論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2487


1#
發表於 09-10-27 14:52 |只看該作者
我的印傭來了我家工作三個月了, 我最初請佢時佢係未完約工人, 我都好擔心. 但佢來了後, 我覺得佢好好, 做野好好, 湊b好好, 又很聽話和接受意見, 自動自覺工作, 不用提點. 也十分衞生, 十分適合照顧bb. bb也很喜歡她. 在家中無意中發現她和朋友的合照, 她的朋友也很正常的. 我覺得這十分難得, 不是每次請人都這麼順利的.

第一次出糧時, 她訴說要有3000元俾公司, 自己得番580元, 我不知她甚麼意思, 但也只笑笑安慰她說: "好快就還晒, 到時便可以自己袋". 她也笑笑便繼續工作.

第二次出糧時, 她又說有三千元要俾公司, 咁我話好快會俾完啦, 佢拿出一張卡出來, 話要去7-11入錢俾公司, 張卡寫住3000元x6期+1900元. 即係要俾3000元俾6個月, 跟住有一期係1900元啦. 咁我又話好快俾完啦. 佢開始訴說話佢公司食水好深, 要俾咁多錢好唔抵. 佢又話公司keep住左佢passport, 佢想取回, 但公司唔俾, 所以佢要求我幫佢攞番, 我話將來去旅行時可能帶埋佢, 到時先幫佢攞啦.

之後有一日, 我和老公要攪搬屋的事情, 將佢同bb送左去嫲嫲屋企, 佢幫嫲嫲做家務做了成日, 嫲嫲俾左50元利是佢. 佢見嫲嫲家多家務, 向嫲嫲提議, 每逢放假可以過來幫手, 收費每小時50元. 嫲嫲婉拒, 並向佢說這是不合法的. 但佢話自己搵緊part time... 咁我冇理佢, 當唔知道呢件事.

到星期日, 我們回家發現佢返左來, 佢擺低左本好大疊A4 file在抬面, 我揭過好似係賣野的(詳情冇睇). 但我又當見唔到的.

昨天早上, 佢拿出一個圓膠蓋和那個A4厚file, 她說水經過了這裡出來, 是為能量水, 可以醫治我的主婦手及身體不適, 我說這是騙人的. 她沒說甚麼收埋佢. 我問佢係邊度得來. 佢話係公司的.

咁點呢? 佢係咪做part time呢? 咁點算呢? 點解會有這些公司請佢做sell 野的?


大宅

積分: 2487


12#
發表於 09-10-30 15:05 |只看該作者
icic... 我在家中裝了ip cam, 我觀察左幾日, 當bb訓覺時佢會躲在房間, 或在廁所洗衫, bb訓醒一喊, 佢好快會出到來安慰佢, 好似冇乜野咁... 而家嫲嫲和婆婆成日突擊檢查, 冇發現佢有唔妥的... 我再睇定d... 如果真係要請過個, 我會去間新agent, 不會為左舊agent 兩年包換去番舊agent, 因我怕佢會話俾工人知... 到時對我個b不利.


禁止訪問

積分: 22268

好媽媽勳章


11#
發表於 09-10-28 12:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4678


10#
發表於 09-10-28 12:11 |只看該作者
個工人一早已經再要$, 呢d工人養吾熟, 亦吾會有心機睇b, 最多係你面前辨俾你睇...樓主要快d搵新工人啦, 再即炒呢個等$駛工人. 另要小心家中財物.


大宅

積分: 4678


9#
發表於 09-10-28 12:09 |只看該作者
個工人一早已經再要$, 呢d工人養吾熟, 亦吾會有心機睇b, 最多係你面前辨俾你睇...樓主要快d搵新工人啦, 再即炒呢個等$駛工人. 另要小心家中財物.


男爵府

積分: 6912


8#
發表於 09-10-28 11:52 |只看該作者
如果佢肯扮嘢,
在你家肯賣力,
而她秘撈的目的又只是為錢,
不如索性叫佢唔好放假,
寧願補水俾佢,
好過佢放假賣晒啲力俾街外人,
星期一無晒精神照顧你個囝,
(當然不放假是犯法的,
你要冒犯法的險,
看你認為博唔博得過了)


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


7#
發表於 09-10-28 11:30 |只看該作者
做partime 都吾理佢啦, 佢係做傳銷呀
你以為佢做傳銷, 係屋企可以專心湊你個bb 咩
又要call 客仔, 又要做聯絡, 買貨賣貨, 約時間交收

斷約工人幾時都話吾好請架啦


大宅

積分: 1479


6#
發表於 09-10-28 08:52 |只看該作者
還是盡快揀定新工人吧! 佢好似好等$用小心屋企的財物同信件. 仲要同嫲嫲商量定叫佢過嚟幫手睇住工人同bb先or叫工人同bb一齊去嫲嫲屋企直至新工人嚟.


別墅

積分: 646


5#
發表於 09-10-28 00:32 |只看該作者
佢本來就是未完約的工人,妳也不可能知她未能完約的真正原因!
所以她未必係妳所說的那麼好,只是扮出來!只是兩三個月,她便露出她的尾巴...HKD3580對印印來説已是很好的了,
PART-TIME 是不合法的,還咁高調,可能想博抄吧,要小心,不要中計啊!
:idea:


大宅

積分: 2487


4#
發表於 09-10-27 15:31 |只看該作者
如我去agent投訴佢, 我怕佢對我bb唔好... 因為平日家中只有佢一人照顧bb的...


子爵府

積分: 10777


3#
發表於 09-10-27 15:12 |只看該作者

回覆 2# interasian01 的文章

agree


大宅

積分: 2550


2#
發表於 09-10-27 15:07 |只看該作者
佢做緊parttime 呀, 同agent講, warn工人啦,


原帖由 choiman 於 09-10-27 14:52 發表
我的印傭來了我家工作三個月了, 我最初請佢時佢係未完約工人, 我都好擔心. 但佢來了後, 我覺得佢好好, 做野好好, 湊b好好, 又很聽話和接受意見, 自動自覺工作, 不用提點. 也十分衞生, 十分適合照顧bb. bb也很喜歡她. ...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo