原帖由 yennie 於 09-12-15 23:19 發表
講真,有咩話一個湊兩個叻唔叻呀
都係一種生活啫
記得就快生細女時大女都仲好黐我
成日要我陪佢玩
反而生咗細女後,佢就慣咗自己玩
而家兩個女都慣咗自己玩lu
我話陪佢地玩...佢地有時仲會叫我行開添呢-.-
大女返咗學 ...

原帖由 LilianLegend 於 09-12-15 13:36 發表
hi yennie,
原來妳2月生,
我預產期本來都係2月,
但而家1月尾開刀生囝囝,
我而家都唔睇得大囝咁多,
好在佢都好獨立,
自己玩,
我就成日瞓係度........hehe~
妳仲要睇2個,
真本事,
加油啊~
...
原帖由 tanganastasia 於 09-12-14 15:58 發表
你地的小朋友都好乖喎, 我囡囡其實都唔洩,但最大問題係成日小小事就嘈嘈閉,如果唔即時理佢,佢就會大喊,好煩,成日唸佢洗唔洗讀下啲EQ,AQ班,我家姐又話唔洗,佢話咁細個(4歲)係咁,以前我睇好多育兒書,自以為好識敎,但要 ...
原帖由 SEricsson 於 09-12-14 13:57 發表
yennie, 好耐無見你, 原來你病左呀? 你好返未呀?
你2個女咁乖, 生多2個都無問題啦, 唔使請工人!
我都有左BB, 預產期七月, 雖然我2個仔都唔係naughty, 但唔請工人我都唔係太掂. (尋日有個朋友既仔黎我屋企玩, 我 ...
原帖由 catcatdog1 於 09-12-11 18:57 發表
一腳踼mami遇正自己病就更慘
我而家就係喇![]()