跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4626


1#
發表於 09-9-28 23:28 |只看該作者
請問你地bb會唔會成日流口水、咬手指咬得好肉緊?我b之前係啜手指,但呢一兩星期,明顯感到佢咬得好肉緊,而且我幫佢抹口仔時,感到佢牙肉好實。
佢有時會肉緊到喊,我除知抱佢,都唔知點幫佢。


禁止訪問

積分: 5960


6#
發表於 09-9-30 21:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 815


5#
發表於 09-9-30 13:42 |只看該作者
其實係好硬的餅乾,一定唔會咬斷哽親bb, 係for bb 出牙仔時咬的, 買嬰兒食品的地方都有得買,我個盒就係吉之島買的,不過唔記得係mup牌子啦!!


大宅

積分: 4626


4#
發表於 09-9-29 23:57 |只看該作者
thanks
我有比水牙膠佢咬呀,佢都咬得好肉緊,有時無得咬會炆炆地。牙仔餅係咩來的?

原帖由 lindagood 於 09-9-29 16:11 發表
買d"水牙膠"放入雪櫃雪涷之後,比佢咬,有舒緩作用。另外,我有比牙仔餅肥b食!


別墅

積分: 815


3#
發表於 09-9-29 16:11 |只看該作者
買d"水牙膠"放入雪櫃雪涷之後,比佢咬,有舒緩作用。另外,我有比牙仔餅肥b食!


大宅

積分: 1103


2#
發表於 09-9-29 15:37 |只看該作者
我個b會,而家下面牙肉仔有點白色,可能係牙仔黎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo