立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
民房
積分: 3
水晶宮
積分: 70794
原帖由 跳跳虎 於 09-11-18 12:34 發表 我有做開午餐盒比我讀小四的囝囝帶回校架!天氣唔凍我會整便當盒,食吓壽司or飯團or三文治等....而天氣凍會用飯壺 我會即日煮,始終新鮮些....各位可到下面的連結參考我的午餐盒 http://hk.myblog.yahoo.com/jum ...
侯爵府
積分: 21093
原帖由 rubyplk 於 09-11-17 23:07 發表 我想問帶到返學等到食飯時間未唔熱囉? 定係到果個時間先拎飯比佢呀?
原帖由 junbo 於 09-11-17 17:55 發表 我仔都係吾食学校飯,話吾好食,餓到死死下浄係食左d白飯就吾再食。E+都係煮d家常飯比他帯回学校。
伯爵府
積分: 18480
大宅
積分: 2226
子爵府
積分: 14622
原帖由 sosleepy 於 09-11-16 10:05 發表 首先你應該了解下你仔仔點解唔肯食學校飯!
原帖由 maggi#### 於 09-11-15 14:24 發表 我仔仔學校老師建議我帶帶啤佢.因為佢唔肯食學校的飯.請問有點咩可帶.
積分: 101
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy