跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4187


1#
發表於 09-10-27 11:49 |只看該作者
請問有冇小朋友讀過 / 讀緊 這間幼稚園 N1,K1??

好唔好架?


大宅

積分: 4187


3#
發表於 09-10-28 13:45 |只看該作者
drizzle,

Thanks!!


水晶宮

積分: 53038

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 09-10-27 14:56 |只看該作者
我細女讀緊今年n1,佢返得好開心.
大女又係鄰舍畢業,佢係過去4年都讀得好開心.

[ 本帖最後由 drizzle 於 09-10-27 14:59 編輯 ]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo