自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


民房

積分: 41


1#
發表於 09-9-27 00:13 |只看該作者
生之前個個月都痛到行唔到﹗標冷汗﹗但係生完後只係有少少谷住的感覺,冇m痛,你地係咪都係咁呢?


男爵府

積分: 5124


31#
發表於 09-9-28 15:00 |只看該作者
岩岩生完果頭1年都無左m痛..
但次後又有返...唔知點解...


大宅

積分: 2537


30#
發表於 09-9-28 10:38 |只看該作者
我都有年年驗身架, 有左兩件怕死嘛.
不過我先天子宮後屈, 可能都係呢個原因所以有M痛, 有後屈都生到兩個, 我已經好好彩啦
唔講佢唔黎, 今日大姨媽又黎探我啦, 已經食埋藥打底同用M痛貼, 希望呢幾日無咁痛啦.


大宅

積分: 2050


29#
發表於 09-9-28 02:11 |只看該作者
以前實痛到又暈又嘔要痴住張床,生完第一胎已經唔痛啦,但每次既流量就生完一個比一個多...





等待驗證會員

積分: 2595

好媽媽勳章 醒目開學勳章


28#
發表於 09-9-28 01:57 |只看該作者
生完後黎M一樣咁痛................


大宅

積分: 4774


27#
發表於 09-9-28 01:42 |只看該作者
有樣野我想提一提..
各位姊妹記得年年驗身..
雖然我知我好老土..
但是真係好重要..
有咩事後悔就黎得太遲..
有時M痛係有好多原因....


複式洋房

積分: 140


26#
發表於 09-9-27 23:29 |只看該作者
照痛......


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


25#
發表於 09-9-27 23:18 |只看該作者
原帖由 ~~kitty~~ 於 09-9-27 23:11 發表
果時有個朋友未生前又係痛得好厲害..
醫生叫佢生左bb就會冇事.
唔記得話子宮頸定咩野窄.mouth:mouth:" />
生完會闊左咁話囉..
佢而家真係冇痛喎.

相反我未生就唔痛...
生完一次痛過一次..
真係生仔都冇咁痛...mouth:mouth:" />
人 ...
me too,痛過以前做女嗰陣,流量仲大咗呀!


大宅

積分: 4774


24#
發表於 09-9-27 23:11 |只看該作者
果時有個朋友未生前又係痛得好厲害..
醫生叫佢生左bb就會冇事.
唔記得話子宮頸定咩野窄.mouth:
生完會闊左咁話囉..
佢而家真係冇痛喎.

相反我未生就唔痛...
生完一次痛過一次..
真係生仔都冇咁痛...mouth:
人地話係因為生完d瘀血積聚去唔清..
同埋保得唔好喎....


侯爵府

積分: 21022

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


23#
發表於 09-9-27 19:55 |只看該作者
我都係.....so good ~~


瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


22#
發表於 09-9-27 19:49 |只看該作者
我生完就無m痛


男爵府

積分: 7039

好媽媽勳章 畀面勳章


21#
發表於 09-9-27 19:40 |只看該作者
我生前就無m痛
生完後m痛好勁
生第二胎時陣痛仲痛過第二胎!
之後M痛都係好痛...


大宅

積分: 2537


20#
發表於 09-9-27 18:55 |只看該作者
原帖由 a@o@a 於 09-9-27 15:25 發表
我生完冇痛過!可能是生陣時太痛, 現在D痛算什麼!


我都係順產, 我都知咩叫陣痛, 但係m痛陰d陰d仲要痛幾日, 行又唔係坐又唔係, 真係痛到想c


別墅

積分: 821

2024年龍年勳章


19#
發表於 09-9-27 15:58 |只看該作者
我生大囡後次次 M 到都痛到要食止痛藥,o個痛法直情標晒冷汗,但生完細囡 M 到直情無痛過,可能今次有媽媽陪我 & 保得好掛,所以就無再痛 lu ......


大宅

積分: 3266


18#
發表於 09-9-27 15:32 |只看該作者
生完仲痛呀 陰公
做女時 "e媽"黎得好準時唔痛, 量又唔多. 前後4天搞定....而家最小黎7day 又痛到"扒街"喎


男爵府

積分: 8694


17#
發表於 09-9-27 15:25 |只看該作者
我生完冇痛過!可能是生陣時太痛, 現在D痛算什麼!


水晶宮

積分: 68146

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 09-9-27 14:50 |只看該作者
未生育時..黎m痛到"典床典蓆" 生左之後,黎m好舒服~ 冇感覺!


男爵府

積分: 6686


15#
發表於 09-9-27 14:48 |只看該作者
我生完仲痛左....


伯爵府

積分: 15080


14#
發表於 09-9-27 14:47 |只看該作者
未生前勁痛,生產後不痛了一年多,現在開始時有點疼,不過不大嚴重,總之好了點!希望不會打回原形,所以我不想生女,否則很大機會遺傳我的痛苦!!!


大宅

積分: 2333


13#
發表於 09-9-27 14:28 |只看該作者
你地就好啦!
我生完之完一樣咁痛~~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo