自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 45


1#
發表於 09-11-26 15:43 |只看該作者
我轉區啦(有興趣請到美容區)~
謝謝幾位的留言
希望這個討論區的谷主見諒
及不知可否幫忙替我剷走呢個話題??因我是新手
謝過你了


唔知大家有冇聽過堔圳尹醫生整雙眼皮幾好咁呢??
我諗住上去搵佢整
如果有姊妹搵過尹醫生,可唔可以話我聽佢整成点~
可否俾d意見我??

不過~人人講緊果個尹醫生係咪佢呀?
http://www.doctoryin.com/
因為深圳咁多個尹醫生,我驚搵錯人
~唔該晒呀~咁多位

[ 本帖最後由 moonling 於 09-11-27 21:43 編輯 ]


洋房

積分: 45


12#
發表於 09-11-28 00:35 |只看該作者
唔>>>>>>>>>>>>
其實不如當我開個爛ge俾大家笑下算啦~
mouth:
自由廣場嘛


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


11#
發表於 09-11-27 02:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7478

環保接龍勳章


10#
發表於 09-11-27 01:53 |只看該作者
原帖由 sillything 於 09-11-27 00:13 發表
我都覺


me too! 好多妹妹.


水晶宮

積分: 50566


9#
發表於 09-11-27 00:56 |只看該作者
用膠紙ok架 !!

真係架~


水晶宮

積分: 69396

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 09-11-27 00:13 |只看該作者

回覆 7# zoemanman 的文章

我都覺
我們都以為,很努力去做,就可以做好一件事。但原來我們是很用力地,去做錯一件事。


男爵府

積分: 6205

好媽媽勳章 醒目開學勳章


7#
發表於 09-11-26 17:11 |只看該作者

回覆 3# grand2005 的文章

您好真呀


洋房

積分: 45


6#
發表於 09-11-26 16:48 |只看該作者
To:grand2005
我都知唔啱既~之不過再係美容區開多唔知好唔好~定係要del呢個tocip先

回4樓:
我本來都有諗搵hk陳xx做,不過見d人話"尹"口碑唔錯,都一樣係醫生ge~ 咪想問下人有冇試過囉~,同埋大陸咁多人整,應該仲俾hkd醫生熟手,我問hkd醫生個個都係得吊or割,十幾年技術冇進步過,仲三針就收$2皮 哎~返大6算
不過要上去睇睇至決定


洋房

積分: 98


5#
發表於 09-11-26 16:43 |只看該作者
認同

原帖由 elainealex 於 09-11-26 16:13 發表
唔明點解有人會咁勇番大陸做手術? 我承認自己怕死, 盡量只會買CHINA-FREE PRODUCTS, 何況有傷口有血你都敢番大陸做, 實在佩服


禁止訪問

積分: 1466


4#
發表於 09-11-26 16:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7573


3#
發表於 09-11-26 15:51 |只看該作者
好假mouth:
原帖由 moonling 於 09-11-26 15:46 發表
對唔住呀~我貼錯區
係咪要貼返去扮靚美容個邊呢??


洋房

積分: 45


2#
發表於 09-11-26 15:46 |只看該作者
對唔住呀~我貼錯區
係咪要貼返去扮靚美容個邊呢??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo