自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1488


1#
發表於 09-9-24 00:16 |只看該作者
今晩和個仔行街,5小心"click"倒,
連個仔一齊跌倒,仔仔個頭撞去人地店的鐵閘門,
頭先老公打電話來話放工和同事食消夜,
我叫佢5好去,我話佢知我和仔仔跌倒,
佢問仔仔有冇嘔,
我話有嘔(其實是騙他),依家訓左,
佢話都訓左冇事,有事先打電話比佢,
我就好嬲罵佢,仔仔跌倒個頭,
你放工5即刻番來,
佢話應成左人5去5得,
和同事食消夜緊要個老婆和個仔,
有個甘老公真的很傷心!


禁止訪問

積分: 1700


26#
發表於 09-9-25 01:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27141


25#
發表於 09-9-25 00:54 |只看該作者
原帖由 QQ2BB 於 09-9-24 00:16 發表
今晩和個仔行街,5小心"click"倒,
連個仔一齊跌倒,仔仔個頭撞去人地店的鐵閘門,
頭先老公打電話來話放工和同事食消夜,
我叫佢5好去,我話佢知我和仔仔跌倒,
佢問仔仔有冇嘔,
我話有嘔(其實是騙他),依家訓左,
佢話都訓 ...
我對o左我老公6年佢都係咁架bor!不過尋晚好搞笑,老公話應承o左人出去,點知...
呀仔:成日去街去街,去啦你去啦!
老公:係咪真係比爸B去架?
呀仔:緊係唔想你去啦!
老公:去一陣好快返,1點左右就返好唔好?(當時都11點多仲要答bus出去tst成9個字)
我:你10次有9次都無口次,你唔講好過講,你講o左又做唔到只會令我hurt多次
老公:(發悔氣)你2個都唔想我去咁我咪唔去lo
咁多年黎都未試過,以前佢知我唔高興反而會玩到天光,因為好過係home對住我wor!
原來呀仔大過天,


翡翠宮

積分: 76420

熱血勳章 好媽媽勳章 hashtag影視迷勳章


24#
發表於 09-9-24 23:50 |只看該作者
男人真係唔同女人架!
不過我成日都講,你試吓啲小朋友係由男人十月懷胎生吖!睇吓邊個緊張啲!!


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


23#
發表於 09-9-24 23:21 |只看該作者
好多男人都係咁架!面子要緊!約左朋友就唔得失得!情願得失家人!


伯爵府

積分: 18980


22#
發表於 09-9-24 23:15 |只看該作者
男人都係咁粗心大意,


伯爵府

積分: 19745

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


21#
發表於 09-9-24 23:11 |只看該作者
原帖由 RainyDay 於 09-9-24 01:08 發表


同情你, 比我都鬼死咁唔開心...所以話有時做女人唔好表現得咁能幹, dc6睇見個老婆咩都搞得掂通常就咩都唔理, 我姐夫就係咁, 居然可以個仔一餐奶都未幫手喂過.....有無搞錯...做老婆表演得小女人d dc6 會睇見你須要 ...


同意, 不過唔好過火, 為佢添番添亂. 而家咁時勢, 佢番工都好辛苦o袈啦


伯爵府

積分: 19745

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 09-9-24 23:05 |只看該作者
原帖由 簡瞳 於 09-9-24 00:23 發表
你老公可能有D野要講拉
我唔舒服我老公約左人出去 我都無問題
最多叫佢早D番黎囉...
因為佢系我身邊都吾系即刻好番嫁嗎?

唔好唔開心


同意


伯爵府

積分: 19745

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 09-9-24 23:04 |只看該作者
原帖由 QQ2BB 於 09-9-24 00:16 發表
今晩和個仔行街,5小心"click"倒,
連個仔一齊跌倒,仔仔個頭撞去人地店的鐵閘門,
頭先老公打電話來話放工和同事食消夜,
我叫佢5好去,我話佢知我和仔仔跌倒,
佢問仔仔有冇嘔,
我話有嘔(其實是騙他),依家訓左,
佢話都訓 ...


我地要明白, 男人事業,朋友好緊要. 放工和同事食消夜, 係佢地聯誼的方法. 當中可以收風. 佢講低有事 call 佢, 就由佢啦. 兩夫妻, 最緊要互相體諒呀


別墅

積分: 536


18#
發表於 09-9-24 16:19 |只看該作者
男人係咁粗枝大葉呀啦,好多時對朋友好過對屋企人!!!!!唔好嬲敷返塊mask,扮靚啲一陣同仔仔去街街!


珍珠宮

積分: 34240

醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 09-9-24 16:18 |只看該作者
原帖由 Roroma 於 09-9-24 01:13 發表
男人係咁架啦


別墅

積分: 606


16#
發表於 09-9-24 16:04 |只看該作者
咁樣會唔會有d心郁郁想離婚XD


大宅

積分: 2420


15#
發表於 09-9-24 12:38 |只看該作者
講真如果佢真係俾你嘈返屋企 返到黎肯定會發脾氣 仲可能會嘈交 不過女人心態係咁 係我都會好似你咁做 唔好傷心啦 男人


珍珠宮

積分: 30278

環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 09-9-24 11:42 |只看該作者
呢d野講心, 冇得迫, 佢係緊張就唔駛你叫都即刻返,,,,你可以等佢返嚟同佢傾吓囉
一個人之所以快樂,不是因為她擁有得多, 而是因為她計較得少


水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 09-9-24 09:10 |只看該作者
其實我覺得唔駛咁嬲,
小朋友跌親總有嫁啦,
而且仔仔又訓得,
真係冇咩事,咁佢返黎都冇咩意思,
而且約左人好難推o既


男爵府

積分: 7751

畀面勳章


12#
發表於 09-9-24 09:08 |只看該作者
唔洗唔開心la...可能佢覺得囝囝冇咩事呢...兼且又瞓咗...返咗嚟都冇咩意思...約咗人好難推呢...男人係咁ga la...你話比佢聽阿囝跌穿頭ar(大吉利是)...佢即刻飛返嚟ar...細路仔跌跌碰碰實有ga la...唔嬲得咁多ga


珍珠宮

積分: 44134


11#
發表於 09-9-24 08:57 |只看該作者
男人有時真係要應酬吓d朋友...妳唔好咁嬲喇!!!
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


水晶宮

積分: 55644


10#
發表於 09-9-24 08:42 |只看該作者
有一年聖誕亞仔同我病左成個禮拜...老公因為好早應承果日去人地屋企...我勸左兩日叫巨同人講聲唔好去...但都堅持要去...連姑9都話巨過份...結果果日我嬲到巨系人地屋企我都忍唔住打電話去狂鬧...巨知衰鬧完即刻飛車返屋企...男人有時真系曳曳地又貪玩會激襯你...但一次兩次...平時都算盡責好老公...都可以原諒既...
少奶奶的身份,丫頭的命...


大宅

積分: 1407


9#
發表於 09-9-24 01:13 |只看該作者
男人係咁架啦


男爵府

積分: 6847

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章


8#
發表於 09-9-24 01:09 |只看該作者
男人喺無咁細心架啦... 唔好唔開心啦...


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo