在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11902


1#
發表於 09-12-12 11:07 |只看該作者
咩都無的工司,做到好累,年尾無雙糧無bonus,只知公司將資金投資另一門而與你無關的,有時咁搏唔知為咩
真係好想走去搵過份,but而定係咪好少人轉工呢
因聽到出面都唔係好好景


大宅

積分: 4293


25#
發表於 09-12-24 17:40 |只看該作者
有.
份工好大壓力.
下年暑假前, 陪小朋友放暑假.

原帖由 fre124124 於 09-12-23 15:56 發表


我係mark 高d 先 haah 不過到今日都無消息... 都failed lu ahaha


侯爵府

積分: 21610

好媽媽勳章 醒目開學勳章


24#
發表於 09-12-23 15:56 |只看該作者
原帖由 小師妹 於 09-12-18 16:42 發表

人工有無多D ? 如果唔係多好多都費事走!


我係mark 高d 先 haah 不過到今日都無消息... 都failed lu ahaha


水晶宮

積分: 54392


23#
發表於 09-12-21 12:08 |只看該作者
我公司有件米甘樣law...日日hea下hea下..做野話之你...態度勁差..又吾聽人講...成間公司無人同佢講野ka...講真ar..e 條友根本lai 呃飯食...一d 都吾似做full set a/c...咩都問番我亞姐轉頭..至慘人工又吾係平wor...順利過度probation...我亞姐e d 野全部都知ka..真吾明點解可以甘容忍e d 人向公司..佢自己都check 埋佢d 數...成日叫一叫至郁一郁..成日上網兼無聊到畫公仔...仲慘過係d junior... ..所以佢真係好好彩ar...second in 又呃到下我boss...聽亞姐講原來佢地未睇過佢d cert 同d 離職証明信ka...c 未...而亞姐話點解吾同boss 講換人...係怕請過個新做一兩日吾do wor...佢都傻ka..出面真係好好景咩...所以e 條友擺到明hea 得米hea..公司吾忍得kei 米補1個月走人law...

所以睇見我亞姐真係吾知講咩...真係一個願打一個願捱

原帖由 tszyau2000 於 09-12-21 11:53 發表
炒kei 米公司補番1個月人工


水晶宮

積分: 54392


22#
發表於 09-12-21 11:53 |只看該作者
炒kei 米公司補番1個月人工
原帖由 christyheihei 於 09-12-21 11:30 發表
其實自己resign同比人炒係有咩分別O架?


男爵府

積分: 7077

好媽媽勳章


21#
發表於 09-12-21 11:50 |只看該作者
原帖由 christyheihei 於 09-12-21 11:30 發表
其實自己resign同比人炒係有咩分別O架?


可出此言?
人不犯我, 我不犯人.


公爵府

積分: 25264


20#
發表於 09-12-21 11:30 |只看該作者
其實自己resign同比人炒係有咩分別O架?


水晶宮

積分: 54392


19#
發表於 09-12-21 10:56 |只看該作者
有諗ka...不過轉都係出年kei 事..除非真係好吾開心同頂吾順la..否則kei 話都係過埋年至算!


大宅

積分: 2346


18#
發表於 09-12-19 12:54 |只看該作者
對不起...打擾大家...
如果大家有興趣投資扮靚喺自己身上...
從而賺取外快既...
歡迎pm我...


男爵府

積分: 9042


17#
發表於 09-12-19 00:03 |只看該作者
學歷普通,唔算特別高,未結婚就真0既。

原帖由 sbb3 於 09-12-13 14:51 發表
你班同事是不是未結婚和學歷高?


侯爵府

積分: 22923

好媽媽勳章


16#
發表於 09-12-18 16:42 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 09-12-18 11:38 發表


我份工都好STABLE + FREEDOM ..不過早排咁橋見到一份幾岩心水...咪APPLY ... 宜家interview 左 ..不過差不多三個week 睇黎凍過水 ahaha ..我心諗..如果佢請我.我做唔到耐..咪返屋企湊囡羅.. ahaha .. ...

人工有無多D ? 如果唔係多好多都費事走!


侯爵府

積分: 21610

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 09-12-18 11:38 |只看該作者
原帖由 小師妹 於 09-12-16 15:24 發表

是的, 份工 stable + freedom, 就等佢炒好過, 自己走, 即使揾到份工, 又怕壓力大及多野做, 人工多少少都補唔返, 到時恨錯難返 !


我份工都好STABLE + FREEDOM ..不過早排咁橋見到一份幾岩心水...咪APPLY ... 宜家interview 左 ..不過差不多三個week 睇黎凍過水 ahaha ..我心諗..如果佢請我.我做唔到耐..咪返屋企湊囡羅.. ahaha ..


侯爵府

積分: 22923

好媽媽勳章


14#
發表於 09-12-16 15:24 |只看該作者
原帖由 luibee76 於 09-12-16 13:45 發表
Change job like gamble! My company also no increase salary for 4 years, no double pay also. But at lease im 5 days works and very stable + freedom.

My heart is squzzeing, if i changed the new job an ...

是的, 份工 stable + freedom, 就等佢炒好過, 自己走, 即使揾到份工, 又怕壓力大及多野做, 人工多少少都補唔返, 到時恨錯難返 !


複式洋房

積分: 302


13#
發表於 09-12-16 13:45 |只看該作者
Change job like gamble! My company also no increase salary for 4 years, no double pay also. But at lease im 5 days works and very stable + freedom.

My heart is squzzeing, if i changed the new job and suddenly they terminate me after 3 months. How can i do? how can i support my family?


男爵府

積分: 8881


12#
發表於 09-12-16 13:33 |只看該作者
我好想走, 因為我比上司話我做D野係垃圾!我在這公司做了快十年, 第一次這樣比人話, 好HURT也很不甘心, 不想幫這個衰人
做野, 益左佢, 所以我生多個小孩就會去搵工!


大宅

積分: 4293


11#
發表於 09-12-15 22:04 |只看該作者
我都超想被公司炒.
但公司不會.

原帖由 KATRINE 於 09-12-15 16:17 發表
學歷唔高重有2個小魔怪,可能係搵到但100%底過而家人工.所以我真係寧願公司炒我啦


子爵府

積分: 11902


10#
發表於 09-12-15 16:17 |只看該作者
學歷唔高重有2個小魔怪,可能係搵到但100%底過而家人工.所以我真係寧願公司炒我啦


別墅

積分: 945


9#
發表於 09-12-15 12:30 |只看該作者
而家好多公司都係百無...我公司都係...我又好耐無加過人工...又無bonus...今年生意額仲差過上年...想有得分都好難...而家我都望佢炒我呀~不過我見好多人都搵到野做...連我老公公司都好多人走...我都覺得好奇怪...因為年尾喇喎~

原帖由 Joshua_BB 於 09-12-14 21:10 發表
Me too.....

but宜家d公司好精靈, 無咁笨會抄你, 除非唔駛賠錢俾你走, or最好係你自己走.


侯爵府

積分: 22414


8#
發表於 09-12-14 21:10 |只看該作者
Me too.....

but宜家d公司好精靈, 無咁笨會抄你, 除非唔駛賠錢俾你走, or最好係你自己走.



原帖由 panda_ruby 於 09-12-14 15:12 發表


我都係等緊佢抄...


大宅

積分: 3039


7#
發表於 09-12-14 15:12 |只看該作者
原帖由 mvshop8888 於 09-12-12 17:56 發表
我都怕後悔

雖然這份是百無工

但都叫每月有糧出

我暫時唔會辭 只有等佢炒


我都係等緊佢抄...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo