烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 3


1#
發表於 09-11-15 14:24 |只看該作者
我仔仔學校老師建議我帶帶啤佢.因為佢唔肯食學校的飯.請問有點咩可帶.


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


11#
發表於 09-11-18 14:33 |只看該作者
原帖由 跳跳虎 於 09-11-18 12:34 發表
我有做開午餐盒比我讀小四的囝囝帶回校架!天氣唔凍我會整便當盒,食吓壽司or飯團or三文治等....而天氣凍會用飯壺
我會即日煮,始終新鮮些....各位可到下面的連結參考我的午餐盒


http://hk.myblog.yahoo.com/jum ...

你好有心機呀~ 諗唔到整乜就上去睇下先~


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


10#
發表於 09-11-18 13:52 |只看該作者
如果你有時間, 就最好到指定時間送飯去學校啦~

如果你要返工, 就要一早整定lunch box比小朋友帶返學校, 你可以用保溫飯壺~
原帖由 rubyplk 於 09-11-17 23:07 發表
我想問帶到返學等到食飯時間未唔熱囉?
定係到果個時間先拎飯比佢呀?


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


9#
發表於 09-11-18 13:50 |只看該作者
我仔都係好唔like學校d飯盒, esp. 焗o個d, 佢用"難食"黎形容。

佢平時唔算揀飲擇食嫁, 而且好多小朋友都係甘講, 所以我估真係好難食下...

小一時, 佢個人唔知係壓力大or拉高左, 個人瘦左.

小二開始, 我地1week有幾日送飯比佢, 現在肥c大隻啦
原帖由 junbo 於 09-11-17 17:55 發表
我仔都係吾食学校飯,話吾好食,餓到死死下浄係食左d白飯就吾再食。E+都係煮d家常飯比他帯回学校。


伯爵府

積分: 18480

大廚勳章 畀面勳章


8#
發表於 09-11-18 12:34 |只看該作者
我有做開午餐盒比我讀小四的囝囝帶回校架!天氣唔凍我會整便當盒,食吓壽司or飯團or三文治等....而天氣凍會用飯壺
我會即日煮,始終新鮮些....各位可到下面的連結參考我的午餐盒


http://hk.myblog.yahoo.com/jump-tigger/index?l=f&id=23


大宅

積分: 2226


7#
發表於 09-11-18 06:02 |只看該作者
我仔仔学校十一月中到3月会幫小朋友整熱d飯盒,其他時間食冷飯盒。


原帖由 rubyplk 於 09-11-17 23:07 發表
我想問帶到返學等到食飯時間未唔熱囉?
定係到果個時間先拎飯比佢呀?


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 09-11-18 05:11 |只看該作者
原帖由 sosleepy 於 09-11-16 10:05 發表

首先你應該了解下你仔仔點解唔肯食學校飯!


唔肯食咪仲好, 學校d野都唔慌有益得去邊, 我寧願辛苦d日日整俾佢, 而家起碼唔洗"矮"佢帶飯先啦

證明呢兩位媽媽煮野食 -- 正

係啦, 都係菜同肉囉. 我留隔夜菜咋, 放入個飯壺個d盒仔度. 第二朝叮返熱d飯同肉, 菜唔整熱啦, 焗住會冇益同變黃. 如果天氣熱d, 可以整下意粉salad果d囉


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


5#
發表於 09-11-17 23:07 |只看該作者
我想問帶到返學等到食飯時間未唔熱囉?
定係到果個時間先拎飯比佢呀?


大宅

積分: 2226


4#
發表於 09-11-17 17:55 |只看該作者
我仔都係吾食学校飯,話吾好食,餓到死死下浄係食左d白飯就吾再食。E+都係煮d家常飯比他帯回学校。
原帖由 maggi#### 於 09-11-15 14:24 發表
我仔仔學校老師建議我帶帶啤佢.因為佢唔肯食學校的飯.請問有點咩可帶.


民房

積分: 101


3#
發表於 09-11-16 10:05 |只看該作者
原帖由 maggi#### 於 09-11-15 14:24 發表
我仔仔學校老師建議我帶帶啤佢.因為佢唔肯食學校的飯.請問有點咩可帶.

首先你應該了解下你仔仔點解唔肯食學校飯!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


2#
發表於 09-11-16 09:26 |只看該作者
炒飯, 煎蛋, 西蘭花, 粟米肉粒..... 睇你小朋友like食咩, 總之有菜有肉就ok啦~

最好整得靚靚地, 等佢見到都開胃d, 得閒攝張紙仔落去飯壺度, 好sweet ^v^

原帖由 maggi#### 於 09-11-15 14:24 發表
我仔仔學校老師建議我帶帶啤佢.因為佢唔肯食學校的飯.請問有點咩可帶.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo