自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1512


1#
發表於 09-10-2 01:41 |只看該作者
阿叔娶新抱.阿叔寫埋我地張帖.我一早已經講左話唔想去,我爸爸話唔可以,一定要去.唉...
我都唔明,我都嫁左.阿叔娶新抱點解一定要去...我結婚時阿叔既仔女都無到啦...
果日阿女要打麻疹針夜晚家長會,要去到8:30.去完家長會仲要趕過去咩....
去飲要開心..攪到咁被迫仲咩....


禁止發言

積分: 27682


22#
發表於 09-10-3 13:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 609


21#
發表於 09-10-3 13:12 |只看該作者
老人家想要面子@@


大宅

積分: 1512


20#
發表於 09-10-3 02:00 |只看該作者
如果阿女果日唔係打針既,我都會考慮開完家長會趕過去.但阿女打完針身體弱D,仲要趕頭趕命去飲..我真係好保留..


禁止訪問

積分: 5784


19#
發表於 09-10-3 00:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 27682


18#
發表於 09-10-3 00:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5104


17#
發表於 09-10-2 23:31 |只看該作者
HEY, IF IN HOTEL, 2 ADULTS PLUS 1 KID GIVE $800 LAW..... IF YOU REALLY DUN WANT TO GO...... THEN GO THERE ONLY EAT EAT EAT EAT EAT A LOT
希望勉勵一些有任何困難的人,要勇敢一些,有能力幫人就去幫,不開心時不要怪這怪那,上班時不要推卸責任! From myself, 兔唇mama

鏗鏗MUM: 人窮,慾望琳瑯,不爽不吃;志不窮,路途瞭闊,不吐不快 : )


大宅

積分: 1386


16#
發表於 09-10-2 23:06 |只看該作者
因為由細到大妳都最孝順最聽話. 雖然怨但總會去. (好似我) 無謂反抗啦.. 算吧.


侯爵府

積分: 20200

畀面勳章


15#
發表於 09-10-2 22:50 |只看該作者
遲到+早走=交差


水晶宮

積分: 52729

2023年兔年勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


14#
發表於 09-10-2 22:20 |只看該作者
都應該比面阿爸既,一晚半晚唔緊要啦


禁止訪問

積分: 73927


13#
發表於 09-10-2 21:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1435


12#
發表於 09-10-2 20:15 |只看該作者
我表哥個女結婚,又撞啱我老公生日,跟住我都話唔去,我阿爸都好唔like,不過我交低人情就算,都唔理得咁多,因為又係weekday,第二日我又要早返工,又大住個肚,都唔想去得咁辛苦,所以佢唔like我都唔理咁多lu。


大宅

積分: 3045

貓狗褓姆


11#
發表於 09-10-2 12:40 |只看該作者
算啦! 老人家要面!
不過最慘就係洗多一筆, 依家經濟咁差. 真係要再慳住慳住.


侯爵府

積分: 20975


10#
發表於 09-10-2 11:34 |只看該作者
唉,我都係呀.

岩岩奶奶先俾張貼我老公,唔知mug水響美國番黎結婚家娶新抱wor........重要響酒店擺tim.我見都未見過架.都唔知做幾多錢人情好,又要無喇喇洗一筆,都唔知我一家幾口平時生活幾慳.


伯爵府

積分: 15470

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 畀面勳章


9#
發表於 09-10-2 11:17 |只看該作者
明白既,
俾人迫要去既飯局,
條氣真係唔順,
食而冇味~~


公爵府

積分: 29291


8#
發表於 09-10-2 11:11 |只看該作者
亞叔是親亞叔嗎?係就真係好親的.他娶新抱即是你堂亞哥(細佬)結婚,除非大家是反了面那種關係,否則應該要去的.最多唔帶小朋友去.


禁止訪問

積分: 5960


7#
發表於 09-10-2 10:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9761


6#
發表於 09-10-2 10:33 |只看該作者
唔好唔開心,我都試過,阿爸迫去飲,但我就收8:00PM.
我一早同阿爸話去到會遲,但阿爸都要我去,所以都有去,但我唔係立即搭的士趕去,所以去到都9點幾,我阿爸(0牛0牛)聲話"咁遲先到不如唔好0黎",跟住我話"一早同你講咗會遲到,你係要我0黎咋!"
跟住我阿爸無再迫我去飲.
:-D 我於七月四日在廣華醫院出世 :-D 4/7 = 3.27Kg 13/7 = 3.7Kg 4/8 = 4.2Kg 23/8 = 5Kg


珍珠宮

積分: 44134


5#
發表於 09-10-2 10:07 |只看該作者
原帖由 AWma 於 09-10-2 09:57 AM 發表
算拉, 你當去食一餐飯, 平常心啦.

我奶奶都係架... 唔知什麼親戚擺酒, 我連人地同我地係咩關係都唔知, 就要去. 我都唔明架, 奶奶次次都要人地一圍枱, 要我地個個去..
我仲慘呀, 次次都唔知邊個係主人家, 又唔知新郎 ...


aGREED!
現在我們一家三口每日都過著幸福快樂的生活。~好感恩現在所擁有的一切人與事,我們必定會好好珍惜這個幸福的家!《幸福會遲到但不會缺席!》       ...


子爵府

積分: 10647


4#
發表於 09-10-2 09:57 |只看該作者
算拉, 你當去食一餐飯, 平常心啦.

我奶奶都係架... 唔知什麼親戚擺酒, 我連人地同我地係咩關係都唔知, 就要去. 我都唔明架, 奶奶次次都要人地一圍枱, 要我地個個去..
我仲慘呀, 次次都唔知邊個係主人家, 又唔知新郎, 新娘係邊個, 去到得個食字.... 雖然話唔知係邊個姐... 我覺得都要影張相瓜?? 我連相都無得同新郎, 新娘影呀!!! (飲左唔知幾多次唔同的地方, 都係無得影)...

你話我咁的case, 係唔係仲慘過你呀?

我覺得我奶奶係要面子囉... 有時真係頂佢地老人家唔順.

原帖由 CAROL_CHEUNG 於 09-10-2 01:41 發表
阿叔娶新抱.阿叔寫埋我地張帖.我一早已經講左話唔想去,我爸爸話唔可以,一定要去.唉...
我都唔明,我都嫁左.阿叔娶新抱點解一定要去...我結婚時阿叔既仔女都無到啦...
果日阿女要打麻疹針夜晚家長會,要去到8:30.去完家 ...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo