5000啦
咁我又可以去買我早前睇中左既ly袋啦, 重可以約班姐妹過大海梳乎下喎, 呵呵呵呵呵

(以上對白純粹虛構,如有雷同, 實屬巧合)


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


30#
發表於 09-9-24 16:56 |只看該作者
原帖由 namnamB46 於 09-9-24 16:52 發表
我一家3口月入13000都俾社署話係中產
咩津貼都冇資格
人地拎綜援不知剩埋剩埋幾多錢!


生多兩個啦, 咁合資格架啦


複式洋房

積分: 190


29#
發表於 09-9-24 16:52 |只看該作者
我一家3口月入13000都俾社署話係中產
咩津貼都冇資格
人地拎綜援不知剩埋剩埋幾多錢!


男爵府

積分: 5137


28#
發表於 09-9-24 16:42 |只看該作者
原帖由 SAGO 於 09-9-24 16:18 發表
幾年前財政司預算案...資詢..我有SEND D 野過去
要正苦叫D 縱X家長..趁小朋友上學時去幫手做野..
例如清潔/油下班馬LINE/掃街/入下信封/...咩都好..比D手藝佢都好...
1)等佢地有一門手藝唔好話搵唔到工做.
2)冇其他 ...

絶對同意既講法..


珍珠宮

積分: 34240

醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 09-9-24 16:25 |只看該作者
原帖由 graceyung 於 09-9-23 14:07 發表

絶對同意, 千其唔好學佢地父母咁做蛀米大蟲


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 09-9-24 16:20 |只看該作者
原帖由 SAGO 於 09-9-24 16:18 發表
幾年前財政司預算案...資詢..我有SEND D 野過去
要正苦叫D 縱X家長..趁小朋友上學時去幫手做野..
例如清潔/油下班馬LINE/掃街/入下信封/...咩都好..比D手藝佢都好...
1)等佢地有一門手藝唔好話搵唔到工做.
2)冇其他 ...


正苦試過啦, 報紙都有講, 話班大哥投訴曬一陣見暈.....


子爵府

積分: 14799

環保接龍勳章 畀面勳章


25#
發表於 09-9-24 16:18 |只看該作者
幾年前財政司預算案...資詢..我有SEND D 野過去
要正苦叫D 縱X家長..趁小朋友上學時去幫手做野..
例如清潔/油下班馬LINE/掃街/入下信封/...咩都好..比D手藝佢都好...
1)等佢地有一門手藝唔好話搵唔到工做.
2)冇其他時間秘撈
3)等小朋友知道DA&MA唔係冇生產力...有D FACE
4)正苦都叫有D生產力...唔使請咁多人...咩OA/CA...做埋D下LAN 野
5)緩和社會既不滿情緒


別墅

積分: 606


24#
發表於 09-9-24 15:53 |只看該作者
幾好呀,, 唔通想個個香港人窮咩


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


23#
發表於 09-9-24 10:21 |只看該作者
又講得有道理喎

原帖由 Miss-M 於 09-9-24 10:14 發表

有邊個有細路既綜援戶係冇申請書津???邊個綜援戶會入息超標??邊個綜援戶會唔合格??...咁咪姐係俾硬囉


別墅

積分: 786


22#
發表於 09-9-24 10:14 |只看該作者
原帖由 fanny_lau 於 09-9-24 09:06 發表
政府呢一千蚊,唔係綜援户都可以有,只需申請書薄津貼,經入息審查後,合支格就會有一千蚊~~

有邊個有細路既綜援戶係冇申請書津???邊個綜援戶會入息超標??邊個綜援戶會唔合格??...咁咪姐係俾硬囉


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


21#
發表於 09-9-24 09:18 |只看該作者
書簿津貼發放制度真係有問題...攞綜援ge...放暑假時已經一筆過比晒d書簿費雜費...跟本唔洗憂要攞一筆錢出嚟買書...而冇攞綜援而又申請書津ge家庭...要自己先攞筆錢出嚟應付開學...你話有番兩三個細路ge...都幾惨...我fd要第二年2月先發放比佢...超慘唔該政府檢討吓個制度lamouth:


原帖由 phoebe128 於 09-9-23 13:48 發表
綜援學童月底獲千元津貼
(明報)2009年9月23日 星期三 12:15

社署
將於九月底向合資格的綜援
學生發放一筆過一千元津貼,用以應付教育相關的開支。
在二○○九孆@○學年符合資格領取綜援計劃下「與就學有關的定額津貼 ...


大宅

積分: 1896


20#
發表於 09-9-24 09:06 |只看該作者
政府呢一千蚊,唔係綜援户都可以有,只需申請書薄津貼,經入息審查後,合支格就會有一千蚊~~


大宅

積分: 2747


19#
發表於 09-9-24 08:56 |只看該作者

回覆 1# phoebe128 的文章

很希望社署能清楚列出綜緩人士除了每月定時「支薪」外,還有可享有甚麼津貼,例如:配眼鏡、醫療、參加活動等,好讓我們的同情心不致白花,而電台主持及社工也可住口,並將精力用於真正有需要幫助的人士.


禁止訪問

積分: 532


18#
發表於 09-9-24 03:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


17#
發表於 09-9-24 01:54 |只看該作者
我睇到呢個topic
心中即時一沉....

又攞我哋納稅$去派

xyz佢吖
---生命無價,請支持領養---

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo