跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止發言

積分: 818


1#
發表於 09-10-14 09:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 625


19#
發表於 10-12-30 16:20 |只看該作者
青怡花園--沈仲明
真係唔錯ga, 仲好有愛心...
囡囡去佢道打針, 佢竟然都乙水到囡囡唔crying先放佢走 (外面排長龍)...

林x輝超唔得, 工人帶囡囡去睇要成三百幾, 我帶就二百幾, 藥都係一樣...唔知佢點計ga


男爵府

積分: 5515


18#
發表於 10-12-29 16:55 |只看該作者
原帖由 goofrey 於 09-11-26 15:04 發表
青衣城卓健

兒科專科: 周建偉醫生好好, 不過超多人睇佢, 同等藥超耐

所以我地都轉左另一個, 黃明德e生, 好細心, 出藥好快.

我個仔好鐘意玩佢枱上面既 巴斯光年. :) ...


佢好似轉左去佐敦LA WOR~


男爵府

積分: 5515


17#
發表於 10-12-29 16:50 |只看該作者
原帖由 emum 於 10-12-5 14:59 發表
我地都是去青衣城卓健, 地下黄明德


黄明德係兒科醫生??


複式洋房

積分: 146


16#
發表於 10-12-5 14:59 |只看該作者

回覆 9# goofrey 的文章

我地都是去青衣城卓健, 地下黄明德
:-D  ;-)  :-P  :-)


大宅

積分: 2748


15#
發表於 10-11-19 13:13 |只看該作者
佢斷症唔係好掂, 又話要食消炎藥, 我同日去左另外仁安d醫到睇都唔駛食仲好埋, 個次晒左200幾。冇愛心, 我個囡見到佢就咸, 佢玩具都冇比我個囡, 仲話咸住聽唔到個肺, 仲話我話聽到都係呃你, 然後坐係度。個次睇左3次都唔好, 唯有同日去仁安再睇。

原帖由 wingci 於 09-11-26 08:55 發表

我仔都係睇佢


大宅

積分: 3383


14#
發表於 10-11-18 22:37 |只看該作者

回復 9# 諾媽媽2007 的帖子

AGREE. 上次我亞仔發燒去他診所林 xx 輝,bb在他面前失禁(小便) , 他無動於終, 連紙巾都無遞一遞, 眼神亦好厭惡甘, 此時我好失望. 從此我無帶亞仔睇過佢. (本人親身經歷)

[ 本帖最後由 popskill 於 10-11-18 22:38 編輯 ]


男爵府

積分: 5167


13#
發表於 10-11-14 08:43 |只看該作者
YES YES

原帖由 wan_sosin 於 09-11-25 16:25 發表
偉景花園 - 莫國榮兒科醫生

佢判症幾準.
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 5293

醒目開學勳章


12#
發表於 10-11-13 21:35 |只看該作者
羅建華-灝景灣聯合診所

佢睇咳真係好有經驗.


洋房

積分: 95


11#
發表於 10-11-13 12:37 |只看該作者
羅建華-灝景灣聯合診所, 法國浸會都有掛單, 青衣好多兒科我睇過, 最后睇定Dr.羅 先打電話攞籌再過個半鐘去睇就差唔多, 若小朋友有咳睇佢最掂


大宅

積分: 4703


10#
發表於 10-1-6 17:03 |只看該作者
青衣村黃耀華 O.K.架


大宅

積分: 1993


9#
發表於 09-11-26 15:08 |只看該作者
長康邨街市果個楊超發都OK架,,成日上電視果個醫生會主席,,
原帖由 lukluk2009 於 09-10-14 09:04 AM 發表
Tsing YI 有邊個兒科好呀?


大宅

積分: 1993


8#
發表於 09-11-26 15:04 |只看該作者
原帖由 諾媽媽2007 於 09-11-25 11:22 PM 發表
我覺得碼頸那個林X輝麻麻地囉.
我幾次看佢都拖住.
同埋,看睇症唔係太細心.


係呀,,我之前住青衣果陣個大仔都有睇過佢..睇幾次都唔得又收得貴,,


大宅

積分: 1711


7#
發表於 09-11-26 15:04 |只看該作者
青衣城卓健

兒科專科: 周建偉醫生好好, 不過超多人睇佢, 同等藥超耐

所以我地都轉左另一個, 黃明德e生, 好細心, 出藥好快.

我個仔好鐘意玩佢枱上面既 巴斯光年. :)


伯爵府

積分: 15150

畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 09-11-26 08:55 |只看該作者
原帖由 domyoji 於 09-10-16 23:22 發表
青怡花園--沈仲明

他不會開太多藥

del

[ 本帖最後由 wingci 於 11-1-2 21:05 編輯 ]
執子之手,與子偕老~


大宅

積分: 2165


5#
發表於 09-11-25 23:22 |只看該作者
我覺得碼頸那個林X輝麻麻地囉.
我幾次看佢都拖住.
同埋,看睇症唔係太細心.


珍珠宮

積分: 49916


4#
發表於 09-11-25 16:25 |只看該作者
偉景花園 - 莫國榮兒科醫生

佢判症幾準.


別墅

積分: 524


3#
發表於 09-10-16 23:22 |只看該作者
青怡花園--沈仲明

他不會開太多藥


洋房

積分: 54


2#
發表於 09-10-16 16:24 |只看該作者
睇過青衣碼頭個林醫生, 唔錯呀...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo