跳至

首頁
12345...10

尾頁
   0


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 09-11-16 18:04 |只看該作者
我地12月 BB play together 攪 Christmas Party

仲有1個月多就到了~ 大家分工做就會好快攪掂...^-^
不如我地大家傾下~

地點安排、日期時間、活動安排、食物安排等等

我個人意見:
地點安排 -
(1) clubhouse : 大食會
(2) 政府體育館: 唔畀食野
(3) 室外:bbq

日期時間 -
(1) 19/12
(2) 20/12
(3) 24/12
(4) 25/12
(5) 26/12
(6) 27/12
(7) 1/1
(8) 2/1
(9) 3/1


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


190#
發表於 10-1-8 17:47 |只看該作者
你上facebook add me ~ [email protected]
入去有得睇番d 相~
我得閒會upload 番d 相去我地既shared email 度, 到時再send d details 畀你


原帖由 CCCM 於 10-1-7 12:25 發表
請問有無當日的相片可以睇番呢? 曾經幫手攝影的爸爸可否比個渠道我dowload 番d相(facebook/digital album), 因為這個回憶很珍貴啊~
或pm我 [email protected] 我囝囝聰聰當日著紅色麵包超人tee, 綠色褲, 黃色頸 ...


別墅

積分: 814


189#
發表於 10-1-7 12:25 |只看該作者
請問有無當日的相片可以睇番呢? 曾經幫手攝影的爸爸可否比個渠道我dowload 番d相(facebook/digital album), 因為這個回憶很珍貴啊~
或pm我 [email protected] 我囝囝聰聰當日著紅色麵包超人tee, 綠色褲, 黃色頸巾的. 另我也會出席24/1 BB1歲生日會的, 希望再次見到你地.

ps. 再次多謝幫手攪活動的family, 大家玩得很開心啊~


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


188#
發表於 09-12-29 15:09 |只看該作者
PUSH PUSH~~
BABY BOY 既外套一件 + 一個奶咀~~
有無媽媽留低左? PLEASE PM CHUN MA~~
" hoho80 "



原帖由 hoho80 於 09-12-26 19:45 發表
請問邊位媽媽留了件男裝外套在會所? 另外, 打破了羊咩咩錢箱的是那位媽媽? 因有多我可以再給你多一個, 謝謝!


大宅

積分: 1012


187#
發表於 09-12-26 19:45 |只看該作者
請問邊位媽媽留了件男裝外套在會所? 另外, 打破了羊咩咩錢箱的是那位媽媽? 因有多我可以再給你多一個, 謝謝!


複式洋房

積分: 297


186#
發表於 09-12-23 03:24 |只看該作者
多謝各位搞手Mummy, Daddy,讓我們可以有個愉快難忘的聖誕Party
期待下一次再和大家玩


禁止發言

積分: 121


185#
發表於 09-12-22 15:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 94


184#
發表於 09-12-22 11:59 |只看該作者
Thank you so much to all mama & papa who organized it.
We are really enjoy the X'mas party together with you all. Look forward to the next party!!
Merry Christmas and Happy New Year!


洋房

積分: 81


183#
發表於 09-12-22 01:08 |只看該作者
真係多謝晒咁多位搞手及幫手嘅媽咪daddy, 你地真係付出左好多, 昨日真係玩得好開心, 有好多bb, 希望下次再可以一齊玩過啦


伯爵府

積分: 15043

熱血勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


182#
發表於 09-12-21 15:57 |只看該作者
琴日玩得好開心,特別係玩遊戲,多謝晒所有出力既媽咪同爸爸

期待下個月既1yr 生日party

另外想問可以係邊到睇到大會攝影司既相同movie.我地爸爸一早做左橋所以無影到相呀!


大宅

積分: 1364


181#
發表於 09-12-21 15:32 |只看該作者
多謝晒好多幫手既mami & daddy, christmas party 好開心ah!!!


大宅

積分: 1489


180#
發表於 09-12-20 00:53 |只看該作者
咁多位媽媽,我地聽日嚟唔到啦, 亞仔唔舒服呀可能係我今日同佢去studio 123 影相冷親佢呀

Sorry ar...


大宅

積分: 1025


179#
發表於 09-12-19 22:26 |只看該作者
非常謝謝雪媽的安排, 對不起, 家母整親腳入了醫院, 明天未能參與.

希望下次能再參加大家的聚會, 祝大家有愉快的一天


子爵府

積分: 10183


178#
發表於 09-12-19 09:16 |只看該作者
唔係我呀, 係清清 我幫佢傳達咋
我係去架
原帖由 happyship 於 09-12-18 16:30 發表
我仲以為可以見到你添~~真係可惜


複式洋房

積分: 297


177#
發表於 09-12-18 16:30 |只看該作者
我仲以為可以見到你添~~真係可惜

原帖由 KaKa1 於 09-12-18 11:12 發表
Dear all,
清清屋企有 D 事, 果日黎唔到啦


大宅

積分: 1012


176#
發表於 09-12-18 12:12 |只看該作者
各位好, 我已收到9位的車牌, 如果有開車未出pm我的請盡快給我你的車牌, 因為訪客車位有限, 請在今日內pm我, 謝謝!
收到
1) MPXXX5
2)LBXXX3
3)NMXXX6
4)LZXX0
5)MEXXX6
6)NKXXX0
7)JBXXX3
8)HFXXX2
9)NTXXX3

[ 本帖最後由 hoho80 於 09-12-18 12:48 編輯 ]


子爵府

積分: 10183


175#
發表於 09-12-18 11:12 |只看該作者
Dear all,
清清屋企有 D 事, 果日黎唔到啦


別墅

積分: 626

好媽媽勳章 醒目開學勳章


174#
發表於 09-12-17 15:38 |只看該作者
CHECKED, thanks~
i will send you all the updated email tonight.
前期工作8899了~ 真係多謝各位媽媽幫忙~~

好唔好傾下果日既人手安排... 大家做小小就已經ok了~

而家搵左雪爸同悠爸全場攝影, 有無媽媽會帶攝錄機?
順手影下果日既活動, bb, 環境留個紀念就可以了~

另外, HF1842, kitkitaunt 同Karinkcc 果日會早d 出去街市/ supermarket 買bbq 食物& 飲品, 亦會車埋上黎, 有無媽媽/ 爸爸會去到目的地幫手搬下d 食物&飲品?
希望到時大家幫幫手~~

謝謝~

原帖由 cheuknokmama 於 09-12-17 12:57 發表
mikewing,
PM to you la.
Pls check

[ 本帖最後由 mikewing 於 09-12-17 23:56 編輯 ]


禁止發言

積分: 121


173#
發表於 09-12-17 13:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 374


172#
發表於 09-12-17 12:57 |只看該作者
mikewing,
PM to you la.
Pls check

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo